home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Udleje eller beholde unge spillere?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Udleje eller beholde unge spillere?  (Læst 6041 gange)
Jakobsen135
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Udleje eller beholde unge spillere?
« : 06 Jan 2016, 14:10 »

Hey FM'ere

Jeg har spille FM igennem en længere årrække og har aldrig rigtig knækket koden hvad angår unge spillere, så har sat mig for, at det skal lykkes i denne version.  Smiley
Jeg er lige startet med Schalke 04 og har hentet en række unge spillere til klubben samt talentmassen i forvejen er ret god.
Hvordan får jeg det optimale ud af de unge spillere? Er det ved at leje dem ud til klubber, hvor de har status som Nøglespiller eller Førstehold. Eller skal jeg beholde dem på mit U/19 hold og Gelschenkirchen ll?
Hvis jeg lejer dem ud, mister jeg så ikke muligheden for at de bliver klubtrænet hos mig?

Håber i rutinerede i talentudvikling kan komme med gode erfaringer Smiley
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udleje eller beholde unge spillere?
« Svar #1: 06 Jan 2016, 14:16 »

Har fået rigtig meget ud af at følge guiden fra Jlvang, i FM 14 og kørte videre på meget af det i FM 15
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=37225.0
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Udleje eller beholde unge spillere?
« Svar #2: 10 Jan 2016, 18:44 »

følger.. er chelsea og har købt 12 kæmpe talenter (mange vidunder) men men men.. jeg har nu udlejet dem igennem 2 sæsoner og syntes ikke de har forbedret dig! de har spillet over 20/ 25 kampe... nu er jeg så nåede til3. søson og jeg tænker at de måske ville blive bedre af, at blive i klubben og så spille mange u21 kampe og max 5,   1. førsteholds kampe!....
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Udleje eller beholde unge spillere?
« Svar #3: 10 Jan 2016, 19:06 »

Kigger mest på den lånene klubs trænings -og ungdomsfaciliteter, inden jeg smider dem på lån. Samtidig skal de udlånes som fast man på førsteholdet, ellers hellere give dem fuld spilletid på b-holdet!
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udleje eller beholde unge spillere?
« Svar #4: 27 Feb 2016, 19:19 »

Hvordan kan jeg udlåne Jhon Arango til en anden europæisk klub? Det skal siges, at jeg er Portsmouth og frister tilværelsen i League One. Jeg har forsøgt at tilbyde ham til udenlandske klubber, men der er intet sket.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Udleje eller beholde unge spillere?
« Svar #5: 27 Feb 2016, 22:21 »

De er vel bare ikke interesseret, de udenlandske klubber?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Udleje eller beholde unge spillere?
« Svar #6: 27 Feb 2016, 23:02 »

De er vel bare ikke interesseret, de udenlandske klubber?
Ja det kan være problemstillingen. Men kan man gøre noget for at forøge chancerne for udleje? Det må vel være muligt at udleje?!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Udleje eller beholde unge spillere?
« Svar #7: 27 Feb 2016, 23:04 »

Du kan bede spilleren om selv at snakke med klubberne... Den mulighed får jeg i hvert fald når der ikke kommer nogle bud på spilleren (altså efter man har tilbudt ham til de andre klubber)
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Udleje eller beholde unge spillere?
« Svar #8: 21 Aug 2016, 09:14 »

har i nogensinde været ude for ens talent er blevet vurderet til at have høj skadesfrekvens ? min ungdomsspiller som nu har været i savet i snart 2 sæsoner har ikke haft nogen skader overhovedet, det eneste var mad forgiftning Grin og han har været udlejet i championship i de 2 sæsoner uden at være skadet.. men sidder med en følelse af at så snart jeg hiver ham op til 1 holdet så kommer skaderne?
min pointe er vel at jeg finder det underligt trænerne siger han er modtagelig for skader når han har spillet rigtig mange u kampe og første holdskampe uden at blive skadet..
wierd right ?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010