home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 211 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Arsreas fortællinger - Det nye Randers (Følg mig save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Arsreas fortællinger - Det nye Randers (Følg mig save)  (Læst 25147 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Arsreas fortællinger - Det nye Randers (Følg mig save)
« : 23 Jan 2016, 22:25 »

Hej alle sammen og velkommen til min tråd, hvor jeg vil fortælle om mine forskellige spil i FM16. Jeg er ikke så god til, at skrive en blog, da jeg aldrig ved hvornår jeg har tid til at skrive og spille, i og med jeg er igang med en uddanelse. Men jeg har stadig lyst til at fortælle om mine spil, forskellige ideér osv.

Jeg har spillet FM siden 05, og føler selv jeg er en ganske stabil spiller efterhånden. Jeg er startet op med Bilbao, hvor planen er der skal satse på lokale, unge spanske spillere.
« Seneste Redigering: 18 Aug 2016, 17:19 af Arsrea » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bilbao - En ny æra ( Følg mig save)
« Svar #1: 23 Jan 2016, 22:34 »

Første trofæ er i hus!
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Bilbao - En ny æra ( Følg mig save)
« Svar #2: 24 Jan 2016, 13:57 »

Udmærket resultat må man sige, og så med en mand vist ud også (selvom man ikke kan se hvor sent) Smiley

Har du nogen speciel fokus på boldbesiddelse eller er det bare en tilfældighed du har mere boldbesiddelse end barca?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bilbao - En ny æra ( Følg mig save)
« Svar #3: 25 Jan 2016, 13:10 »

Udmærket resultat må man sige, og så med en mand vist ud også (selvom man ikke kan se hvor sent) Smiley

Har du nogen speciel fokus på boldbesiddelse eller er det bare en tilfældighed du har mere boldbesiddelse end barca?
Det er skam meningen, jeg vil gerne dominere kampene så meget som muligt. Dvs. Mest boldbesiddelse og flest skud på mål (derfor flest mål).


Som det kan ses på overstående billede, havde vi 56,84% boldbesiddelse, med hele 17696 afl. i løbet af sæsonen. Samtidig er vi også det hold, der rammer hinanden bedst, hvilket vi gør 82 % af tiden.
I 38 kampe i ligaen, scorede vi 71 mål hvilket var nok til at gøre os til det mest scorende hold. Vi rammer også målet ca. hver anden gang ( 48 %). Vi havde 255 skud i løbet af sæsonen, Real Madrid havde flest af alle med 311 skud, men deres % var helt nede på 40 %. Værd at nævne er også at vi ligger nummer to på listen over vundne tacklinger ratio, med 76 %, blot 1 % efter Malaga.

I liga blev jeg nummer tre, 7 point efter Real Madrid, og 4 point efter Barca, og med 11 point ned til Atlético Madrid. I Pokalen røg jeg ud til Real Madrid over to kampe i kvartfinalen ( samlet 3-4). Som tidligere skrevet vandt jeg Super cuppen mod Barca, samlet 2-2, på reglen om udebanemål.

Hvis nogen så tænker Euro League, så må jeg bare sige, at det var skuffende. Jeg satse meget på de unge spillere og breddespillere, hvilket kun fik skrabet 10 point sammen, hvilket ikke var nok til at gå videre fra gruppen.

Jeg hentede 3 regens til mit u19 hold, som var total vanvittige i deres gruppe, men mere om det senere. Så hentede jeg en spiller til mit B-hold, som endte med at vinde Liga Adelante med 81 point, men ikke kan rykke op, da jeg spiller i La Liga. I januar hentede jeg så Mikel Arteta for 4 mio.

Jeg har sat min taktik til at skulle blive brugt på alle holdene, så de unge kan lære taktikken, inden de bliver rykket op, hvilket har været en kæmpe succes, i form af u19 sejr og Adelante sejr.

Tilbage til mit u19 som smadrede deres gruppe total med hele 110 point, 118 mål, 13 imod og 36 sejre og 2 uafgjorte. To spillere havde et snit på over 8, mens stort hele truppen spillede til over 7 i snit. Det er sådan jeg håber Bilbao kommer til at kunne spile fodbold, men styrkeforskellen er bare større i La Liga, og mit spillere er ikke lige så gode i ifht. u 19 og deres række, endnu.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bilbao - En ny æra ( Følg mig save)
« Svar #4: 25 Jan 2016, 13:13 »

Op til den nye sæson, har skrevet med 5 nye ungdoms spillere, to af dem har bl.a. allerede fået debut i Lige Adelante for deres klubber i denne sæson, trods deres unge alder + en ny målmand til La Lige holdet, som virkelig er tiltrængt.
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Bilbao - En ny æra ( Følg mig save)
« Svar #5: 25 Jan 2016, 13:50 »

Det er skam meningen, jeg vil gerne dominere kampene så meget som muligt. Dvs. Mest boldbesiddelse og flest skud på mål (derfor flest mål).

