home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 277 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Salford City F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Salford City F.C.  (Læst 23545 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Salford City F.C.
« : 16 Feb 2016, 11:54 »



Salford City F.C. er en semi-proffesionel fodbold klub fra "Greather Manchester" stiftet tilbage i 1940.
Salford City spiller til daglig i Northern League Premier Division efter deres oprykning sidste sæson.
Klubben har aldrig været højere placeret end nu.


Det mest interssante ved Salford er nok, at klubbens ejer er den 62-årige Peter Lim som ejer 50% af klubben.
Peter Lim har en formue på 2,1 Billion dollars og det må derfor siges, at klubben har en pengestærk mand i baggrunden.
Han ejer også 70% af Valencia.
Hvad der også er værd at nævne er, at den sidste halvdel ejes af Manchester United legenderne Poul Scholes, Gary Neville, Phil Neville, Ryan Giggs og Nicky Butt.

Kigger vi på Salfords hold så er det faktisk ganske udemærket. Største spiller er nok 34-årige Danny Webber som har spillet Premier League for både Sheffield United og Portsmouth. I angrebet er James Poole også at findes, som også må betegnes som et af holdets profiler. Så en rigtig giftig duo man kan spille med i front.
Klubben har at dog også en medieprognose på 3. Så det er spændende om man kan nuppe den ene direkte oprykningsplads.

Efter en Youth Academy Challenge med Salford fik jeg øjnene op for dem. Jeg spillede en sæson i challengen og har nu besluttet mig for, at give dem et skud hvor det er muligt, at jeg kan sætte mit præg på holdet og være med til at, forhåbentlig, føre dem frem i rækkerne hurtigst muligt. Målet er selvfølgelig selveste Premier League en dag!

Da Salford ikke er spilbar fra start af, har jeg downloadet en ligaudvidelse i England. Den kan findes her
Alternativt, hvis man ikke ønsker ligaudvidelse kan man gå på ferie til d. 24 juni 2016, gemme og gå en dag frem og se om holdet er rykket op i Vanarama North. Hvis ikke, så reload og prøv igen til det sker.

Jeg vil opdatere løbende omkring mit spil herinde og så håber jeg, at der er nogle der hopper med på vognen. :-)

Logopakke med alverdens logoer. Deribland Salford kan downloades her
« Seneste Redigering: 20 Feb 2016, 16:28 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #1: 16 Feb 2016, 19:40 »

Jaaa tak!

Eventyret begynder nu! Netop kvalificeret mig til FA Cuppen's 1. runde efter en nervepirrende kamp på hjemmebane mod Soutport fra Vanarama National League hvor de er placeret på en fornem 4. plads. Altså to rækker over mig!

Intet mindre end fantastisk. Og så med 1555 tilskuere i ryggen!

Også sindsygt vigtigt med en masse premiepenge, da økonomien kører i underskud hver måned. Ikke rigtig nogle penge at hente i de Premier League Nord, hvor jeg befinder mig nu.

I 1. runde venter Dag & Red fra League 2. De ligger placeret på en 18 plads. Det bliver endnu engang klubbens største kamp nogensinde.

I ligaen går det også rigtig fint. Men det vender jeg tilbage til når jeg er halvvejs. Men godt nok mange kampe man spiller. Vigtigt at rotere end del i de lavere rækker.

Men sindsygt underholdende spil jeg har gang i. Håber i læser med og får lyst til at starte op med Salford. Smiley
« Seneste Redigering: 16 Feb 2016, 19:42 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #2: 16 Feb 2016, 21:17 »

Læser i hvert fald med, altid spændende med llm.
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #3: 17 Feb 2016, 06:16 »

Det er jeg glad for Arsrea Smiley

I må sige til hvis i har nogle spørgsmål eller andet Thumbs Up
Logged

Arsenal <3

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #4: 17 Feb 2016, 10:40 »

Spændende spændende.. Mon ikke at man skulle give dem et skud i aften når jeg sidder og ser Chl..

