home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hvidovre- kampen mod de store.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvidovre- kampen mod de store.  (Læst 9812 gange)
dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #15: 12 Nov 2006, 22:30 »

ss af spillerne må vente til en af de nærmeste dage da der er syg lang uploadtid og jeg ik orker at gøre det nu
Logged



Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #16: 13 Nov 2006, 09:12 »

Rigtig fin blog! hvsi der kunne være lidt mere af det tekst som du skirver i "historie", fx: Et par timer efter min assistent er blevet præsenteret befinder jeg mig oppe i Holbæk, sidder jeg i klubbens cafeteria med et af Holbæks største talenter Muhammed Asrini.
Det er det bedste tidpunkt i bloggen, og så sør for at få dine billeder til at se ordenlige ud!
Logged


mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #17: 13 Nov 2006, 11:33 »

Er selv rykket op i sas ligaen med holbæk og har gode er faringer med asrini
Logged


dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #18: 13 Nov 2006, 11:56 »

Ja , asrini er go. Men det med mine billeder, det er min første blog så er ik helt inde i alle tingene . men det kommer forhåbentlig efterhånden som jeg får skrevet mer
Logged



Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #19: 13 Nov 2006, 12:01 »

Skirve mere? ja tak! Lige nu! Update!! funny
Logged


dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #20: 13 Nov 2006, 14:50 »

der kommer nok ik update idag. Jeg har stil får til i morgen så skal nok have skrevet lidt på den . Hvis der kommer i dag bliver det nok først i aften, men kun en kort en .
Logged



Severinsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #21: 13 Nov 2006, 18:24 »

Kæft det er nice!!.. glæder mig til at se når du kommer i gang med ligaen, og selvfølgelig skal et hold som sit satse strækt på succes i DOng cuppen..
Logged

(L) AC MILAN (L)

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #22: 13 Nov 2006, 20:27 »

tak for rosen . men der kommer desværre ik nogen update idag, da jeg ska se fodboldgalla . Og jeg har lavet lektier hele dagen så jeg har ik haft tid til at spille . der kommer nok en i morgen aften efter jeg har været på arbejde.
Logged



dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #23: 14 Nov 2006, 20:34 »

er der nogen der følger med og vil følge med i denne blog ??
Logged



lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #24: 15 Nov 2006, 12:22 »

er der nogen der følger med og vil følge med i denne blog ??
ja da jeg tror der er mange der følger med og en mere til hif support:;
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #25: 15 Nov 2006, 18:26 »

kommer der ikk snart en update?
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #26: 16 Nov 2006, 10:32 »

jo, senere i dag. det kan jeg 100 % love .
Logged



dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #27: 16 Nov 2006, 14:01 »

Så er opstarten ovre, indkøbene gjort og vores taktik er på plads, og det er begyndt at blive alvor. Vi starter med en kamp mod FC Roskilde på udebane.

Optakt: 

Jeg glæder mig til kampen mod Fc Roskilde, det er vores første turneringskamp, og jeg får set hvad drengene står for. Fc Roskilde er normalt et midterhold i 2 division, så hvis vi vil ende i toppen af rækkken, skulle vi gerne have maksimum point med fra kampen.

Kampen:

Vi starter kampen lidt nervøst, men vi kommer efterhånden til at kontrollere kampen. Vi kommer så til min store glæde foran 1-0 efter 17 min efter et flot skud fra angriberen Peter Skjøth. Derefter syntes jeg vi styrer kampen meget godt, og vi har da også et par store chancer for at udbygge føringen. Men så i det 66 min sker det der ikke må ske, Fc Roskilde får udlignet ved Rasmus Sørensen. Efter det bølger kampen frem og tilbage, med os i den spilstyrende rolle. I det 89 min har vi en kæmpe chance hvor vores unge hurtigløber Ayoub Sørensen rammer overliggeren efter et flot skud. Men kampen ender 1-1, det er jeg okay tilfreds med, selvom vi godt kunne have snuppet sejren. Men en meget flot debut af gutterne. 

1. spillerunde i 2 division

Fc Roskilde - Hvidovre 1-1 (0-1)

0-1 Peter Skjøth 17'
1-1 Rasmus Sørensen 66'
Ramus Sørensen skadet 89'

MoM: Roger Helland (8)
                          Roger Helland styrede forsvaret med hård hånd






Optakt:

Så gælder det kampen mod Vejen i Landspokalturnering en. Det er helt klart en kamp der skal vindes. Vi er da også store favoritter, og det har jeg da også forklaret drengene. De skal bare passe på med at undervurdere Vejen, ellers er der ikk meget at sige før kampen

Kampen:

