home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  For mange penge eller "nye tider"?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: For mange penge eller "nye tider"?  (Læst 3237 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
For mange penge eller "nye tider"?
« : 18 Feb 2016, 13:29 »

Hey freaks! Dette er bare lige en mindre undren, og ville høre om andre oplever det samme Smiley

Jeg må indrømme jeg ikke helt forstår om Financial Fairplay virker i FM, eller om alle storklubberne (især PSG!!) bare har usandsynligt mange penge. Fordi de sidste 2-3 sæsoner har jeg solgt spillere, med mit Inter hold, for over 1,5 mia. kr. Den seneste sæson solgte jeg for omkring 2,7 mia. kr. Shockeret Mindes ikke det har været så voldsomt i de forrige udgaver..

Det er selvfølgelig ikke noget jeg bør klage over. Syntes bare der virker lidt skørt, at jeg kan få 500 mio. kr (over 4 år). for Lucas Romero efter en semi god sæson.. Han var stoppet i sin udvikling nogenlunde, så det var ikke fordi jeg solgte en fremtidig megastjerne. Solgte f.eks. også Cristian Pavon for 350 mio. kr. (igen over 4 år) efter én udlejet sæson hvor hans gennemsnit lå på 7,0 ca. Og han var heller ikke en spiller med megastjerne potentiale.

Har i også den slags "problemer" eller er jeg bare heldig? crazy Hvad tænker i, er det urealistisk?
« Seneste Redigering: 18 Feb 2016, 13:32 af hoeven » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: For mange penge eller "nye tider"?
« Svar #1: 18 Feb 2016, 14:15 »

Hejsa Hoeven, hvad sæson er du i ? især længere inde i spillet så har priserne det med at stige massivt.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: For mange penge eller "nye tider"?
« Svar #2: 21 Feb 2016, 13:02 »

Hejsa Hoeven, hvad sæson er du i ? især længere inde i spillet så har priserne det med at stige massivt.
Sommeren 2016/17 sæsonen solgte jeg for for: 1,75 mia. kr. og de to efterfølgende sæsoner har jeg solgt for 2,8 mia. kr.
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For mange penge eller "nye tider"?
« Svar #3: 21 Feb 2016, 13:27 »

I sæsonen 2016/2017 solgte jeg Lucas Romero, Cristian Pavon, Dybala, Lincoln og Malcom til et samlet beløb af 2,25mia., plus 50% af det næste slag på alle handlerne. Ud over
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: For mange penge eller "nye tider"?
« Svar #4: 21 Feb 2016, 13:50 »

Priserne er virkeligt voldsomme. Dog virker det desværre til, at det også i den virkelige verden er den vej det går. Jeg tror derfor, at det er nogenlunde realistisk... 2,8 mia. virker voldsomt, men efterhånden er situationen vel, at hvis en klub er klar til at sælge til en af de klubber, og man er villig til at være åben for hvor længe raterne skal køre over, så kan man groft sagt selv sætte prisen...
Logged

Naah.

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: For mange penge eller "nye tider"?
« Svar #5: 21 Feb 2016, 20:32 »

I sæsonen 2016/2017 solgte jeg Lucas Romero, Cristian Pavon, Dybala, Lincoln og Malcom til et samlet beløb af 2,25mia., plus 50% af det næste slag på alle handlerne. Ud over
50% på alle handler? Hold da helt ferie Opstemt Opstemt "Procent af næste handel" er faktisk en del af spillersalg jeg syntes er blevet mere realistisk ift. FM15, jeg har i hvert fald ikke rigtig held med det længere. Men når jeg så kan sælge dem til skyhøjepriser, så går det nok Hævet Øjenbryn
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: For mange penge eller "nye tider"?
« Svar #6: 21 Feb 2016, 20:35 »

Priserne er virkeligt voldsomme. Dog virker det desværre til, at det også i den virkelige verden er den vej det går. Jeg tror derfor, at det er nogenlunde realistisk... 2,8 mia. virker voldsomt, men efterhånden er situationen vel, at hvis en klub er klar til at sælge til en af de klubber, og man er villig til at være åben for hvor længe raterne skal køre over, så kan man groft sagt selv sætte prisen...
Ja, tror også FM16 er lavet sådan pga. priserne på spillere højst sandsynligt stiger i fremtiden, syntes bare det er lige voldsomt nok. Ikke, at jeg ikke udnytter det Wink
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: For mange penge eller "nye tider"?
« Svar #7: 24 Feb 2016, 19:14 »

Lille tanke - Er "fejlen" ikke at mange penge kommer ind i spillet udefra via sponsorater og investorer - men at pengene ikke komme hurtigt nok ud af spillet igen ?
Og i virkeligheden ser vi det samme, men det er bare en accelereret effekt i FM ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: For mange penge eller "nye tider"?
« Svar #8: 26 Feb 2016, 12:13 »

Lille tanke - Er "fejlen" ikke at mange penge kommer ind i spillet udefra via sponsorater og investorer - men at pengene ikke komme hurtigt nok ud af spillet igen ?
Og i virkeligheden ser vi det samme, men det er bare en accelereret effekt i FM ? Smiley
Måske. Lidt svært at bedømme, da man ikke rigtig kan eftertjekke. Men hvorfor skulle pengestrømmen/sponsoraterne stoppe? Komme ud af spillet igen Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010