home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 283 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21 Udprint
Forfatter Emne: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?  (Læst 112890 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #255: 19 Maj 2016, 08:30 »

Hvad sker der da lige for Diego Montavo  Smiley kampen mod Feyenoord skal mærkes i kalenderen Diego lavede en assist  Tunge håber nu at han snart får fingeren ud af ..... Og kommer igang, så der kommer flere point på kontoen  Smiley

Keep up the good Work
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #256: 19 Maj 2016, 08:43 »

Det mest imponerende er dine skills som træner Poul ! de er virkelig blevet forbedre den sidste sæson Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #257: 20 Maj 2016, 10:35 »

Hvad sker der da lige for Diego Montavo  Smiley kampen mod Feyenoord skal mærkes i kalenderen Diego lavede en assist  Tunge håber nu at han snart får fingeren ud af ..... Og kommer igang, så der kommer flere point på kontoen  Smiley

Keep up the good Work

Tak skal du have szukizek Smiley

Det mest imponerende er dine skills som træner Poul ! de er virkelig blevet forbedre den sidste sæson Opstemt

Ja det er næsten kun gået en vej siden første sæson Opstemt

Men ellers må jeg nok også give en del af skylden til Le Sygnok's taktik som jeg begyndte at bruge fra sæson 3 her, og så tænker jeg også det har lidt at sige, at spillerne både er blevet bedre i stats og er blevet ældre og mere stabile Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #258: 20 Maj 2016, 17:50 »

Drengene er steppet op i den ægte Dehlis fravær!
Kæft en tribute til Krohn! Sådan!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #259: 21 Maj 2016, 21:38 »

Stadig suverænt arbejde Skøre! Kæmpe tommel op herfra
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #260: 22 Maj 2016, 20:48 »

Stadig suverænt arbejde Skøre! Kæmpe tommel op herfra

Tusind tak for kommentaren Peroni, glad for du stadig følger med Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #261: 25 Maj 2016, 13:31 »



MARTS 2018


Marts bød kun på 3 kampe, og den vigtigste var helt sikkert det første opgør, hvor vi stod overfor 2. pladsen, FC Twente på udebane. Hvordan det er gået må i se nedenfor, men det har været nogle spændende kampe i den her måned, og spændingen i toppen er stadig intakt.

FC Twente (U)
Vi lagde som sagt ud med topkampen mod FC Twente, en kamp der muligvis kunne definere resten af sæsonen. Det var ikke vores mest velspillede kamp, men vi var virkelig skarpe når det gjaldt, og ser man på store chancer, var det bestemt fortjent, at vi fik en fantastisk 2-0 sejr! Vi lagde godt ud med at være en del på bolden, og skabte et par små chancer, men efter 18 minutter sender John Graversen en fremragende bold i dybden til Frederik Gade, der fra en lidt spids vinkel og med en mand på ryggen, afslutter fladt i det korteste hjørne til 1-0. Kort efter bliver Paulo Reba Montavo skadet, og så må Nanoq Jakobsen komme ind i stedet for. I det første kvarter af anden halvleg, presser FC Twente godt på, og vi havde svært ved at skabe noget frem af banen. Jeg justerede taktikken en lille smule, og det så ud til at give pote, for herefter var vi helt med igen. Med lige over et kvarter igen, har vi et frispark midt for mål inde på deres banehalvdel, og her blev bolden spillet på tværs til Mickey Van Meer Madsen, der lige træder lidt på den, førend han sender John Graversen i dybden med en super aflevering, og John er køligheden selv foran mål, og gør det stensikkert til 2-0. Et super resultat, som bringer os op på 2. pladsen 1 point foran FC Twente. Efter kampen, kom nyheden om at Paulo Reba Montavo er ude de næste 4-5 uger.  Rigtig ærgerligt for både ham selv og holdet.

En god runde, bliver til en helt fantastisk runde, da både Ajax og PSV efterfølgende tabte deres kampe.