I bet so.
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #5: 17 Feb 2016, 11:04 »

Spændende spændende.. Mon ikke at man skulle give dem et skud i aften når jeg sidder og ser Chl..

I bet so.
Synes jeg lyder som en fremragende idé! Wink
Logged

Arsenal <3

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #6: 17 Feb 2016, 11:33 »

Synes jeg lyder som en fremragende idé! Wink
Det er også ved at være noget tid siden jeg virkelig har haft gang i et godt llm game  Ubeslutsom
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #7: 17 Feb 2016, 12:18 »

Det er også ved at være noget tid siden jeg virkelig har haft gang i et godt llm game  Ubeslutsom
Jamen så er det jo bare at komme igang. Jeg er hvertfald fuldt betaget af mit spil med Salford.
Har aldrig startet så langt nede i rækkerne før. Det længste nede jeg har startet må være i det der engang hed Conference med Luton Town.  Smiley
Logged

Arsenal <3

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #8: 17 Feb 2016, 13:43 »

Jamen så er det jo bare at komme igang. Jeg er hvertfald fuldt betaget af mit spil med Salford.
Har aldrig startet så langt nede i rækkerne før. Det længste nede jeg har startet må være i det der engang hed Conference med Luton Town.  Smiley
Det er bestemt også langt nede at starte med Salford, og det vil tage mig en del sæsoner, da jeg generelt elsker at holde mine saves så vidt muligt realistiske.

Men jeg tror at jeg er klar til at tage udfordringen op og ligge mit FCSP-spil lidt på hylden  Peace Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #9: 17 Feb 2016, 13:47 »

Jeg følger jeres rejser, kære unge herrer!
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #10: 17 Feb 2016, 13:52 »

Jeg følger jeres rejser, kære unge herrer!

Dejligt. Det gør det hele lidt sjovere og motiverende, når folk har lyst til at følge med.

Det er bestemt også langt nede at starte med Salford, og det vil tage mig en del sæsoner, da jeg generelt elsker at holde mine saves så vidt muligt realistiske.

Men jeg tror at jeg er klar til at tage udfordringen op og ligge mit FCSP-spil lidt på hylden  Peace Peace
Jeg er også mest til det realistiske Thumbs Up

Men jeg glæder mig til at høre om dit spil, når du kommer igang med "The Ammies"  Wink
« Seneste Redigering: 17 Feb 2016, 13:54 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #11: 17 Feb 2016, 13:54 »


Du er velkommen Whapz
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #12: 17 Feb 2016, 14:26 »

Jul på 1. pladsen

Så vil jeg lige komme med en lille opdatering på juleaftensdag i Salford.

Med en medieprognose på 3. var bestyrrelsens forvetninger klare. Jeg skulle som minimum kommer i Play-off spillet. Jeg selv var dog lidt mere skeptisk inden sæsonstart.. Ny liga, ingen kendskab til spillere og en helt ny taktik for mig i FM16, nemlig 4-4-2, som jeg aldrig har haft succes med i de sidste mange versioner..
Det hele startede da også forfærdeligt med 2 nederlag i de første 2 kampe i ligaen. Derefter tog fanden ved Salford. Se bare her
Alt dette bringer mig på en 1. plads i ligaen efter 26 runder for mit vedkommende.


Desværre blev det til nederlag i overraskelsernes turnering, FA Cuppen. Jeg mødte simpelthen bare et bedre hold, og det var tydeligt, at deres hold var fuldtidsproffer sammenlignet med mit deltids- og amatørhold.
Dog satte vi igen tilskuerrekord og imponerende at nå 1. runde taget vores niveau i betragtning, synes jeg!


Mine transfers inden sæsonen skal i heller ikke snydes for. De kan ses lige her
Jeg fik Portsmouth, en af mine favoritklubber som venskabsklub! Det har jeg selvfølgelig udnyttet lidt. Dog er det kun Chamberlain og Yates der får spilletid. Chamberlain backup og Yates rotation i midterforsvaret.