Vi starter som vi skal, med at skabe chance efter chance. Det eneste problem er bare at vi ikke kan få bolden over stregen. sådan forløber kampen indtil sidste kamps målscorer Peter Skjøth får en chance i det 66 min som han sikkert scorer på. Nu er de fleste sikrer på, at det bare er et spørgsmål om, hvor stor sejren skal være. Men Vejen vil det anderledes, de presser vildt meget på, og de får da også en fortjent scoring i det 78 min ved Nicolas Petersen. Det er som en spand kold vand i hovedet på spillerne, og jeg råber ind til dem om de virkelig vil ryge ud i første runde? De svarer tilbage ved at presse Vejen ned til eget felt, og spille noget der ligner powerplay. Men bolden vil stadig bare ikke ind, dog bliver gutterne ved med at tro på det. Belønningen kommer så også i det 90 min, hvor Ole Talberg scorer et flot mål fra kanten af feltet. Sådan, vi er videre !

Landpokalturneringe n  1. Runde

Vejen - Hvidovre 1-2 (0-0)

0-1 Peter Skjøth 66'
1-1 Nicolas Petersen 79'
1-2 Ole Talerg 90'

MoM: Ole Talberg (9)   
Ole Talberg viste klassen i dag




Optakt:

I dag er det tid til kampen lokalkampen mod Glostrup. Kampen mod Glostrup er en jeg regner med at vi skal vinde, de har et middelmådigt hold. Hvis vi skal blande os i toppen, er det ligesom sidste kamp, vigtigt at vi vinder sådanne kampe.

Kampen:

Jeg ved slet ikke hvad der sker for spillerne i denne kamp. De virker ukoncentrerede, og allerede efter under 1 minut ligger bolden i vores net. Jeg er rasende, det er godt nok for dårligt. Vi kommer os over chokket, og i det 11 minut kommer vi til en stor chance, men i det efterfølgene kontraangreb scorer Glostrup igen. Jeg er skuffet over gutterne, jeg havde forventet mere af dem. Men nu er det bare at kæmpe for resultatet, vente til pausen og ikke lukke flere mål ind. Så i det 34 minut kommer Glostrup stormende mod vores mål, Roger Helland får skærmet bolden af, men Ulrik Nielsen begår bagefter, et dumt og klodset straffespark. Straffesparket bliver sikkert sparket ind af Thomas Høyer. Efter straffesparket sænker Glostrup temoet, og der sker ikke mere i 1 halvleg. Anden halvleg er ligeså kedelig som de sidste minutter i første, der kommer kun få chancer, og ingen af holdene virker tændte. På den eneste chance vi får i 2 halvleg scorer Morten B. Nielsen på et smukt indlæg fra Ole Talberg, men for sent. Det var en skuffende kamp i dag, jeg havde forventet mere imod Glostrup, men sådan ville drengene det åbenbart ikke.

2 spillerunde i 2 division øst

Glostrup - Hvidovre 3-1 (3-0)

1-0 Martin Andersen 1'
2-0 Anders Nygaard 11'
3-0 Thomas Høyer (Str) 34'
Christian Soelberg Skadet 45' 
Roger Helland Skadet 64'
3-1 Morten B. Nielsen 85'
Merdis Sulejmanovic Skadet 90'

MoM: Thomas Hansen (8)


Den tidligere Herfølge og Frem spiller, Thomas Høyer, spillede en stor kamp i dag


Optakt:

Slagelse er helt sikkert et af de hold jeg regner for at være tophold. Derfor vil jeg være trilfreds med lidt, især efter sidste kamps skuffende nederlag til Glostrup. Men vi skal ikke ligge os ned og lade dem slagte os, men spille vores chance.

Kampen:

Kampen er meget kedelig den første halve time, der bliver spillet frem og tilbage ved midten. Dog er vores rutinerede angriber Morten B. Nielsen blevet skadet efter 11 minutter, hans skade ser slem ud. Det ryster drengene meget. Men pludselig ud af ingenting får Peter Skjøth en løs chance, han skal til at sparke, men bliver pludselig sparket ned, og der bliver dømt et korrekt straffespark. Jeg er meget nervøs over at lade ham tage sparket, men Ayoub Sørensen beviser at han kan stå for presset, og hamrer bolden op i nettaget til en 1-0 føring. Inden pausen sker der ikke mere, og vi kan veltilfredse gå til pausen foran 1-0. Efter pausen sker der ikke det store, spillet bølger frem og tilbage, men der er ikke de store chancer. yes, vi får fortjent vores første tre point.

3 spillerunde i 2 division øst

Hvidovre - Slagelse 1-0 (1-0)

Morten B. Nielsen Skadet 11'
1-0 Ayoub Sørensen (Str) 37'
Jeppe Tengbjerg Skadet 45'

MoM: Mads Hamberg (8)

  Hvidovres fans viste stor styrke idag




Optakt:

Pokalkampen mod Næsted tegnede til at blive en god kamp, vi er kommet igang igen, og næstved er nyoprykkere til viasat sport divisionen. Spillerne og mig er enige om at give den 100% idag, og se hvor langt det rækker. Men jeg tror helt sikkert at vi har en chance, hvis er koncentrerede hele vejen rundt.