POINT
  • Frederik Gade – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • John Graversen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • John Graversen – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Mickey Van Meer Madsen – Assist af midtbanespiller 150 point
  • Mickey Van Meer Madsen – Kampens spiller kåring af midtbanespiller 150 point
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Ivan Vladikov – Rent bur bonus (forsvar) 50 point

FC Utrecht (U)
Vores fantastiske sejr mod FC Twente skulle følges op i hjemmekampen mod FC Utrecht, men det blev en noget vanskeligere opgave end først antaget. Kampen starter helt utroligt for os. 1 minut inde i kampen, sender Diego Montavo et kanon skud på overlæggeren. Bolden springer op i luftet, og her er Roald Edmundsson hurtigt og kommer først på, og får headet bolden i mål via den ene stolpe. Kun 5 minutter senere, bliver Roald dobbelt målscorer efter Aputsiaq Jakobsen sender ham i dybden, og alene med keeperen er Roald bare for skarp i øjeblikket og han gør det til 2-0. Med få minutter tilbage af første halvleg, reducere FC Utrecht på deres eneste chance i første halvleg, og den kom efter et indirekte frispark som vi desværre ikke får afvist. Lige på anden side af pausen, scorer Utrecht sgu igen, og det var ellers lige efter vi selv havde haft en friløber. Et par minutter efter, får vi en ny friløber, og det var igen til Frederik Gade, der var blevet skiftet ind ved halvleg, men han kunne igen ikke udnytte muligheden. Skuffelsen var til at tage og føle på, da Utrecht igen scorer få minutter efter vi har en kæmpe chance. Det ligner en offside, men den bliver ikke dømt. Vi har flere gode chancer resten af kampen bl.a. til Mont Blanc og Ivan Vladikov, men ind vil bolden ikke, og vi taber 3-2. Vi taber til et skarpere hold, men for fanden hvor havde vi bare ikke fortjent at tabe den kamp. Udover målene, skaber vi rigelig med chancer til at scorer både det 3. og 4. mål, men sådan gik det altså ikke.

POINT
  • Roald Edmundsson – 2 x Scoring af angriber 200 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Diego Montavo – Assist af midtbanespiller 150 point
  • Diego Montavo – Kampens spiller kåring af midtbanespiller 150 point

AZ (H)
Sidste kamp i marts, var mod AZ, og med fare for at gentage mig selv, så ville en sejr her virkelig være tiltrængt. Vi havde alle muligheder for at slå tilbage med 3 point, men vi kunne sgu ikke få kuglen ind. 3 åbne chancer blev det til, bl.a. en friløber til Thorvald Bendtsen allerede efter 2 minutter, men vi var ikke kyniske nok foran kassen. AZ havde også deres chancer, men Ólavur fik afværget det hele. Det slutter 0-0, og vi taber et skidt i topstriden, som pt. lyder FC Twente 59, Ajax 56, FMF Legenderne 55 og PSV 54, så det er stadig meget tæt. I næste måned, møder vi både Ajax og PSV, og det bliver selvsagt nogle utrolig vigtige kampe. 

POINT
  • Ólavur Edmundsson – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mr. Møller – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Ivan Vladikov – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Malik Jakobsen – Kampens spiller kåring af forsvarsspiller 175 point


LANDSKAMPE
Der var også lidt landskampe i marts måned, og denne gang havde Vi hele 18 mand udtaget til diverse landshold, og hele 4 af dem var på A-landshold, hvilket jeg mener er første gang vi har haft så mange med der. Frederik Gade, Malik Jakobsen og Thorvald Bendtsen var med på det danske A-landshold, mens Ólavur Edmundsson var udtaget til det hollandske A-landshold. 

FRANRKIG U21
Mont Blanc var som vanligt med på det franske U21 landshold som angriber. Der var dog ingen mål eller assist for Mont på trods af at Frankrig vandt 5-0 over Cypern.

