home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Il gladiatore la passione - #19 Live fra Stadio Olympico, 1. halvleg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Il gladiatore la passione - #19 Live fra Stadio Olympico, 1. halvleg  (Læst 29617 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #16 Romerne forsætter deres sejrsstime!
« Svar #45: 14 Maj 2016, 23:48 »

Hey folkens, hermed genåbner jeg bloggen med AS Roma og Cafu... Desværre fik jeg ikke den tid, jeg havde håbet til årets store begivenhed, da jeg lå vandret de sidste 14 dage i april med arbejde. Jeg havde ganske enkelt ikke overskudet... Derfor kørte jeg sur i det, og har i stedet vendt fokus mod det jeg elsker... Nemlig AS Roma, og efter at have set aftens kamp, var jeg naturligvis i topform til at starte op igen! Velkommen tilbage, håber I vil følge med Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #17 Braget mellem italiensk vicemester og spansk
« Svar #46: 15 Maj 2016, 12:21 »


#17 Braget mellem italiensk vicemester og spansk triple-vinder, optakten


Her til aften møder AS Roma FC. Barcelona i en kamp, hvor vinderen kan tage et stort skridt tættere på knockoutrunderne i årets Champions League. Klubbernes første møde endte med en deling, og selvom det er romerne, der har hjemmebane, forventes det FC Barcelona vil gå benhårdt efter en sejr, så de kan få lagt afgørende afstand til hhv. Manchester United og Olympique Lyonnais, i den tætte gruppe G, hvor Roma topper med 5 point, Barcelona og Lyon følger efter med 4 hver, og Manchester slutter gruppen af med 3 point!




Denne fjerde runde i årets gruppespil kan meget vel blive afgørende for, hvem der skal videre til årets knockoutrunder, og hvem der nøjes med ingenting. Dermed er lagt i ovnen til en fantastisk aften her i den italienske hovedstad, hvor vi naturligvis også vil følge kampen i Manchester og give jer udviklingen i gruppen løbende i løbet af aftenen.

Roma går ind til kampen uden nederlag i 14 kampe, mens Barcelona ligeledes er stærkt kørende, kun to nederlag er det blevet til i denne sæson hidtil, ude mod hhv. Atletico Madrid og Manchester United. Senere på aftenen følger vi trop med livedækning fra Stadio Olympico, hvor vi starter ca. 45 min før kampstart.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #17 Braget mellem italiensk vicemester og spansk
« Svar #47: 17 Maj 2016, 14:49 »

Dejligt at se du har genoptaget din vel skrevne blog Smiley

Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #18 Live fra Stadio Olympico
« Svar #48: 18 Maj 2016, 13:46 »


#18 Live fra Stadio Olympico, 45 min. til kampstart!


Så er nået til denne onsdags højdepunkt i fodbold! Om blot 45 min. Starter braget mellem de forsvarende mestre fra FC Barcelona og det nuværende italienske tophold. Som tidligere nævnt er årets Gruppe G vanvittig lige her efter tre kampe, hvor blot 2 point skiller top fra bund. Derfor er alt på spil, og det afspejler sig tydeligt hos begge hold, der stiller, når man ser bort fra skader og karantæner, i stærkeste opstilling.

Hos hjemmebaneholdet er man uden Kevin Strootman, der stadig kæmper med at komme tilbage fra sin knæskade, som kreatøren Miralem Pjanic. Barcelona er uden skader, men kan forsat ikke gøre brug af Arda Turan, og Aleix Vidal pga. deres transferkarantæne.



Nøglen for AS Roma bliver uden tvivl deres store angriber, Edin Dzeko, en stærk fysisk angriber som FC Barcelona får mere end svært ved at håndtere. Han skal holde på bolden til de hurtige folk kommer med frem, så man kan udfordre der, hvor mange mener udeholdet er dårligst, når de er sat under pres i deres bagkæde.

Romerne får uden tvivl masser af problemer i forsvaret, hvor Messi, Neymar og Suarez (MSN) vil sætte Cafu’s bagerste udvalgte under pres. Opgaven er klar, hvis de ikke selv scorer mod stjernerne fra Spainen, får de næppe noget med fra kampen i dag.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #17 Braget mellem italiensk vicemester og spansk
« Svar #49: 18 Maj 2016, 13:49 »

Dejligt at se du har genoptaget din vel skrevne blog Smiley

Takker mange gange for de pæne ord, jeg forsætter om kort tid med 1. halvleg af kampen Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Il gladiatore la passione - #18 Live fra Stadio Olympico
« Svar #50: 23 Maj 2016, 14:01 »


#19 Live fra Stadio Olympico, 1. halvleg


Vi er på randen til kickoff her på det olympiske stadion i Rom, men inden kampen bliver fløjtet op skal romerne have deres slag sang på hjemmebanen. Den skal I naturligvis ikke snydes for, så derfor har vi i samarbejde med den lokale tv-station fået lov til at låne deres billeder og lyd, så I kan følge med hjemmefra!