Mine profiler har helt sikkert været nyindkøbet Jamey Osborne som er en fremragende playmaker!
Derudover har jeg i min nyskabte 4-4-2 været rigtig farlig over kanterne hvorfor mine kantspillere derfor også har gjort det fremragende. Både scorings- og assistsmæssigt.
I front har den rutinerede Danny Webber været klasse. 25 kampe og 19 mål til følge i ligaen. Poole med 11 mål.
De to har været uadskillelige i angrebet og de andre angribere i truppen har derfor kun fået småt med spilletid, men også uden succes.

Hvis mit mål ikke var oprykning inden sæsonstart, så er dét det hvertfald nu! Og jeg skulle meget gerne vinde rækken og få den ene direkte oprykning om til de "rigtige" ligaer. Vanarama North!

Som bonus info kan jeg også sige, at jeg har vundet klubbens første trofæ. Northern Premier League Peter Swales Shield blev vundet 2-1 i starten af sæsonen. Hvad det helt præcist er for en turnering er jeg ikke klar over. Men jeg indtrådte i finalen mod Mickleover fra samme række som jeg.

Over and out!  Cool
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #13: 19 Feb 2016, 17:53 »

Så fik jeg spillet sæsonen færdig med Salford City, og trods en lille midtvejskrise og en mistet første plads, så fandt holdet tilbage på rette spor igen og sikrede sig mesterskabet i rækken og dermed oprykning til Vanarama North!



Danny Webber blev holdets topscorer med ligamål efterfuldt af Poole med 18. Dette var min angrebsduo.
Men holdets helt store profil var Joseph Mwazile på højremidt som sluttede med 32 kampe og 15 mål til følge.

Økonomien i klubben er ikke fremragende. Jeg kører med et underskud på ca. 2-400k i måneden.. Det er svært at få nogen indtægt i de lavere rækker, udover deltagelse i diverse cupturneringer. Så jeg er "Nødsaget" til at satse på talenter og egne spillere, hvilket egentlig passer mig fint.
Jeg har også fået et fremragende Youth Intake med flere spillere, som jeg regner med går direkte i start i førsteholdstruppen og sågar 11'eren i den kommende sæson.
Jeg ved dog godt, at det ikke er kommende PL spillere jeg har med at gøre. Men jeg håber alligevel, at de kan gøre sig gældende i de lidt lavere række, eller at jeg kan sælge dem for en god mønt.



Især unge Cameron Saunders har jeg store forventninger til. Han scorede også i sin debutkamp og blev dermed den yngste målscorer for klubben nogensinde!
Andy Healy er også en spiller jeg forventer mig store ting af. Han får allerede 3 stjerner og assistent mener, at han allerede er min bedste VB trods hans kun 15 år.
Begge spillere fik 4 ud af 5 kampe efter de satte deres signatur på en kontrakt med klubben.

Jeg ved ikke helt hvad forventningerne er til den kommende sæson. Oprykning tænker jeg bliver meget vanskeligt. Jeg skal selvfølgelig også have hentet nogle lidt mere rutinerede spillere til klubben. Derudover håber jeg på, at jeg snart kan blive fuldtidsprofessione l, da jeg ellers frygter, at det bliver svært at holde på mange af spillerne.

EDIT: For at gøre spillet lidt mere realistisk og sværere, har jeg også valgt at starte op uden nogen trænererfaring.
Jeg har netop modtaget min første trænerlicens. Den nationale C-Licens. Så der er lang vej til toppen.
Min første sæson er dog ikke gået ubemærket hen. Bristol Rovers som sluttede sidst i League 2 har været meldt lun på mig.


« Seneste Redigering: 19 Feb 2016, 18:04 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #14: 19 Feb 2016, 18:42 »

Rigmanden vil sælge.. Han har ikke engang smidt en krone i klubben endnu..

Logged

Arsenal <3

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010