DANMARKS A-LANDSHOLD
På det danske A-landshold, havde vi alle 3 mand i aktion. Malik Jakobsen fik 57 minutter på backen i hans landsholdsdebut, mens Frederik Gade og Thorvald Bendtsen, fik 45 minutter hver. Thorvald blev kampens enlige målscorer, da Danmark vandt 1-0. Malik Jakobsen får også bonus for det rene bur.
   
POINT
  • Thorvald Bendtsen – Scoring af angriber 100 (+ 100 bonuspoint)
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 (+ 100 bonuspoint)

DANMARK U21
De danske drenge tabte 2-1 til Grækenland og her havde vi 5 mand med. Der var hverken mål eller assist for nogle af vores spillere.

ENGLAND U21
Duncan Edwards fik 29 minutter i Englands 2-0 sejr mod Nordirland.

HOLLAND U21
Det gik heller ikke godt for det hollandske U21 landshold, der tabte 3-0 til Polen. Vi havde Nuka Jakobsen, Mount Everest, Kasper Van Meer Madsen, Mickey Van Meer Madsen og Roald Edmundsson involveret i kampen.




LIGASTILLING EFTER 29 KAMPE
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

KAMPPROGRAM

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 16 mål
2. Mads Dehli 8 mål
3. Thorvald Bendtsen 7 mål

TOP 3 ASSIST
1. Aputsiaq Jakobsen 8 assist
2. Paulo Reba Montavo 7 assist
3. Frederik Gade 6 assist

TOP 3 MOM
1. Aputsiaq Jakobsen 5 MOM
2. Malik Jakobsen 4 MOM
3. Frederik Gade / Ivan Vladikov 3 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Aputsiaq Jakobsen 7,53
2. Ivan Vladikov 7,48
3. Malik Jakobsen 7,44

SKADER
1. Mr. Møller – 1 dag
2. Mads Dehli – 3 til 7 dage





STILLINGEN
Det har været en kort runde med kun 3 kampe, så naturligvis er pointene også lidt færre end normalt. Denne rundes topscorer er Wester, der med Malik Jakobsen har tjent 425 point hvoraf de 150 er bonuspoint for det rene bur i landskampen. Derudover blev det til rent bur i begge hans optrædener i denne update for klubholdet og han blev jo tilmed kampens spiller i det ene opgør.

I stillingen for sæson 3, er der sket lidt forskydninger omkring midten af tabellen, hvor det er ret tæt. Ladelj er gået op på 5. pladsen fra sin 7. plads. Arsrea falder fra sin 5. plads ned på en 8. plads, og Peroni21 går en enkelt plads frem og er nu nummer 7. For stillingen er det også interessant nok, at Dehli er den eneste, der ikke har hentet point i den her runde, og der er nu ”kun” 400 point ned for ham til Dennislauridsen på 2. pladsen.

I den samlede stilling, er der kun sket en ændring, og det er at szukizek går forbi Arsrea og nu han nummer 6 og Arsrea nummer 7.

Pointene i denne update, fordelte sig således:
1. Wester (Malik Jakobsen 425)
2. ladelj (Roald Edmundsson 200 + Ólavur Edmundsson 150 = 350)
3. szukizek (Diego Montavo 300)
4. whapz (Mickey Van Meer Madsen 300)
5. John Graversen (John Graversen 250 + Mr. Møller 50 = 300)
6. Peroni21 (Aputsiaq Jakobsen 125 + Nuka Jakobsen 100 = 225)
7. Dennislauridsen (Thorvald Bendtsen 200)
8. Arsrea (Frederik Gade 125)
9. Nodiem (Ivan Vladikov 100)
10. Sarl (Mont Blanc 50)



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #262: 25 Maj 2016, 13:38 »

Nice med 4 gode point og hele 9 point ned til 5 pladsen,det kan da sagtens blive til metal denne sæson.
Men alt kan ske når Diego Montavo skraber 300 point sammen i en og samme kamp, er sku lidt bange for at han bliver en af de der evigheds talenter  Skuffet.

