home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 524 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ikke stolt, men..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Ikke stolt, men..  (Læst 8678 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Ikke stolt, men..
« Svar #45: 15 Nov 2006, 15:38 »

Jeg kan nogle gange gå helt amok ( ikke ligesom tyskeren) hvor jeg smadrer flere ting. En af mine flotte pokaler smadrede jeg sidste år fordi jeg blev så sur over at Thuram lavede en fejl. Efter det satte jeg ham på fri transfer. Jeg syntes dog også man skal havde temprament for ellers lever man sig jo ikke rigtig ind i det. En af mine venner begyndte engang at græde næsten da han havde tabt en kamp mod et lille lortehold. Nogle gange når jeg er sur kan jeg godt sidde og snakke med mig selv og det driller min mor mig altid med heh.

Hala Madrid!

Beckham.dk
Lilleputspiller
*

« Svar #46: 15 Nov 2006, 15:51 »

Jeg har også et slags ritual, med at højre ærme på t-shirten skal være rullet op, når jeg spiller kamp! Smiley
Andre der har ritualer?

Jeg synes altid at der bliver scoret mod mig lige efter jeg har bedt om taktik. Derfor gør jeg det kun når jeg har bolden og er oppe i modstanderens felt  Thumbs Up

Jeg skriver heller aldrig sms eller på msn mens jeg spiller en kamp for tror på at min tilstedeværelse påvirker kampen positivt.

Den værste reaktion jeg er kommet med efter et latterligt nederlag var da jeg som OB skulle vinde sidste kamp i SAS-ligane for at vinde mesterskabet (det var dengang jeg spillede CM). Modstanderen var AGF og jeg mødte dem på hjemmebane, men tabte 1-2 på mål scoret i 88. minut og overtiden  Sur Var igang igang med at ordne min CD-smaling på små 300 styk, men havde lige taget en pause i det store arbejde. Desværre betød nederlaget bare at CD-samlingen blev godt og grundigt kastet rundt på værelset og min lillebror løb skrigende bort! Forlegen ikke noget man er stolt af bagefter Forlegen
« Seneste Redigering: 15 Nov 2006, 15:58 af Beckham.dk » Logged

-Sune

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #47: 15 Nov 2006, 16:01 »

Jeg har også et slags ritual, med at højre ærme på t-shirten skal være rullet op, når jeg spiller kamp! Smiley
Andre der har ritualer?

Jeg har det altid med at jeg skal sidde med armene over kors. Og til finaler står jeg altid op.  crazy

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 15 Nov 2006, 20:47 »

Jeg har noget med at jeg bider i min venstre lillefingers kno når jeg er usikker på om mit hold vinder... har gjort det siden CM 01/02 så nu har har jeg fået en vorte ligendene knop på knoen... den er helt hævet og kan ikke gå væk  Shockeret  og til straffesparks konkurrencer går jeg altid ud og ryger en halv smøg mens de sparker straffespark... og når jeg kommer op på værelset har mit hold 80% af gangene altid vundet...

BOYKOT EA GAMES!

Zone 43
Manager

« Svar #49: 20 Nov 2006, 18:14 »

Jeg synes altid at der bliver scoret mod mig lige efter jeg har bedt om taktik. Derfor gør jeg det kun når jeg har bolden og er oppe i modstanderens felt  Thumbs Up

Det samme her ticked off

Jeg vælger du først at klikke på den (taktik) når banen ikke vises Smiley

mht. ritualer, så plejer jeg gerne at tage en tår at drikke inden kampstart, indtil videre med succes Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #50: 26 Nov 2007, 17:27 »

Det samme her ticked off

Jeg vælger du først at klikke på den (taktik) når banen ikke vises Smiley

mht. ritualer, så plejer jeg gerne at tage en tår at drikke inden kampstart, indtil videre med succes Opstemt

Har sku også mange ritualer, og hver gang jeg taber finder jeg på noget nyt.. Men når modstanderne har bolden tæt på mit mål, trykker jeg hele tiden på space knappen.. =) Kan bare ikke lade vær =)

supermehl
Gæst

« Svar #51: 26 Nov 2007, 17:43 »

Jeg er en meget arrogant manager. Så når holdet taber så vender jeg bare ryggen til spillerne og siger 'fuck det - jeg finder en anden klub hvis i bliver ved'. På den måde vil jeg altid selv sejre selvom mit hold er lort Smiley

Ovenstående resulterer så i, at jeg aldrig slår på noget eller smadrer noget.

Dette måde at spille på blev sat i værks efter jeg ødelagde en bærbar til 7000 kr. under et netspil med en ven. Gæt selv hvorfor.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #52: 26 Nov 2007, 17:46 »

Hehe go stil..

=) Men utroligt at et spil kan gribe en så meget, og på den måde ..

andersfa123
Gæst

« Svar #53: 26 Nov 2007, 17:52 »

Hmm, når jeg taber ligger jeg mig altid i min seng i ca. 5 min for at slappe lidt af efter den hårde kamp Wink..

Når jeg vinder jubler og spiller med min mini bold Opstemt

JimmyGP
Manager

« Svar #54: 26 Nov 2007, 18:28 »

Ham, der tyskeren er da for grineren Grin Grin

- Veni, vidi, vici -

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #55: 26 Nov 2007, 18:29 »

Ham, der tyskeren er da for grineren Grin Grin

En lille aggresiv satan =)

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010