home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  3 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] Udprint
Forfatter Emne: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?  (Læst 112850 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #300: 05 Aug 2016, 13:21 »

Meget stærk gruppe i Chl de unge gutter kom i, vi må håbe det bliver bedre i næste sæson :-)
hvordan ser det ud med spillerene og salg vil de ikke til en større klub eller ??

I de sidste mange transfervinduer, har jeg måtte kæmpe hårdt for at afvise bud på vores spillere. Det er stort set hele truppen, der bliver budt på, og det er fra både de helt store klubber og de lidt mindre. Jeg plejer at forlange en pris på 400-600 mio. tilbage og så bliver buddene trukket tilbage. En gang i mellem udtrykker nogle spillere ønske om at skifte til f.eks. Man City, men jeg kan holde dem tilfredse ved at love dem kontinental/CHL fodbold og så bliver de glade når vi kvalificere os til det når sæsonen slutter Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #301: 21 Okt 2016, 15:34 »



SÆSONEN 2020/2021


Det er 100 år siden jeg sidst har opdateret jer på hvordan det går med vores kære legender, og selvom de fleste af er sikkert er i fuld gang med FM17, tænkte jeg, at jeg lige ville lave en hurtig opsummering på hvordan det gik klubben i den sidste sæson jeg spillede med klubben.

LIGAEN
Sæsonen 2020/2021 blev endnu en succesfuld sæson, der nok engang bød på et sikkert mesterskab. 78 point blev det til, hvilket var 4 mere end året før, og således vandt vi altså vores 3. mesterskab i streg. Vi hentede også en sejr mere (23) end de 2 foregående sæsoner, og så tabte vi kun 2 kampe, hvilket jeg selvfølgelig er ganske tilfreds med. Vi tabte 1 ude og hjemme, og på hjemmebane, var det nok engang Ajax, der satte en kæp i hjulet for os i en målrig 3-4 kamp, hvor John Graversen scorede 2 mål på kun 2 minutter, men det var altså ikke nok. Det andet nederlag kom ude mod Vitesse, hvor det blev til et 2-0 nederlag.
Vi havde også et par bemærkelsesværdige kampe på udebane jeg gerne lige vil runde. Mod Volemdam, var vi i overdådigt spillehumør og værterne blev nedlagt med hele 8-0. Særligt de første 5 minutter var helt vanvittige, da vi scorede 3 mål i henholdsvis det 3, 4, og 5 minut. Thorvald Bendtsen noterede sig for et hattrick, mens Mont Blanc, Paulo Reba Montavo, Kasper Van Meer Madsen og Frederik Gade alle fik en enkelt pind hver. Derudover var der et selvmål fra værterne.

I den sidste ligakamp i sæsonen, var vi også i et fornemt målhumør, og her var det Sparta som måtte se sig besejret med hele 8-1. Det var en vanvittig kamp, og det skyldes primært 2 spillere: Roald Edmundsson og Aputsiaq Jakobsen. De var simpelthen on fire, og særligt Roald hakkede bare alt ind. 5 mål blev det til, og så en enkelt assist oveni. Han blev naturligvis kampens spiller med 10.0 i rating. Aputsiaq kunne ikke helt matche Roalds måltotal, men han var stadig vanvittig og han stod for 3 mål og 1 assist.

En lille fun fact er at vi i de sidste 7 hjemmekampe holdt rent bur, og det sidste mål der blev scoret imod os, var da Feyenoord scorede til 2-1 i det 90. minut tilbage den 20/12-2020 altså godt et halvt år siden.

CHAMPIONS LEAGUE
I Champions League, var vi igen direkte i gruppespillet som følge af vores mesterskab året før, og vi havde selvskab af Arsenal, Zenit og Leverkusen. Modsat sidste år, hvor vi ikke fik nogle sejre, så var der i år hele 3 af slagsen. Vi lagde ud med en fremragende 5-3 sejr over Zenit og på deres græs, fik minsandten også en sejr. Her blev det 1-0 med Nanoq Jakobsen som enlig målscorer. Sidste sejr, kom noget overaskende ude mod Leverkusen, der i runden inden, havde rundbarberet os med 4-1 på hjemmebane. Men på udebane, var vi de skarpeste og det blev til en 3-1 sejr. 9 point, var nok til at gå videre til knockoutfasen og det var lige foran Leverkusen, der endte på 7 point. Arsenal var helt suveræne og gjorde rent bur med 18 point.

I første runde, trak vi Valencia og det blev til 2 nederlag og det samlede nederlag lød på 5-2.

SUPER CUPPEN
I Super Cuppen, blev det til en stille og rolig 4-0 sejr og PEC Zwolle, og det var altså den 2 titel den sæson.

POKALTURNERING
Pokalen gav nemlig desværre ikke en titel. Vi spillede ellers en god kampagne og nåede til finalen, men her var Ajax igen igen for stærke for os. Vi var ellers i kontrol både i forhold til bold og chancer, men Ajax var skarpere end os, og vi tabte 2-1. Det havde ellers været lækkert med 3 titler i den sidste sæson.

SPILLERPRÆSTATIONER
Det er svært at komme uden om Roald Edmundsson, der igen blev holdets topscorer, denne gang med 24 mål i 30(7) kampe. Udover det, fik han også bidraget med 7 assist og fik 5 kampens spiller titler. Det var Roalds bedste sæson rent målmæssigt, og han har i de sidste 4 sæsoner scoret minimum 20 mål.

Malik Jakobsen havde også en fremragende sæson på sin højre back, og her blev det til imponerende 4 mål, 15 assist og 6 kampens spiller titler. Alt dette i 25(4) kampe. Hans snit lå på 7,89, hvilket var det bedste af alle.

Aputsiaq Jakobsen skal også nævnes, da han var en af to spillere, der nåede tocifret antal i både mål og assist. Det blev til henholdsvis 13 og 12 styks i 33(7) kampe og Aputsiaq blev kampens spiller 3 gange.

Den anden spiller, der nåede et tocifret antal i mål og assist, var Nanoq Jakobsen, der nåede op på 10 mål og 11 assist samt 1 kampens spiller titel.

Hvis nogle af vil have SS af noget eller bare har spørgsmål til den sidste sæson, så bare fyr løs :-)

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 19 20 [21] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010