home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Olympique de Marseille
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Olympique de Marseille  (Læst 2768 gange)
Gungner
Gæst
 
Olympique de Marseille
« : 14 Feb 2016, 01:36 »

Marseille
Det eneste franske hold der har vundet Champions League



Hvorfor spille som Marseille?
Fordi nogle skal jo bryde PSG's stime af mesterskaber.
Fordi det er længe siden klubben har vundet noget.
Fordi det er en sovende kæmpe, med den største fanbase I Frankrig.
Fordi de spiller på Stade Velodrome, det største stadion i Ligue 1

Klubben mistede en del vigtige spillere inden sæsonen, så som Payet, Ayew og Thauvin. Nye spillere blev hentet ind, men der mangler stadig en del spillere til diverse pladser, og du er nødt til at lege købmand med det beløb du får stillet til rådighed.

På mål har man Steve Mandanda og Yohann Pele, samt talented Florian Escales.
Mandanda er uden tvivl førstevalget her, men hans kontrakt løber ud til sommer og det er ikke sikkert han vil forlænge, så du bliver måske nødt til at sælge.

I forsvaret har man Nicolas Nkoulou, der er vel kendt blandt FM-gamere, men hvis kontrakt også løber ud I 2016. Du skal forlænge med ham hurtigst muligt eller sælge med det samme, da storklubberne kommer snusende omkring nytår.
På backpladserne har man Paolo De Ceglie og Mauricio Isla på lån fra Juventus, og Javier Manquillo på lån fra Atletico Madrid.

På midtbanen er Lucas Silva på lån fra Real Madrid (han bør være starter), Abou Diaby der er kommet til fra Arsenal, Lucas Ocampos der kom til permanent fra Monaco efter at have været lejet samt Remy Cabella der er på lån fra Newcastle.

Oppe foran skal Michy Batshuayi tage skridtet fra supersub, til fast mand og topscorer efter at Gignac har forladt klubben.

Transferbudgettet er ikke stort. Du starter med £3,5 millioner, men kan eventuelt under budget-mødet vælge at slutte på CL-kval pladserne fremfor Euro League pladserne, og vælge at du kan nå Knock-out runden I Europa League (hvilket begge er meget realistiske for Marseille). Det vil i så fald give dig omkring £5 millioner at lege med, plus en del luft i løn-budgettet. Det er stadig ikke meget, og der skal som sagt leges købmand, men er det ikke en del af charmen?

Så giv Marseille en chance, og lad os diskutere vores saves her I tråden.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #1: 14 Feb 2016, 03:32 »

Kan selv fortælle at jeg startede med at forlænge Nkoulou's kontrakt. Lige bagefter kom bade Man Utd. og Chelsea med bud. Fik Chelsea op på £32 millioner, all upfront. Så selvom Nkoulou er fremragende var jeg nødt til at takke ja. Det gav selvfølgelig lidt flere penge i transferbudgettet, men ingen er hentet ind endnu, selvom jeg har bud ude på omkring 6 spillere. Mandanda er højest sandsynligt også på vej væk, da han ikke vil skrive under og Benfica er interesseret og villig til at give £12 millioner. Tror dog jeg kan få dem op i pris.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #2: 15 Feb 2016, 00:10 »

Lucas Romero er hentet ind som første og hidtil eneste signing for £2,5 millioner. Medierne mener at jeg har overbetalt for ham... Men nu må vi se.
Jeg har nu store forventninger til manden.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #3: 15 Feb 2016, 00:14 »

Lucas Romero er hentet ind som første og hidtil eneste signing for £2,5 millioner. Medierne mener at jeg har overbetalt for ham... Men nu må vi se.
Jeg har nu store forventninger til manden.

Romero er en fantastisk spiller. Bemærk Romeros stærke mentale egenskaber Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #4: 15 Feb 2016, 18:33 »

Han er nemlig suveræn. Er startet sæsonen med 3 sejre og 2 uafgjorte i ligaen, hvilket placerer mig på en 3.plads.
Jeg er blevet trukket i Europa League Gruppe L, sammen med Sampdoria, Trabzonspor og FC Midtjylland. Jeg burde gå videre på en 2.plads.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #5: 09 Mar 2016, 11:28 »

I den nye patch har man fået Thauvin tilbage i klubben på en lejeaftale, samt Steven Fletcher (af en eller grund... ved ikke hvad de vil med ham Tunge ), samt Cabella er blevet købt, så han er ikke længere på en lejeaftale. Jeg skal i hvert fald gøre et nyt forsøg med dem her i den nye patch.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #6: 09 Mar 2016, 12:43 »

De har i hvert fald en rigtig spændende trup, og som du nævner Thauvin & Cabella, som er virkelig gode i FM!
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #7: 09 Mar 2016, 12:45 »

Det er de bestemt, ligesom man jo har Nkoulou, Mandanda, Lucas Silva (på lån, Ocampos og Alessandrini.
De har et rigtig godt hold.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #8: 09 Mar 2016, 12:58 »

Præcis, hvis du vælger at starte med dem, ville jeg helt sikkert følge med.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #9: 09 Mar 2016, 13:01 »

Det gør jeg helt sikkert, når mit Wigan save kræver en pause.
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Olympique de Marseille
« Svar #10: 09 Mar 2016, 22:56 »

Er igen startet med Marseille efter den nye opdatering og har store forventninger til dem. Kan sige, at jeg inden opdatering vandt 2 mesterskaber samt cl titel på 2 år, det kan godt lade sig gøre. Satte iøvrigt psg med 23 point i sæson 2, hvor de blot blev nr 3 Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010