home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Designerfreaks
| | |-+  Ønsketråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ønsketråd  (Læst 13196 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Ønsketråd
« Svar #15: 04 Mar 2016, 05:01 »

Jeg synes det ser rigtig godt ud! Godt arbejde Smiley
Ved ikke helt om jeg synes om baggrunden er lidt for mørk, og om den måske burde være lidt lysere... evt. lidt mere blå/hvid.
Men jeg synes stadig at det du har smidt op er super flot Smiley
« Seneste Redigering: 04 Mar 2016, 05:08 af Gungner » Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ønsketråd
« Svar #16: 04 Mar 2016, 08:00 »

Hej Freaks.
Nogen der muligvis kan finde et link til en hjemmeside, hvor man kan downloade fede skins over på en Mac?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ønsketråd
« Svar #17: 16 Mar 2016, 21:26 »

Hej freaks, nok nærmere betegnet grafik nørder Peace

Her til blogkonkurrence i april, kunne jeg godt tænke mig hjælp med noget grafik, hvis nogen har tid til det. I første omgang drejer det så "bare" om et banner, men jeg kunne måske godt få brug til hjælp af 1-2 andre banner som også kunne bruges.
Men som sagt, ønsker jeg i starten kun et banner. Jeg har ikke så mange krav, kun 2-3 stykker, men vil helst ikke afsløre dem i tråden.

Så hvis nogen vil hjælpe, må de meget gerne skrive en PB til mig, der vil selvfølgelig blive givet kredit for arbejdet i selve bloggen!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ønsketråd
« Svar #18: 19 Mar 2016, 17:57 »

Hej igen, jeg kunne rigtig godt tænke mig et bestemt banner. Nemlig et "Tyne & Wear" derby banner, så hvis nogen har tid eller lyst til at hjælpe, er det meget værdsat Smiley
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ønsketråd
« Svar #19: 21 Mar 2016, 11:00 »

Hej igen, jeg kunne rigtig godt tænke mig et bestemt banner. Nemlig et "Tyne & Wear" derby banner, så hvis nogen har tid eller lyst til at hjælpe, er det meget værdsat Smiley

Jeg har lavet et forsøg:



Edit:  Teksten kan selvfølgelig ændres  Wink
« Seneste Redigering: 21 Mar 2016, 11:02 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ønsketråd
« Svar #20: 21 Mar 2016, 12:55 »

Ej hvor lækkert! Tusind tak Smiley
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Ønsketråd
« Svar #21: 22 Mar 2016, 00:32 »

Nu nærmer vi os jo blogkonkurrencen, og ville høre om der var en venlig sjæl derude der kunne have interesse i at skabe et banner til min kinesiske blog... Vil helst ikke give for meget væk herinde, da det gerne må være en "overraskelse" hvordan det kommer til at se ud.

Så hvis du har en interesse, samt tiden til det, så smid en PB til mig og så kan vi tage den derfra Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ønsketråd
« Svar #22: 22 Mar 2016, 00:55 »

Har sendt dig en PB
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ønsketråd
« Svar #23: 27 Aug 2016, 12:31 »

Hej Freaks.

Har tidligere spurgt om hjælp til banner og lignende, siden har jeg ved hjælp af guides herinde fra, fået dygtiggjort mig til selv at klare den del.
Nu kommer jeg måske med en lidt anderledes opgave, der langt overstiger mine evner, og rent faktisk er tiltænkt at skulle bruges i den virkelige verden.

Jeg står som bødekassemester på mit hold for at skulle holde bødekassefesten, hvilket snildt kan klares og er blevet gjort flere gange.
Denne gang er der dog gået tema i den og jeg vil afholde "Drunken Olympics", hvor man bliver sat sammen i par og skal dyste i forskellige discipliner i løbet af aftenen.

Jeg håber derfor der er en venlig sjæl, som er i stand til at hjælpe med at lave et banner, som minder om de olympiske ringe, men bare lavet med sprutflasker eller andre ting der holder fest-diskursen.
Personligt forestiller jeg den grønne "ring" være en ølflaske, men hvis der er en person med evner, lyst og ikke mindst tid, vil jeg egentlig lade deres egne kreativitet udfolde sig. Bare referencen mellem OL og fest er til stede. Smiley

Håber der er en som har mulighed for at tage udfordringen op. Opstemt
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010