Keep the good Work going  Smiley
Logged


Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #263: 25 Maj 2016, 18:57 »

Ok! Hvem har købt mig ud af den runde?! Revenge is sweet fuck om jeg ender sidst, du skal ikke spille en eneste kamp mere Wink
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #264: 25 Maj 2016, 21:52 »

Nice med 4 gode point og hele 9 point ned til 5 pladsen,det kan da sagtens blive til metal denne sæson.
Men alt kan ske når Diego Montavo skraber 300 point sammen i en og samme kamp, er sku lidt bange for at han bliver en af de der evigheds talenter  Skuffet.

Keep the good Work going  Smiley

4 point var okay, men jeg følte virkelig at vi godt kunne have fået minimum 3 point mere, så er stadig lidt bitter  Skuffet

Forventer store ting fra Diego her de sidste kampe nu når han er begyndt at vise formen Thumbs Up

Og tak for kommentaren szukizek, skal gøre mit bedste  Peace

Ok! Hvem har købt mig ud af den runde?! Revenge is sweet fuck om jeg ender sidst, du skal ikke spille en eneste kamp mere Wink

Internt splid i truppen Peace

Du må håbe Mads Dehli vender tilbage med point i skoene, hvis den førsteplads skal forsvares hjem  Hævet Øjenbryn
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #265: 31 Maj 2016, 20:44 »

Hey guys.

Jeg beklager der har været lidt længere mellem updatesne det sidste stykke tid. Jeg håber de kan komme lidt hurtigere ud i fremtiden.

Næste update kommer ud i aften eller i morgen. Den næste update vil handle om 3 af de sidste 6 kampe, der er tilbage i sæsonen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #266: 31 Maj 2016, 21:50 »



SÆSONAFSLUTNING 17/18 – DEL 1


Der er 6 kampe tilbage i sæsonen, og jeg har valgt at dele de sidste updates op, så jeg dækker 3 kampe i hver update. I denne update beskriver jeg kampene mod PSV, Ajax og Heerenven, der i den grad er afgørende for hvor højt oppe vi ender når sæsonen er færdig.

PSV (H)
Vi starter ud med kampen mod PSV, hvor en sejr kunne distancere dem lidt i forhold til 3/4 pladsen. I vores tidligere 5 møder med PSV havde vi kun formået at få 1 point, hvilket var vores seneste møde med dem hvor vi fik 1-1. Samtidig var kampen også lidt en generalprøve før vores møde i pokalfinalen, hvor vi jo også rigtig gerne vil have en sejr.

Det var en kamp, hvor vi sad på bolden, og vi skabte også de fleste chancer. I første halvleg har vi en god chance til John Graversen, der er kommet ind i feltet, men afslutter fra en spids vinkel og skuddet tager sidenettet. PSV har ikke så meget i første halvleg, og vi har også kampens næste store chance, der faldt i starten af anden halvleg, hvor Diego Montavo tog et godt løb i dybden og fik en fin aflevering fra Roald Edmundsson. Diego afslutter dog en smule for tidligt, og keeperen bliver aldrig for alvor truet. Lidt efter kom PSV på banen med en kæmpe chance, da de kommer til baglinjen og får spillet den skråt ind over til en helt fri mand i det lille felt. PSV angriberen afslutter mod det fjerne hjørne, men Don Vjiir Klaas hiver en verdensklasse redning op af ærmet og når ud til bolden og får viftet den væk. I sidste ende slutter det 0-0, hvilket alt i alt er fair nok, men på en skarpere dag havde vi også vundet, for vi havde trods alt overtaget det meste af tiden.

POINT
  • Don Vjiir Klaas – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Kampens spiller kåring af forsvarsspiller 175 point


Ajax (U)
Med den uafgjorte mod PSV så stillingen før Ajax kampen således ud: FC Twente 62, Ajax 59, FMF Legenderne 56 og PSV 55, så alt var fortsat åbent før vi skulle en tur til Ajax. Vores 5 tidligere møder med Ajax, var resulteret i 5 nederlag, så vi skulle virkelig ramme formen, hvis vi skulle have noget med. Op til kampen var Mads Dehli blevet sin skade kvit, men han var stadig ikke i god nok kampform til at spille fra start. Nuka Jakobsen var i ugen op til kampen blevet småskadet, og blev erstattet af Mont Blanc.