Stærkt nok Smiley

Det er også sådan jeg selv godt kan lide, at spille, men har lidt svært ved at finde den helt rigtige balance. Ender tit med at have meget bold, men så næsten ingen skud, og hvis jeg går lidt mere offensivt til værk, kan jeg godt scorer mange mål, men så lukker jeg også mange mål ind i den anden ende.

Er det muligt at se taktik og indstillinger Smiley?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bilbao - En ny æra ( Følg mig save)
« Svar #6: 25 Jan 2016, 14:57 »

Stærkt nok Smiley

Det er også sådan jeg selv godt kan lide, at spille, men har lidt svært ved at finde den helt rigtige balance. Ender tit med at have meget bold, men så næsten ingen skud, og hvis jeg går lidt mere offensivt til værk, kan jeg godt scorer mange mål, men så lukker jeg også mange mål ind i den anden ende.


Hvis jeg havde haft en bedre målmand og et et bedre forsvar, så tror jeg faktisk jeg ville kunne have en rigtig fin def. Jeg prøvede min taktik af i Valencia, hvor jeg efter mesterskabet i første sæson, fik hentet De Gea og så havde han 25-26 rent bur mener jeg det var, samtidig med at jeg scorede en masse mål.


Er det muligt at se taktik og indstillinger Smiley?

Ja selvfølgelig, hvis ikke jeg når det i aften, så når jeg det imorgen, da jeg kun har et modul.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bilbao - En ny æra ( Følg mig save)
« Svar #7: 25 Jan 2016, 17:08 »

Når taktikken kører, så kører den virkelig velsmurt! San Mamés er blevet et fort her i min anden sæson, med 9 sejre ud af 9 (+3 i CL).
Logged


Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bilbao - En ny æra ( Følg mig save)
« Svar #8: 25 Jan 2016, 17:10 »

Imponerende resultater! Stærkt gået!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsreas fortællinger - Beckham challange ( Følg mig save)
« Svar #9: 26 Jan 2016, 15:26 »

Spillet er sat på pausen, mens jeg forsøger at gennemføre min tildelte challenge.

Challenge

Du skal vinde de mesterskaber som David Beckham vandt i de sidste 10 år af hans karriere:

1 Engelsk mesterskab

1 Fransk mesterskab

2 Amerikanske mesterskaber

1 Spansk mesterskab

Du vælger selv om du starter i Frankrig eller USA.

Du må dog ikke benytte nogle af de klubber som Beckham selv spillede i, altså Man Utd, Real Madrid, PSG eller LA Galaxy undervejs.

Du har 10 år til at gennemfører

Jeg har valgt at starte op i Lyon, hvor jeg håber at kunne besejre PSG over en hel sæson. Planen er derfor at jeg skal til England eller Spaninen, hvis det lykkedes at vinde mesterskabet i Frankrig. Så vil jeg slutte af i USA, da jeg ikke har prøvet MSL før, bliver det spændende!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsreas fortællinger - Beckham challange ( Følg mig save)
« Svar #10: 26 Jan 2016, 17:18 »

Alt går godt her i det franske, før sæson lejede jeg Olivér & Correa i Ath. Madrid, samt hentede Lanig på fri transfer.
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsreas fortællinger - Beckham challange ( Følg mig save)
« Svar #11: 26 Jan 2016, 17:20 »

Imponerende .. samme taktik som du bruger med Bilbao?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsreas fortællinger - Beckham challange ( Følg mig save)
« Svar #12: 26 Jan 2016, 17:40 »

Imponerende .. samme taktik som du bruger med Bilbao?
Mere eller mindre ja, små justninger på de forskellige postioner, men ellers ja.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsreas fortællinger - Beckham challange ( Følg mig save)
« Svar #13: 26 Jan 2016, 17:55 »

Efter 14 kampe kom først nederlag, 1-0 ude til Nice.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsreas fortællinger - Beckham challange ( Følg mig save)
« Svar #14: 26 Jan 2016, 18:39 »

Sæsonens måske vigtigste kamp, blev uafgjort, i det jeg spillede 1-1 ude mod PSG. Det var en ellers en rigtig god mulighed, for at ligge afstand til dem på. Men på den anden side tabte vi heller ikke, og fører derfor stadig ligaen med 3 point ned til dem her ved vinterpausen.

Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010