home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 283 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  W.A.T.T.B.A (SAT I BERO)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: W.A.T.T.B.A (SAT I BERO)  (Læst 2692 gange)
Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
W.A.T.T.B.A (SAT I BERO)
« : 15 Feb 2016, 23:06 »

LEICESTER CITY FOOTBALL CLUB
What a time to be alive...


Man ved aldrig hvad der kommer til at ske. Bolden er rund. Tro flytter bjerge. Det er det vi elsker ved fodbold. Og i år har vi været vidne til et hold der har taget fusen på allesammen. Ingen havde troet Leicester skulle stå placeret som nummer et i Premier League. Med Vardy og Mahrez i cruise control har de formået at bringe charmen tilbage i verdens bedste liga - og derved lysten til at starte et save med dem i Football Manager.

Jeg er halvvejs inde i 2. sæson og jeg kan ligeså godt røbe at det har været nervepirrende. Første sæson blev næsten den samme, som den de har i den virkelige verden, til vi desværre kollapsede i slutningen og endte på en 5. plads i Premier League. Når det så er sagt kan vi se frem til UEFA Cup i den nye sæson, hvilket også er yderst tilfredsstillende. Jamie Vardy brillierede uden lige og blev topscorer i ligaen med 22 mål på samvittigheden. Jeg har fået lavet nogle tilføjelser på holdet og den mest bemærkelsesværdige spiller må nok være Trindade de Vilhena, som blev kåret som månedens unge spiller hele 4. gange. Indtil da ser truppen således ud:


Målmænd
Kasper Schmeichel - Ben Hamer

Backs
Ritchie De Laet - Danny Simpson - Christian Fuchs - Jeffrey Schlupp

Centerforsvar
Liam Moore - Robert Huth - Wes Morgan - Papy Djilobodji (lån) - Yohan Benaloune - Ben Chilwell - Alex Pascanu

Midtbane
T. Triandade de Vilhena - Danny Drinkwater - Gökhan Inler - N'Golo Kanté - Andy King

Wings
Riyad Mahrez - Demarai Gray

Angreb
Jamie Vardy - Zach Clough - Shinji Okazaki - Andrej Kranmaric


Håber I vil følge min rejse mod toppen af europæisk fodbold.
May the underdogs win.

« Seneste Redigering: 22 Feb 2016, 00:10 af Pupone » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: W.A.T.T.B.A
« Svar #1: 15 Feb 2016, 23:27 »

Det var næsten på tide, at der kom en blog om Leicester. Jeg følger med, hvordan man ikke det med fodboldens overraskelse denne sæson?
Logged


Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: W.A.T.T.B.A
« Svar #2: 16 Feb 2016, 00:29 »

LEICESTER CITY FOOTBALL CLUB
Sydamerika kommer til Leiceister


Hvis man gerne vil konkurrere med de store drenge, er det nødvendigt at hente spillere med den rette vision. Det er derfor at jeg satte mig til at jagte Emmanuel Mammana som en stjernepsykopat. Lidt dumt er det når jeg kunne have købt ham i første sæson, da jeg nu må slippe en bondegård for at få ham - men kvalitet fremfor kvantitet, ikke sandt?

Efter flere måneders forhandlinger er handlen endelig en realitet. Mammana til Leiceister for en pris der kan stige til £25.000.000. Hermed det dyreste køb nogensinde. Mammana skal give Robert Huth selskab i midterforsvaret, selvom Liam Moore egentlig har spillet udemærket.

Fansene nåede ikke engang at komme ned fra den lyserøde sky, før vi annoncerede endnu en kæmpe signing. Ham her glæder jeg mig personligt til at se i aktion i den mørkeblå trøje. Vi er har nemlig fået selskab af den sprudlende 18-årige Lincoln fra Grêmio, der ankommer til klubben for en sum af £7.500.000. Det er endnu lidt uvist hvor han skal placeres på holdet, da han foretrækker at spille OMC, men jeg spiller med en 4-4-2 så han kommer nok til at agere som reserve for Demarai Gray til at starte med. Demarai Gray der kom til klubben i starten af denne sæson har været en banebrydende karakter på grønsværen.

Der er fortsat en lille uge tilbage af januar transfervinduet og med små £18.000.000 tilbage, kunne det godt tænkes at forstærke holdet yderligere for at opretholde den første plads vi har sneget os op på, efter en god stime med 3 sejre på stribe - senest 3-1 over Stoke City hjemme. Arsenal og Chelsea ånder os dog direkte i nakken og er blot 1 point fra ar vippe os ad pinden. Næste udfordring i ligaen er West Ham og efterfølgende Southampton. Dernæst står det på UEFA Cup, hvor vi møder Toulouse i de første knockout faser eftersom vi kom videre fra gruppespillet.
Logged

Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: W.A.T.T.B.A
« Svar #3: 16 Feb 2016, 18:12 »

LEICESTER CITY FOOTBALL CLUB
Velkommen til...


Sidste dag under transfervinduet blev, som forventet, en travl affære. Jeg var selvfølgelig ude med riven og det endte heldigvis med gode resultater. Midtbanen havde brug for forstærkning i form af skadesramte Danny Drinkwater og Gökhan Inler, og N'Golo Kanté har ikke budt ind med andet end at brokke sig over han ikke starter inde. Problemet stod klart.

Jeg var derfor nødsaget til at finde på alternativer, og det var sådan Renato Sanches kom ind i billedet. Benfica er efterhånden kendt for at avle superstjerner og ham her er ingen undtagelse. Prisen der kan stige op til £17.000.000 gør klart udtryk for hvad denne herre er i stand til. Med blot 19-år på bagen har han formået at skabe sig et etableret fodbold navn og jeg håber han kan være med til at løfte holdet til storhed.



Robert Huth er så småt begyndt at falde af på den, og jeg måtte derfor hente en ny makker til Mammana i midterforsvaret. Da Mammana er en forholdsvis uerfaren fodboldspiller, fandt jeg det mere logisk at han bliver joinet af en mand med lidt større erfaring, for netop at skabe den perfekte balance. Så jeg drog en tur til italienske Internazionale og hentede Andrea Ranocchia med på tilbageturen. Den 29-årige centerforsvarer er en yderst stabil stopper og jeg er sikker på at han er den rette til orkestrere vores bagerste kæde.

De stærkeste elleve ser nu således ud (4-4-2):


KASPER SCHMEICHEL (c)

RITCHIE DE LAET - EMMANUEL MAMMANA - ANDREA RANOCCHIA - JEFFREY SCHLUPP

RIYAD MAHREZ - RENATO SANCHES -  TONNY TRINDADE DE VILHENA -  DEMARAI GRAY

ZACH CLOUGH - JAMIE VARDY
Logged

Pupone
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: W.A.T.T.B.A
« Svar #4: 16 Feb 2016, 18:50 »

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010