Det blev som ventet en ganske svær kamp for os. Allerede efter 9 minutter kommer vi bagud, og vi kommer aldrig rigtig ind i kampen. Vi har et par enkelte chancer til Frederik Gade, men vi er aldrig rigtig tæt på at få point med fra kampen. Ajax får scoret en enkelt gang mere efter et straffespark som John Graversen på lidt klodset vis får begået. Udover 2-0 nederlaget, får vi også et par irriterende skader her når vi er gået ind i slutfasen af sæsonen. Malik Jakobsen er ude de næste 5-8 dage og Frederik Gade er ude de næste 2-3 uger.
I samme runde, vandt FC Twente, så førstepladsen er nok væk, men til gengæld tabte PSV, så 3. pladsen er stadig i spil.

POINT
-

SC Heerenveen (H)
Sidste kamp i denne update, var hjemme mod Heerenven og det var en kamp, der SKULLE give 3 point. Især efter vi har været uden sejr de sidste 4 kampe. Vi spiller faktisk en udmærket kamp som vi vinder 2-0. De har en del halve chancer, men vi viste skarpheden og fik en vigtig sejr. Roald og Paulo stod for målene, og med Roalds mål styrker han yderligere sin placering som nummer 1 på topscorerlisten, hvor han pt. har 2 mål ned til nærmeste forfølger.

Samtidig tabte Ajax på utroligvis til Heracles og så spillede FC Twente og PSV uafgjort, så med 2 runder tilbage har vi 3 point ned til 4. pladsen og 3 point op til 2. pladsen, så alt at spille for i sidste update. Der er 2 kampe tilbage i ligaen og selvom de begge er på udebane, er det mod overkommelige modstandere. I hvert fald målt på stillingen, så håbet er stadig at vi kan drille Ajax på 2. pladsen.

POINT
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Paulo Reba Montavo – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • John Graversen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Don Vjiir Klaas – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Kasper Van Meer Madsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Nuka Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 point






LIGASTILLING EFTER 32 KAMPE
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

KAMPPROGRAM

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 17 mål
2. Mads Dehli 8 mål
3. Thorvald Bendtsen 7 mål

TOP 3 ASSIST
1. Aputsiaq Jakobsen 9 assist
2. Paulo Reba Montavo 7 assist
3. Frederik Gade 6 assist

TOP 3 MOM
1. Aputsiaq Jakobsen 6 MOM
2. Malik Jakobsen 4 MOM
3. Frederik Gade / Ivan Vladikov / Roald Edmundsson 3 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Aputsiaq Jakobsen 7,54
2. Ivan Vladikov 7,4
3. Malik Jakobsen 7,38

SKADER
1. Frederik Gade – 2 dage





STILLINGEN
Det var en pointfattig runde for jeres/vores spillere, men der var selvfølgelig også kun 3 kampe. I toppen har vi Peroni21, der lige akkurat sniger sig foran whapz på andenpladsen med 25 point. Peroni21 var også den eneste mand, der fik begge sine spiller på pointavlen. Aputsiaq var den bedste mand med en assist og en kampens spiller kåring i samme kamp, og skaffede Nuka Jakobsen de sidste 50 point på baggrund af det rene bur mod Heerenveen. 

I de 2 stillinger er der for en gang skyld slet ikke sket nogen forskydninger. Dehli ligner fortsat en vinder i sæson 3 med 400 point ned til Dennislauridsen, der virkelig skal have en god runde i næste update med kun 3 kampe at skaffe dem i.

