home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Monaco
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco  (Læst 10633 gange)
Gungner
Gæst
 
AS Monaco
« : 22 Feb 2016, 21:52 »

AS MONACO





Lad os få lidt flere klubtråde om de rige klubber, der faktisk kan være rigtige sjove at spille med.
AS Monaco spiller i den franske Ligue 1, og udfordringen her bliver at vippe PSG af pinden.
Monaco spiller med i Champions League, på grund af deres 3.plads sidste sæson. Det betyder dog at du lige skal igennem en kvalrunde først. Monaco har ikke længere den stjerneparade af spillere man havde for et par år siden, i stedet består truppen af et mix mellem etablerede stjerner og unge talenter. Du har stadig Joao Moutinho, Bernardo Silva, Jeremy Toulalan, Stephan El Shaarawy (på lån fra Milan, med en fastsat transfer sidst på sæsonen) og Fabio Coentrao (der er på lån fra Real Madrid).

Du starter med mellem £35 og £50 millioner i transferbudget, alt efter hvilken sæson målsætning du vælger. Så der burde være plads til at hente et par stykker ind i første sæson. Med Monaco skal man huske på at det ikke er, eller vil blive muligt at få udbygget stadion eller få bygget et nyt. Så man hænger på de 18,523 pladser som stadion er på.

Men lad os få en god og saglig diskussion om vores Monaco saves. Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #1: 22 Feb 2016, 22:35 »

har faktisk tit overvejet dem.. havde jo et fremragende save med dem i forrige version Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #2: 23 Feb 2016, 10:27 »

Jeg ved godt at det i det fulde spil ikke er muligt at få nyt stadion (på trods af en i fm14 fik godkendt et nyt stadion på sigames forum) men i FMT er der et boost hvor bestyrelsen siger 100% ja til én ting man spørger om. Spørgsmålet er om den bare melder fejl så?

edit: jeg overvejer dog også ofte at starte med Monaco men det bliver hurtigt lidt kedeligt når der ikke (før nu) har været en klubtråd hvor folk faktisk spiller med dem
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #3: 23 Feb 2016, 12:18 »

Hvordan er det med pengemanden bag klubben, er han der fortsat og vil være det fremadrettet eller hvordan? For ellers bliver det dælme svært at få til at løbe rundt tænker jeg Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #4: 23 Feb 2016, 12:42 »

Er igang med min 3. sæson med klubben, og kan love jer for at der stadig sprøjtes penge i klubben hæhæ  Djævel
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #5: 23 Feb 2016, 13:22 »

Er igang med min 3. sæson med klubben, og kan love jer for at der stadig sprøjtes penge i klubben hæhæ  Djævel
hvordan er det gået dig, og er det en spændene udfordring? Overvejer selv at starte med dem  Opstemt
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #6: 24 Feb 2016, 15:17 »

Nogle herinde der er startet og vil give nogle updates? Smiley
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #7: 24 Feb 2016, 16:49 »

Er igang med min 3. sæson med klubben, og kan love jer for at der stadig sprøjtes penge i klubben hæhæ  Djævel

Hvordan ser dit hold ud efterhånden så  Kys ?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Gungner
Gæst
 
Sv: AS Monaco
« Svar #8: 24 Feb 2016, 18:28 »

Jeg startede mit save med Monaco, men selv transferbudgettet lå på de £20 millioner, så var lønbudgettet i underskud med £50,000... Så der er absolut ikke til at hente spillere fra starten.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #9: 06 Mar 2016, 00:00 »

Stoppede folk med Monaco igen?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: AS Monaco
« Svar #10: 06 Mar 2016, 04:58 »

Har stadig mit save, men spiller ikke på det pt.
Gider ikke rigtig opdatere når andre heller ikke gør Smiley
Du kunne jo evt. selv starte med dem, og så få lidt snak i gang herinde Smiley
Logged

xanderfar25
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #11: 07 Mar 2016, 11:20 »

Hej.
Jeg er ny herinde, men vil lige opdatere jer på mit Monaco save.

Jeg er i gang med min 3. sæson, hvor jeg mangler blot en sejr for at vinde mit første mesterskab. 1. sæson sluttede jeg som nr. 3, efter Toulouse (som tog mesterskabet) og PSG. Jeg vandt de to pokalturneringer, men røg relativt hurtigt ud af CL.
Pengene er ikke store i første sæson, men hentede Daniel Amartey, Pione Sisto, Ludwig Augustinsson og Kristoffer Ajer. Ludwig har været en kæmpe gevinst, spillede på gennemsnit 7,50 i første sæson og 7,44 i anden.

