home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Data Editor mappen virker ikke
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Data Editor mappen virker ikke  (Læst 1286 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Data Editor mappen virker ikke
« : 07 Feb 2016, 17:28 »

Hej med jer,

Umiddelbart så ser det ikke ud til at min data editor mappe "virker" hvis man kan sige det sådan.

Jeg vil gerne starte et nyt spil, hvor jeg har hentet en database her: http://sortitoutsi.net/football-manager-data-update

Jeg har gjort dette så længe jeg kan huske, og har altid bare lagt filerne ind i data editor mappen, og så har man kunne vælge det uden problemer, når man startede et nyt spil. Denne gang ser det dog ud til at filerne simpelthen ikke registreres rigtigt. Jeg har nemlig ligeledes hentet en database via Steam, som gør det muligt at spille længere ned i rækkerne i Danmark, og dette er den eneste fil jeg kan vælge fra eller til, når jeg starter et nyt spil.

Jeg tænkte at det måske kunne være den pågældende database fra Sortitoutsi som ikke virkede ordentligt måske, så jeg prøvede at hente denne her: http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2016-transfer-updates-custom-leagues/351340-%5Bfm16%5D-transfers-data-update-packs-pr0.html, som jeg ved virker, da det er den jeg bruger hvert år. Heller ikke den kom frem som en mulighed, og det er stadig kun den database hvor jeg kan spille længere ned i de danske rækker som er tilgængelig. Så nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.

Det kan også nævnes jeg har prøvet at slette editor data mappen, og oprette den igen, men heller ikke det hjalp.

Hvad i alverden gør jeg?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Data Editor mappen virker ikke
« Svar #1: 07 Feb 2016, 19:47 »

De virker fint hos mig.

Har du pakket filerne ud?
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Data Editor mappen virker ikke
« Svar #2: 08 Feb 2016, 16:51 »

De virker fint hos mig.

Har du pakket filerne ud?

Ja har pakket filerne ud.. Det er simpelthen bare som om at mappen data editor ikke fungerer sammen med FM16.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010