Pointene i denne update, fordelte sig således:
1. Peroni21 (Aputsiaq Jakobsen 250 + Nuka Jakobsen 50 = 300)
2. whapz (Kasper Van Meer Madsen 275)
3. Nodiem (Don Vjiir Klaas 150)
4. John Graversen (John Graversen 125)
5. szukizek (Paulo Reba Montavo 125)
6. ladelj (Roald Edmundsson 100)
7. Dehli (Mikkel Dehli 100)
8. Dennislauridsen (Thorkild Mogensen 100)
9. Sarl (Mont Blanc 50)

SAMLET POINT: 1325 point


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #267: 03 Jun 2016, 00:38 »



SÆSONAFSLUTNING 17/18 – DEL 2


Så er det tid til at få afsluttet sæsonen 17/18 og det er uden tvivl vores bedste sæson i projektet indtil videre. 

PSV (N) - Pokalfinale
Finalen mod PSV var med Mads Dehli tilbage i startopstillingen og ellers var de resterende 10 mand Ólavur Edmundsson, Malik Jakobsen, Mr. Møller, Nuka Jakobsen, Ivan Vladikov, Mickey Van Meer Madsen, Mount Everest, Paulo Reba Montavo, Aputsiaq Jakobsen og Thorvald Bendtsen. Desværre havde vi en del mand med ”mangler kampform” og Mads Dehli var på ”alvorlig mangel på kamptræning”, så omstændighederne var ikke 100% ideelle.

PSV lagde ud med et afsindigt hårdt pres og skabte den ene store chance efter den anden. Vi var slet ikke klar fra start og havde intet svar på deres pres. Ólavur gjorde sit i målet og lavede 2 gode redninger, men på tredje store PSV chance på kun 7 minutter, kunne han ikke gøre noget og så var vi bagud 1-0. PSV stoppede ikke her og kun 4 minutter senere var vi bagud med 2-0. Herefter aftog presset en smule, og vi fik kom lidt mere frem af banen. Efter 18 minutter får vi skabt en åben chance til Aputsiaq Jakobsen, der blev spillet fri af Thorvald Bendtsen, men afslutningen sad lige på keeperen. Lige inden pausefløjt fik Aputsiaq en ny god mulighed, men igen sad afslutningen lige på keeperen. I pausen skiftede jeg Roald ind i stedet for Thorvald. Ikke at Thorvald havde gjort det dårligt, men jeg følte vi måtte have vores topscorer på banen når vi nu var bagud med 2.

Anden halvleg startede noget sløvt i forhold til første, og efter en times spil var der ikke sket noget, så der skulle satses. Mount Everest røg frem i angrebet og vi gik over til en 4-2-2-2. Diego Montavo kom ind i stedet for Aputsiaq. 78 minutter inde i kampen og så fik vi endelig et mål. Bolden havner lidt tilfældigt hos Roald Edmundsson, der er hurtig i opfattelsen og han sender en skarp stikning i dybden til Mount Everest, der sikkert scorer til 2-1. 8 minutter senere og så kommer forløsningen for alvor. Paulo Reba Montavo sender en høj bold ind i feltet, som Roald Edmundsson møder og han header den på fornem vis i kassen til 2-2! Kampen sluttede 2-2 og dermed skulle vi i forlænget spilletid.

I den forlængede spilletid skete der ikke meget. PSV havde en enkelt stor chance efter 95 minutter, men afslutningen røg lige ved siden af mål. I det 114 minut blev Paulo Reba Montavo skadet og vi måtte spille resten af kampen med 10 mand. Vi holdt den de sidste minutter og så skulle vi i straffesparkskonkur rence.

I får nu straffesparkskonkur rencen som jeg skrev den ned mens jeg spillede kampen.

De 5 straffeskytter var: Roald Edmundsson, Mount Everest, Ivan Vladikov, Malik Jakobsen og Mr. Møller

PSV scorer på første spark, der ellers sidder lige på Ólavur.

Roald er iskold. Sætter den helt ude ved stolpen. Keeperen går dog til den rigtige side.

PSV scorer på andet spark. Finter Ólavur til den forkerte side.

