home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:11:18 BelthazorDK Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 20:52:19 Bubbles Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 20:08:36 Broen13 Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  6 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132750 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 75152 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #150: 03 Mar 2016, 21:08 »

Da det er noget spillet vælger for dig, kan du ikke præge det ... MEN når du har deres tillid og selv kan vælge, kan du jo selv gå efter dem du vil Smiley

Kan selv vælge hvem jeg vil have, men det er en lang liste jeg kan vælge udfra...  Skuffet
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #151: 03 Mar 2016, 21:31 »

Kan selv vælge hvem jeg vil have, men det er en lang liste jeg kan vælge udfra...  Skuffet

Ja, men næste trin er selv at komme med din kandidat ud af alle klubber i spillet - og så håbe de kan lave en aftale Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #152: 04 Mar 2016, 08:20 »

Ja, men næste trin er selv at komme med din kandidat ud af alle klubber i spillet - og så håbe de kan lave en aftale Smiley

De tager alt jeg peger på Cool
Men der er ingen græske klubber imellem, vil gerne ha' lidt mere spredt netværk i landet også  Skuffet
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #153: 04 Mar 2016, 12:27 »

De tager alt jeg peger på Cool
Men der er ingen græske klubber imellem, vil gerne ha' lidt mere spredt netværk i landet også  Skuffet

Den liste du ser - der kan du bare skrive en klubs navn i søgefeltet så ligesom med venskabskampe vælge den du vil, selvom den ville ligge langt nede på din liste Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #154: 04 Mar 2016, 14:05 »

Den liste du ser - der kan du bare skrive en klubs navn i søgefeltet så ligesom med venskabskampe vælge den du vil, selvom den ville ligge langt nede på din liste Smiley

Det prøver jeg lige denne sæson, sku' gerne ha' en del klubber under mig Thumbs Up
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #155: 15 Mar 2016, 09:54 »

Har i egentlig lagt mærke til hvordan jeres egen profil udvikler sig hvert år?
Det synes jeg egentlig er meget spændende at følge med i  Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #156: 15 Mar 2016, 11:36 »

Har i egentlig lagt mærke til hvordan jeres egen profil udvikler sig hvert år?
Det synes jeg egentlig er meget spændende at følge med i  Smiley

ja  Smiley Jeg synes også det er spændende hvordan ens stats udvikler sig.

Spiller sjældent hvor jeg starter med fuld licens og høj erfaring, da jeg synes det er en del af spillet at udvikle sig som manager  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #157: 16 Mar 2016, 08:06 »

ja  Smiley Jeg synes også det er spændende hvordan ens stats udvikler sig.

Spiller sjældent hvor jeg starter med fuld licens og høj erfaring, da jeg synes det er en del af spillet at udvikle sig som manager  Thumbs Up

Det kunne være vi skulle dele hinandens?
Har selv tage screenshots af min profil de første 3 sæsoner, for at se min udvikling.

Også kan man vælge hvilken vej man vil gå og blive bedre i, det synes jeg er fedt  Thumbs Up
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #158: 16 Mar 2016, 23:24 »

Det kunne være vi skulle dele hinandens?
Har selv tage screenshots af min profil de første 3 sæsoner, for at se min udvikling.

Også kan man vælge hvilken vej man vil gå og blive bedre i, det synes jeg er fedt  Thumbs Up

Det ville være meget sjovt at gøre  Thumbs Up Jeg er dog desværre blevet fyret i savet, så der skal lige samles noget mod før jeg giver mig i kast med denne challenge igen. Lige nu er det et forsøg på SAF challengen den jeg fokusere på.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #159: 23 Mar 2016, 17:35 »

Det ville være meget sjovt at gøre  Thumbs Up Jeg er dog desværre blevet fyret i savet, så der skal lige samles noget mod før jeg giver mig i kast med denne challenge igen. Lige nu er det et forsøg på SAF challengen den jeg fokusere på.
Øv  Skuffet held og lykke med SAF challengen.




Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #160: 30 Mar 2016, 16:49 »

Jeg begynder at føle mig som SønderjyskE, bliver altid seedet til at rykke ned  Ubeslutsom
Dog overlevede jeg også denne sæson


Var ret sikker på at min jeg ikke skulle af med nogle ungdomsspillere, men det mente mit største talent noget andet om  Græder

Det var så sidste gang en af mine spiller havde en frikøbsklausul, dog er det ikke at undgå når den ikke er til at forhandle  ticked off
Ellers en rolig transfer vindue.

Klubben har også fået en ny bestyrelsesformand, som mente vi skulle optage et lån på 25mio kr. for at komme ud af minus.


Min trup er efterhånden ved at forme sig 50/50 af ungdomsspillere, lidt vildt at tænke på. Fed tip en af jer havde, med at navngive dem efter hvilken sæson de er fra.
4-A
4-B
4-C
4-D

Er dog ved at køre lidt sur i det, pga. taktik problemer. Skaber simpelthen ikke nok gyldne chancer.
Og når vi så fører, ryger den i de sidste 20min... Især på lange stikninger taber jeg konstant.
« Seneste Redigering: 30 Mar 2016, 17:12 af L.Wee » Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #161: 05 Maj 2016, 23:55 »

Jeg er startet op igen med Altay.

Managerprofil:



Transfers:



Vender tilbage om en sæsons tid (er i fuld gang :-) )
« Seneste Redigering: 06 Maj 2016, 00:02 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #162: 07 Maj 2016, 14:45 »

Første sæson i Altay er nu gået og det må siges at være en succes. Oprykningen blev sikret med 2 kampe igen  Cool



Manden der ledte vores "mesterskab" var denne herre:


Desværre vil han gerne til større klub. Jeg regner med at forsøge at forgylde ham, da han umiddelbart er klart den bedste spiller i truppen!

Årets YI var ganske udemærket:



Her SS af de 3 mest talentfulde  Smiley





Sidst men ikke mindst et SS af transfers Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Maj 2016, 18:48 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #163: 08 Maj 2016, 23:06 »

Endnu en sæson er gået i Altay og det holdet er præsteret total over evne og sikret oprykning til bedste række via en 2. plads  Smiley Smiley Smiley

Igen i årvar samme mand hovedsagligt bag oprykningen. Desværre ser det ud til han forlader os, da han ikke vil forlænge kontrakten grundet manglende kvalitet i truppen Sur


YI var igen gode ved holdet, dog er ingen af dem for alvor kommet ind i truppen  Thumbs Up



Her er manager profil og transfers efter 2. sæson i Altay  Smiley




Det bliver virkeligt svært i den kommende sæson. Jeg forventer egentlig at nedrykning bliver en realitet så jeg vil gøre alt for at undgå nedrykningsklausule r i kontakterne. Det kan dog blive svært at overbevise spillerne om dette  Rullende Øjne
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #164: 11 Maj 2016, 23:26 »

Det blev godt nok en lang sæson i den bedste række i Tyrkiet. Heldigvis kunne vi efter sidste spillerunde ånde lettet op og alle de nedrykningsklausule r  jeg kæmpede imod var pludselig ikke relevant i denne sæson  Thumbs Up



Årets profil var vores keeper der kom igennem eget ungdomsystem 1. år. Han er jaget vildt af de store klubber i Tyrkiet men vil forsøge at holde på via en rolle som nøglespiller i klubben  Smiley



Årets YI var igen god



Igen kommer her transfers og managerprofil efter 3. sæson.




I må endelige sige til hvis der er noget yderligere I vil se  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010