home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Zizou
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Zizou  (Læst 3798 gange)
Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Zizou
« : 22 Feb 2016, 00:09 »



Zizou

I denne blog vil jeg gå i Zinedine Zidanes sko og forsøge at gøre ham til den mest omstridte manager nogensinde. Jeg vil, som i virkeligheden, lægge ud med at overtage roret i Real Madrid og føre kongeklubben tilbage til den absolutte top af fodboldverdenen. Opdateringerne bliver korte og fattede, da tiden desværre ikke rækker til andet.


Her vil I altid kunne holde øje med min karriere og bedrifter:



MANAGERKARRIERE
2016-    REAL MADRID

TROFÆER
-


ANDRE BEDRIFTER
-
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Zizou
« Svar #1: 22 Feb 2016, 00:17 »

Spændende med en blog om Real Madrid. Mindes ikke hvornår man sidst har set en blog med enten Real Madrid eller Barcelona, så glæder mig til at se hvad du kan få udviklet Real Madrid holdet til.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Zizou
« Svar #2: 22 Feb 2016, 00:28 »

Følger med stor interesse. Ingen tvivl om at Zidane tiltager meget opmærksomhed.
Logged

Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Zizou
« Svar #3: 22 Feb 2016, 02:04 »



Den nye Cristiano Ronaldo


Opstartsfasen er snart overstået og sæsonen skal til og sparkes igang. Jeg har foretaget få ændringer i truppen og jeg kan passende starte med at gøre rede for overskriften. Der tales om den blot 18-årige Gonçalo Guedes, som jeg har været ude og hente i Benfica. Han har høvlet ualmindelig meget ros ind så kort inde i sin karriere og har en fornemmelse på, at Real Madrid er det helt rette sted for ham at udvikle sig til en superstjerne.

Han er den eneste jeg rent faktisk besluttede mig for at hente i første omgang. Den anden vej rundt er Nacho blevet solgt til tyske Wolfsburg og Jesé skal fremover prøve kræfter af hos de engelske giganter i Chelsea.

Der er naturligvis også blevet varmet op med nogle venskabskampe som forlød sig sådan her:

1-1 Nice
3-0 Augsburg
3-3 Benfica
2-1 Leverkusen
4-0 Inter
3-0 Badalona
Logged

Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Zizou
« Svar #4: 22 Feb 2016, 13:45 »



Ny 4-årig kontrakt sat på plads


Der gik ikke længe før bestyrelsen i Real Madrid vurderede jeg var den rette mand til jobbet. Vi snakker blot 11 kampe inde i den nye sæson og jeg har fået tilbudt en lukrativ 4-årig kontrakt. Med en stribe gode resultater og dén slags offensive  fodbold Real-fansne længe har efterspurgt, har jeg nu fået mere ro til at udføre mit arbejde.

Cristiano Ronaldo har været den mest fremtrædende figur her i starten af sæsonen (surprise!!). Han har allerede 11 mål på samvittigheden og kan prale med en gennemsnitlig vurdering på 8,34. Vi har hidtil vundet 7 ud af 8 kampe i ligaen hvilket er med til at give os første pladsen med 22 point - forfulgt af Sevilla der kun er 2 point fra.

I Champions League er vi endt i gruppe G med Ajax, Benfica og Mönchengladbach.

Resultaterne må siges at være yderst tilfredsstillende indtil videre:


LIGA BBVA
U 0-0 Sporting
H 5-0 Betis Cristiano Ronaldo (33, 44, 55, str 67, 76)
U 4-1 Espanyol Cristiano Ronaldo (59, 75) Gonçalo Guedes (62) Pepe (79)
H 2-0 Granada Gonçalo Guedes (21) Cristiano Ronaldo (22)
U 1-0 Athletic Cristiano Ronaldo (61)
H 4-1 Málaga Karim Benzema (5, 33) Cristiano Ronaldo (32) Raùl Albentosa, selvmål (63)
U 2-0 Atlético Cristiano Ronaldo (15) James (82)
H 3-1 Levante James (5) Sergio Ramos (10) Karim Benzema (65)

CHAMPIONS LEAGUE
U 0-0 Benfica
H 4-1 Mönchengladbach Gareth Bale (9) Toni Kroos (44) James (str 55' 80)
H 3-0 Ajax Isco (10) James (32, 81)
Logged

Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Zizou
« Svar #5: 22 Feb 2016, 13:51 »



Intet mindre end nummer et


Vi er nu halvvejs inde i den første sæson, og jeg kan ikke ligefrem klage. Vi ligger, som det fremgår til højre, på en klar første plads i ligaen.