Mount Everest sparker helt ude i venstre og scorer. Igen går keeperen til den rigtige side.

PSV scorer på 3. spark.

Vladikov brænder.

PSV scorer på 4. spark. Ólavur går ellers den rigtige vej.

Malik Jakobsen er iskold. Scorer til 3-4.

PSV BRÆNDER 5. SPARK. DEN TAGER STOLPEN.

MR. MØLLER HAMRE DEN I KASSEN 4-4!!

Nu er det sudden death

OLAVUR REDDER DEN NÆSTE!!!!

MICKEY VAN MEER MADSEN SCORER. COMEBACKET ER FULDENDT. FØRSTE TROFÆ TIL FMF LEGENDERNE OG EUROPA BOLD EFTER SOMMER.

Som i kan læse var følelserne ude på tøjet Opstemt

Vi får en fantastisk sejr efter et sandt straffesparksdrama, og efter vi kom bagud 2-0 i den ordinære spilletid, troede jeg virkelig ikke på sejren, men vi kom tilbage og fik et dejligt trofæ til klubben. Der var en smule malurt i bægeret efter kampen da Paulos skade i kampen gør ham ukampdygtig de næste 3 måneder. Da det jo var en finale, får alle pointgivende bedrifter 100 bonuspoint oveni.

POINT
  • Mount Everest – Scoring af angriber 100 (+ 100 bonuspoint)
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 (+ 100 bonuspoint)
  • Paulo Reba Montavo – Assist af offensiv midtbanespiller 125 (+ 100 bonuspoint)
  • Roald Edmundsson – Assist af angriber 100 (+ 100 bonuspoint)


Heracles (U)
Vi havde 2 kampe tilbage i ligaen og med lidt held kunne vi stadig nå Ajax på 2. pladsen. Og samtidig skulle vi stadig passe på PSV, der lå bag os med kun 3 point mindre. Heracles lagde bedst ud med et frispark på overlæggeren efter 16 minutter, og 2 minutter senere får de en kæmpe chance efter et indlæg, der ender ved bagerste stolpe til en fri Heracles mand, men Don Vjiir Klaas kommer tilbage og laver en utrolig redning. Vi har selv svært ved at skabe de helt store chancer. Vi havde masser af boldbesiddelse og en del små chancer, men som så ofte før manglede vi lige det sidste. På den anden side af pausen kommer vi endelig foran. En lang tilfældig bold fra Thorkild Mogensen, går bag Heracles forsvar og hen til Roald Edmundsson. Roald har en mand på ryggen og målmanden lige foran sig, men han tæmmer bolden og tager et træk tilbage i banen, hvilket gør at forsvarsspilleren stormer forbi ham. Herefter tager et træk til højre så han kommer lidt rundt om keeperen og så sender han bolden stensikkert i mål ude ved den nærmeste stolpe. Fornem kasse. Glæden varede desværre kort og efter 55 minutter får Heracles udlignet. Vi mister bolden højt oppe på banen, hvilket giver en kontra. Vi kan ikke stoppe deres mand, der frit kommer til indlæg og han smækker den mod bagerste stolpe, hvor de har en helt fri mand, der nemt kan sende bolden i mål. Vi slår heldigvis hurtigt tilbage og 10 minutter senere får vi et lidt tilfældigt straffespark efter et indirekte frispark. Thorkild Mogensen blev åbenbart udsat for en forseelse. Duncan Edwards går til bolden og han sender den helt oppe i højre hjørne uden chance for keeperen. Heracles presser godt på i slutningen af kampen og har et par halve chancer, men vi holder stand og vinder 2-1.

Ajac og PSV vandt begge deres kampe, så status quo i toppen er den samme.
 
