whapz
|
|
Overskriften siger vel sig selv; fortæl dit navn på Steam. Når jeg sidder og gamer FM, er jeg altid klar på en chit-chat over Steam, og måske nogen herinde har det på samme måde!
I kan finde mig på:
Brugernavn: michisback Steamnavn: whapz
Jeg er ikke sikker på, hvad man skal søge på. Ellers kan i finde mig på mit Steam ID: STEAM_0:0:4870627
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Sjovt - Tænkte faktisk det samme i dag, at jeg ikke kendte ret mange herinde på steam  Brugernavn: Pi_freak_nodiem Steamnavn: Viggo
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
chackpercom
|
|
Brugernavn: nick1064 Steamnavn: Nicklas
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whapz
|
|
Man kan ikke længere søge på Steam brugernavn, og jeres steamnavne er der ufatteligt mange af. Det er ikke til at finde jer
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Man kan ikke længere søge på Steam brugernavn, og jeres steamnavne er der ufatteligt mange af. Det er ikke til at finde jer Jeg har fundet dig i hvert fald 
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Brugernavn: pingu11 Steamnavn: Fresse94
|
|
|
|
|
|
|
|
jepze
|
|
I kan finde mig under navnet Jepze 
|
|
|
|
|
|
|
|
AudereEstFacere
|
|
Brugernavn: jaco4493 Steamnavn: ! WAI YU HAI DING !
Altid klar på at snakke lidt i mens man gamer
|
|
|
|
SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Brugernavn: dc_con Steamnavn: pH
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
Seller95
|
|
Brugernavn: Seller Steamnavn: robert_j
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Brugernavn: gungner777 Steamnavn: Gungner
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Hvordan finder man ens steam ID? For kan ikke finde nogen af jer med steam/brugernavn
|
|
|
|
|
|
|
|
whapz
|
|
Hvordan finder man ens steam ID? For kan ikke finde nogen af jer med steam/brugernavn
Det kan ikke passe, jeg har fundet stort set alle 
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Det kan ikke passe, jeg har fundet stort set alle  Dig har jeg lige fundet. Men fx Nodiem. Der findes 1307 er har noget med Viggo i deres navn. Og når jeg søger efter Pi_freak_nodiem findes der ingen brugere 
|
|
|
|
|
|
|
|