Anden sæson startede jeg med et indkøb af Laporte og ellers kørte videre med samme hold. Det blev til en andenplads og kun en sejr i den lille pokalturnering.

3. sæson er jeg så småt færdig med. Jeg er 10 point foran Toulouse med 4 kampe igen, så skulle meget gerne hive mesterskabet hjem.
Er i pokalsemifinalen og CL-semi hvor jeg dog skal møde Bayern. til 3. sæson hentede jeg John Stones, Mammana og Martial (lejede ham først, med en fremtidig købssum på 385 mio.) han har været en kæmpe gevinst og gjorde aftalen permanent i vintervinduet.
Jeg spiller en 4-2-3-1, som fungerer fantastisk med en kontra og frit spillestil.

Monaco har MANGE spændende talenter, Thomas Lemar, Fabinho, Bernardo Silva, Ivan Cavaleiro, Saint-Maxinin,  Mbappé, Adama Traore, krydet med Moutinho, Subasic og Falcao har de altså et ganske spændende og udviklingshold.

Jeg har solgt El Shaarawy for 340 til City, og ellers bare de andre spillere som ikke spillede for mig. Rony Lopes, Boschilla, Carrillo.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #12: 07 Mar 2016, 17:27 »

Hej.
Jeg er ny herinde, men vil lige opdatere jer på mit Monaco save.

Jeg er i gang med min 3. sæson, hvor jeg mangler blot en sejr for at vinde mit første mesterskab. 1. sæson sluttede jeg som nr. 3, efter Toulouse (som tog mesterskabet) og PSG. Jeg vandt de to pokalturneringer, men røg relativt hurtigt ud af CL.
Pengene er ikke store i første sæson, men hentede Daniel Amartey, Pione Sisto, Ludwig Augustinsson og Kristoffer Ajer. Ludwig har været en kæmpe gevinst, spillede på gennemsnit 7,50 i første sæson og 7,44 i anden.

Anden sæson startede jeg med et indkøb af Laporte og ellers kørte videre med samme hold. Det blev til en andenplads og kun en sejr i den lille pokalturnering.

3. sæson er jeg så småt færdig med. Jeg er 10 point foran Toulouse med 4 kampe igen, så skulle meget gerne hive mesterskabet hjem.
Er i pokalsemifinalen og CL-semi hvor jeg dog skal møde Bayern. til 3. sæson hentede jeg John Stones, Mammana og Martial (lejede ham først, med en fremtidig købssum på 385 mio.) han har været en kæmpe gevinst og gjorde aftalen permanent i vintervinduet.
Jeg spiller en 4-2-3-1, som fungerer fantastisk med en kontra og frit spillestil.

Monaco har MANGE spændende talenter, Thomas Lemar, Fabinho, Bernardo Silva, Ivan Cavaleiro, Saint-Maxinin,  Mbappé, Adama Traore, krydet med Moutinho, Subasic og Falcao har de altså et ganske spændende og udviklingshold.

Jeg har solgt El Shaarawy for 340 til City, og ellers bare de andre spillere som ikke spillede for mig. Rony Lopes, Boschilla, Carrillo.
Super fedt du deler noget info herinde Smiley Jeg regner med at starte med Monaco i dag for at vælte PSG lidt af pinden Peace eller evt paris fc
Logged

xanderfar25
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #13: 07 Mar 2016, 17:53 »

Monaco er vanvittigt spændende Smiley
Fik mit mesterskab i tredje sæson, måtte dog se mig slået i CL og pokal semifinalen.

Til fjerde sæson har jeg solgt Ødegaard for 370 til United og. Thomas Lemar tager alt spilletiden på den offensive midtbane.
Har kun hentet de Gea til fjerde sæson for 520 mio, så skulle der gerne være et nyt slagkraftigt hold som spiller med om CL.
Har startet sæsonen med 5 sejre ud af 5 i ligaen med en målscore på 22-2.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: AS Monaco
« Svar #14: 07 Mar 2016, 18:13 »

Hvordan klarede du det kæmpe minus der er i lønbudgettet i første sæson?
Solgte du ud af truppen?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010