POINT
  • Thorkild Mogensen – 2 x Assist af forsvarsspiller 350 point
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Duncan Edwards – Scoring af midtbanespiller 150 point
  • Thorkild Mogensen – Kampens spiller kåring af forsvarsspiller 175 point


NEC (U)
Sidste kamp i sæsonen og der var stadig en del på spil for os. I de tidligere møder havde vi endnu ikke vundet over NEC, så det var lidt af en test for os. For at nå Ajax på 2. pladsen, skulle vi hente en målforskel på +9, så det var en anelse usandsynligt. Ned til PSV havde vi en målscorer der var +4 bedre, så vi skulle trods alt passe lidt på den vej.

Som ventet kom vi aldrig helt tæt på at hente Ajax. Ajax vandt selv 1-0 mod ADO Den Haag og vi kom aldrig i nærheden af en storsejr. PSV tabte noget overaskende 2-1 til SC Cambuur, så den vej rundt havde vi ikke noget at frygte i forhold til vores 3. plads. Vi får en hårdt tilkæmpet 2-1 sejr. Vi kom bagud efter 49 minutter, men på mål af Frederik Gade og Roald Edmundsson fik vi vendt kampen. Roald scorede sejrsmålet med 3 minutter tilbage af kampen og slutter en fornem sæson af med sit 18. sæsonmål, der også gør ham til en rimelig suveræn topscorer med 4 mål ned til nærmeste forfølger.
 
POINT
  • Frederik Gade – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Nanoq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiler 125 point
  • Frederik Gade – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Nanoq Jakobsen – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 point





LIGASTILLING EFTER 34 KAMPE
HOLDSTATISTIK
SPILLERSTATISTIK

KAMPPROGRAM

TOP 3 MÅL
1. Roald Edmundsson 20 mål
2. Mads Dehli 8 mål
3. Thorvald Bendtsen 7 mål

TOP 3 ASSIST
1. Aputsiaq Jakobsen 9 assist
2. Paulo Reba Montavo 8 assist
3. Frederik Gade 7 assist

TOP 3 MOM
1. Aputsiaq Jakobsen 6 MOM
2. Malik Jakobsen 4 MOM
3. Frederik Gade / Ivan Vladikov / Roald Edmundsson 3 MOM

TOP 3 GENNEMSNIT
1. Aputsiaq Jakobsen 7,48
2. Malik Jakobsen 7,38
3. Ivan Vladikov 7,36

SKADER
1. Duncan Edwards – 4 til 8 dage
2. Paulo Reba Montavo – 4 til 6 uger





STILLINGEN
Med denne update er sæsonen 17/18 færdiggjort og vi skal selvfølgelig også have færdiggjort stillingen for sæson 3.

Noget overaskende hentede Dennislauridsen Mads Dehli på førstepladsen, da Thorkild Mogensen lavede hele 525 point i samme kamp, og da Dehli ikke fik nogen point i den her runde, må han se sig henvist til 2. pladsen kun 125 point efter Dennislauridsen. Stort tillykke til Dennislauridsen med sejren i sæson 3.

Ladelj og Roald Edmundsson havde også en god sidste runde, og han gik en enkelt plads op og endte som nummer 4 og Wester ender på 5. pladsen. Længere nede i stilling nåede Arsrea også at gå en plads op og han sluttede på 7. pladsen og Peroni21 røg ned som nummer 8.

I den samlede stilling går Dennislauridsen forbi Nodiem og er nu oppe som nummer 2. Dog stadig med et stort spring op til Dehli på førstepladsen.

Pointene i denne update, fordelte sig således:
1. ladelj (Roald Edmundsson 600)
2. Dennislauridsen (Thorkild Mogensen 525)
3. Arsrea (Frederik Gade 250 + Duncan Edwards 150 = 400)
4. Wester (Nanoq Jakobsen 250)
5. szukizek (Paulo Reba Montavo 225)
6. Sarl (Mount Everest 200)

SAMLET POINT: 2200 point






Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #268: 03 Jun 2016, 00:42 »

Sådan! Første trofæ er i hus, tillykke!
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #269: 03 Jun 2016, 00:59 »

Fedt fedt fedt..

Mads eller hvem han nu er skal til at passe på i den samlede stilling Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010