<a href="https://www.youtube.com/v/49u6NrAmpQo" target="_blank">https://www.youtube.com/v/49u6NrAmpQo</a>


Hvilken stemming på dette stadion! Hvis man var i tvivl om hvad kampen betød før man hørte dette, er man slet ikke i tvivl nu… Dermed er alt overladt til spillerne, og de kommer på banen nu!

1 min: Det er FC Barcelona, der starter med bolden, men AS Roma går aggressivt til værks! 2 frispark inden for de første 2 min af højrebacken Torosidis! Og dommeren er på pletten med det samme... Påtale til højrebacken!

7 min: Det er ren indianerfodbold! Hjørnespark til hjemmeholdet, der bliver dårligt taget… Kontra til Barcelona, som bliver bremset… Kontra den anden vej, der ligeledes bliver bremset, og så ny omstilling, der giver en afslutning tæt under mål, men Suarez rammer ikke målet… Frisk spil af begge hold, hvor ingen endnu har taget kontrollen over kampen!

11 min: KÆMPE CHANCE TIL MESSI! Flot gennemspillet angreb af udebaneholdet, der ender med Messi er helt alene med den polske målmand, men en svag afslutning lige på målmanden gør det nemt for Szczesny…

13 min: MÅL TIL AS ROMA!

13 min: Frispark til romerne på egen banehalvdel, bolden bliver spillet over i venstreside, efterfulgt af en dyb stikning til Dzeko, der lægger en bold ind over… Iturbe kommer dybt fra og kommer foran Bartra, og afslutter med et kraftfuldt hovedstød, som Bravo ikke kan holde. Iturbe er hurtigst over reposten, og dermed står det 1-0 til hjemmebane holdet!

20 min: Barcelona kører bolden rundt, men skaber ikke noget… Om det er 100% romernes fortjeneste, eller om det er fordi Barcelona ikke spiller på fuld gas endnu, må vi vente og se. Jeg har i hvert fald større forventninger til udeholdet i forhold til hvad de har vist!

23 min: Ny stor chance til udeholdet! Denne gang er det Suarez der løber dybt, mens offsiden kikser for romerne… Alene igennem med målmanden sparker Suarez over mål, han ser voldsomt uskarp ud!

26 min: Barcelona i gang med noget der minder om et powerplay, AS Roma kan slet ikke få bolden væk fra eget felt… De kæmper dog heroisk for det, og formår at holde Barcelona væk fra de store chancer…

32 min: Gult kort! AS Roma forsøger at slå en kontra, bolden op til Dzeko, der forsøger et sideskift til Iturbe, men bolden opsnappes af Alba, der spiller bolden frem til Suarez, der modtager den omkring midten. Manolas går hårdt til Suarez, og modtager korrekt et gult kort. Tåbeligt frispark… Suarez er ikke retvendt eller i balance…

32 min: Frisparket tages af Iniesta, frem mod Neymar, der bliver oversprunget på kanten af feltet af Castan… Frispark på ny til Barcelona, dommeren mener Castan er for voldsom, det ligner dog bare at Castan er Neymar fysisk overlegen, men i hvert fald frispark på kanten af feltet, ca. midt for mål. Hvem skal sparke?

33 min: Både Messi og Neymar står klar til at sparke…

33 min: MÅL! Neymar krøller bolden elegant op i det højre hjørne, smukt smukt udført…

37 min: Udligningen er fortjent nok, da Barcelona havde skruet væsenligt op for tempoet efter scoringen af hjemmeholdet, men nu hvor de har udlignet, er det som om at de er gået ned i tempo igen, og det er romerne ikke sene til at udnytte! De har sat Barcelona under pres igen, og nu er det hjemmeholdet der har gang i noget der ligner et powerplay…

39 min: Uhh, så er det tæt på Dzeko får sig en friløber, men en glidende tackling fra Pique redder udeholdet i denne omgang

42 min: Gult til Jordi Alba, han bliver ganske enkelt overspillet og trækker derfor Torosidis ned… Professionelt frispark, og ingen tvivl om det gule kort!

45 min: Blot få øjeblikke til der fløjtes til pause, og Barcelona er forsat under maksimalt pres… De kan slet ikke komme ud af hjemmeholdets pres, og har nærmest kun haft 2 berøringer på modstanderens banehalvdel de sidste 10 min… Flot kommet igen af hjemmeholdet, mens man ligesom forventer mere af udeholdet…

Så er fløjtet til pause… status er 1-1 mens det stadig står 0-0 i den anden kamp…
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010