Kampen:

Starten af kampen er meget rodet, og nervøs. Men så efter ni minutter, scorer Roger Helland et meget uheldigt selvmål. Spillerne viser herefter stor mental styrke, ved at skabe chancer på samlebånd, og efter 43 minutter giver det pote, på en flot friløber til Ayoub Sørensen. Det giver spillerne troen på det, og bare to minutter senere scorer Peter Skjøth et noget kludret mål til 2-1. Perfekt, tænker jeg bare i halvlegen, og jeg lader spillerne vide at jeg er stolt af dem, men at de skal gå ud og kæmpe videre. Anden halvleg går fint de første to minutter, men så får Frederik Lassen en løs chance, og udnytter den sikkert til 2-2. Men spillerne kæmper videre, de ved de kan. Så sker det der bare ikke må ske, i det 63 minut scorer Morten Overgaard selvmål. Bolden bliver uheldigt sparket ind på ham, og han kan ikke nå at gøre noget. Så 3-2 til Næstved. Igen viser spillerne stor moral, ved at spille videre og skabe chancer. Så i det 75 minut sker det. Vi får straffespark, Ulrik Nielsen sparker, men brænder. Nej, hvor skuffende. Bare 4 minutter efter scorer Glenn Darlie, på et nemt skud som Mads Hamberg burde have snuppet. Herefter går spillerne naturligt nok døde. Kampen slutter 4-2, men jeg syntes spillerne kan være stolte af dem selv.

Landspokalturnering en 2 runde

Hvidovre - Næstved 2-4 (2-1)

0-1 Roger Helland selvmål 9'
Jonas Schumacher Udvist 38'
1-1 Ayoub Sørensen 43'
2-1 Peter Skjøth 45'
2-2 Frederik Lassen 49'
Jesper Villadsen Skadet 53'
2-3 Morten Overgaard Selvmål 63'
Henrik Madsen Skadet 69'
Ulrik Nielsen Brænder Straffe 75'
2-4 Glenn Darlie 79'

MoM: Kristoffer Aagaard  (9)

Kristoffer Aagaard spillede en god kamp på Næstveds midtbane





Optakt:

Kampen mod Greve kommer til at blive en lige kamp. Jeg ser vores to hold som nogenlunde lige gode, måske med et lille overtag til os. Men vi skal alligevel ikke regne med at være bedre, alle kan slå alle hvis de bare tror på det. Og i dag skal vi tro på det hvis vi vil blande os i topppen.

Kampen

Kampen starter som så mange andre kampe, rodet, og med ikke særlig mange chancer, hvertfald ikke til os. Vi har faktisk kun en chance de første 20 minutter, mens Greve har 5-6 stykker. I det 22 minut scorer Greves Michael Jacobsen et flot mål på langskud, faktisk var vi begyndt at komme med i kampen da det skete. Der skete ikke det store i halvlegen før 4 minutter før halvleg, da Patrick Wibroe scorede et kludret selvmål. Efter pausen starter vi som lyn og torden, og vores offensive midtbane talent Patrick Jensen kan score allerede efter to minutter. Den  glæder varer 11 minutter, indtil Ole Mogensen scorer. Derefter scorer Greve igen, denne gang er det Tayfun Cevik der er manden bag et skruet frisparksmål. Men endnu en gang viste spillerne mental styrke, ved at få tilkæmpet sig et straffespark. Igen er det Ulrik Nielsen der skal sparke, og igen brænder han. Men på målmandens ripost følger Ole Talberg op, og banker bolden op i nettaget. Til sidst i kampen er der masser af chancer, men ingen af holdene formår at udnytte dem. En god kamp, som fortjent endte uafgjort.

4 spillerunde i 2 division øst

Hvidovre - Greve 3-3 (1-1)

0-1 Michael Jacobsen 22'
1-1 Patrick Wibroe Selvmål 41'
2-1 Patrick Jensen 47'
2-2 Ole Mogensen 58'
2-3 Tayfun Cevik 65'
Ulrik Nielsen Brænder Straffespark 71'
3-3 Ole Talberg 72'

MoM: Ole Talberg

Ole Talberg viste endnu en gang klassen ved at blive kåret som man of the match
Logged



dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #28: 16 Nov 2006, 14:02 »

håber det er fint nok .
Logged



Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvidovre- kampen mod de store.
« Svar #29: 16 Nov 2006, 14:12 »

 Billederne skal du nok lige have justeret,men fed blog  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010