home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mærkeligt problem
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mærkeligt problem  (Læst 392 gange)
Desler
Reserveholdsspiller

Mærkeligt problem
« : 12 Nov 2006, 18:30 »

Er i min tredje sæson med Fisher i League Two..men et mærkeligt problem er opstået...efter d. 6/1, står der simpelthen ikke flere kampe i min fixtures. Den står som om sæsonen er færdig..hvad er der galt?

Bademesteren
Manager

Sv: Mærkeligt problem
« Svar #1: 12 Nov 2006, 19:24 »

Er i min tredje sæson med Fisher i League Two..men et mærkeligt problem er opstået...efter d. 6/1, står der simpelthen ikke flere kampe i min fixtures. Den står som om sæsonen er færdig..hvad er der galt?

Det lyder som en fejl i spillet - andre der har oplevet den?

Det kan være samme fejl, som den danske liga havde i en version, hvor ligaen simpelthen ikke kørte den første sæson.

Nebelong
Gæst

« Svar #2: 17 Nov 2006, 17:19 »

Det lyder som en fejl i spillet - andre der har oplevet den?

Det kan være samme fejl, som den danske liga havde i en version, hvor ligaen simpelthen ikke kørte den første sæson.

Jeg har også lige oplevet det med Arsenal.. Var igang med 3 sæson og så pludselig omkring nytår havde jeg ikke flere kampe tilbage, bortset fra de europæiske og cup kampe i England..

Så tænkte jeg at så snart sæsonen var "færdigspillet" så ville der komme en ny fixture list, men det gjorde der ikke - så det var bare GAME OVER !!!  Sur

Rimelig ærgerligt at ens spil bare går tabt på den måde... Har slet ikke lyst til at spille spillet før patchen kommer ud og forhåbentlig retter denne lorte bug!

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 17 Nov 2006, 17:25 »

I nævner begge 3. sæson, måske opstår problemer der? .. Andre der kan give feedback som har spillet så lang tid??

Berendt
Manager

« Svar #4: 17 Nov 2006, 17:56 »

jeg har et andet problem med at historien forsvinder... så man ikke kan se hvor en spiller har spillet før, eller om en klub før har vundet ligaen... :S

Nebelong
Gæst

« Svar #5: 17 Nov 2006, 18:35 »

jeg har et andet problem med at historien forsvinder... så man ikke kan se hvor en spiller har spillet før, eller om en klub før har vundet ligaen... :S

Det problem havde jeg også, og mange af spillerne stod til at have spillet i Ørgryte??? Men håber som sagt at patchen retter problemet..

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010