Højdepunktet må siges at være en 2-0 sejr over Barcelona hjemme, selvom de har været alt andet end konkurrencedygtig indtilvidere og ligger på en skuffende 11. plads. Vores dårligste præstation derimod er vores hidtil første nederlag i ligaen, nemlig 1-2 nederlaget til Celta Vigo.

Profilerne på holdet har helt klart været omkring det offensive spektrum, hvor James er begyndte af finde formen. Han er noteret for den bedste gennemsnitskarakter (7,92) og har lavet 10 assist. Topscoreren er Cristiano Ronaldo, der indtil videre er skyldig i 16 mål.

Vi er derudover kommet fuldkommen smertefrit videre fra gruppespillet i Champions Leauge. Vores næste modstander bliver russiske Zenit St. Petersburg i ottendelsfinalerne.


LIGA BBVA
U 1-2 Celta Karim Benzema (3)
H 4-1 Las Palmas Toni Kroos(15) Gareth Bale (str 24) Isco (51) Cristiano Ronaldo (58)
U 3-2 Sevilla James (14) Isco (41) Luka Modroc (str 61)
H 2-0 Barcelona Karim Benzema (45+2) Isco (56)
U 2-0 Eibar Toni Kroos (46) James (42)
H 4-1 Getafe Karim Benzema (str 4) Cristiano Ronaldo (6, 60) Raphaël Varane (14)
U 1-0 Villarreal Toni Kroos (45)
H 3-0 Rayo Isco (66) Cristiano Ronaldo (69) Gareth Bale (77)
U 2-2 R. Sociedad Isco (30) Gareth Bale (90)

CHAMPIONS LEAGUE
U 2-1 Ajax Toni Kroos (40) Isco (47)
H 2-1 Benfica Denis Cheryshev (63, 89)
U 1-1 Mönchengladbach Gareth Bale (45)

COPA DEL REY
H 4-1 Barakaldo Casemiro (3) Mateo Kovacic (23) Gareth Bale (42) Lucas Vázquez (79)
U 4-1 Barakaldo James (20, 28) Cristiano Ronaldo (48) Toni Kroos (72)
Logged

Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Zizou
« Svar #6: 22 Feb 2016, 14:41 »



Velkommen Ricardo Rodríguez


Med en halvgammel Álvaro Arbeloa og en underpræsterende Marcelo, følte jeg mig nødsaget til at hente en ny venstreback til truppen. Ricardo Rodríguez havde en klausul på £21.500.000 i tyske Wolfsburg og det havde Arsenal og Manchester United hurtigt lagt mærke til. Jeg måtte derfor handle hurtigt, da begge klubber allerede var i forhandlinger med den sprudlende venstreback.

Vi nåede heldigvis at lege med i sidste øjeblik, og han valgte til sidst at takke ja til vores tilbud. I mine øjne et altafgørende køb for at opretholde den gode stime vi har kørende.

For at Rodríguez-handlen kunne blive en realitet, var det nødvendigt at skaffe sig af med en spiller. Det blev Casemiro som stod for skud og er nu til at finde i Arsenal. Derudover har jeg lejet Mateo Kovacic (Wolfsburg), Borja Mayoral (Alarcon) og Martin Ødegaard (PSG) ud resten af sæsonen.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2016, 21:25 af Pupone » Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Zizou
« Svar #7: 22 Feb 2016, 16:17 »

Spændende! Jeg vil følge med Wink

Kommer der et oplæg omkring taktik eller lign?
Logged

Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Zizou
« Svar #8: 22 Feb 2016, 21:13 »

Spændende! Jeg vil følge med Wink

Kommer der et oplæg omkring taktik eller lign?

Ja, jeg laver en taktisk gennemgang når første sæson afsluttet Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Zizou
« Svar #9: 22 Feb 2016, 21:30 »

Hvordan spiller du da Marcelo. Han gør det fantastisk for mig nemlig på en komplet Wingback
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010