home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 396 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  VFB Stuttgart
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: VFB Stuttgart  (Læst 744 gange)
Mikkelmoss
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
VFB Stuttgart
« : 27 Dec 2015, 18:04 »


Klubben VFB Stuttgart blev dannet i 1912 da klubberne Stuttgart FV 93 og Kronen-Club Cannstatt fusionerede.
Klubbens første mesterskab blev vundet i 1950 og det seneste blev vundet i 2007, VFB Stuttgart har ialt kunne kalde sig tysk mester 4 gange.
Kluben er også blevet pokal vindere 3 gange og har vundet UEFA Cuppen en enkelt gang (1989)


Jeg synes virkelig at en klub som VFB Stuttgart mangler en tråd her inde på FMF.
Jeg er selv startet med dem som en del af en challange jeg har med 3 andre venner og jeg må sige at jeg blev noget overrasket.
Holdet har både masser af talentfulde spillere samt en masse gode etableret spiller

Af næveværdige talenter som jeg har haft stor succes med i mit save kan nævnes: Timo Werner, Arianit Ferati og Timo Baumgartl
Af de etableret kræfter på holdet kan jeg nævne folk som: Daniel Schwaab, Daniel Didavi, Filip Kostic, Daniel Ginczek, Martin Harnik og Christian Gentner, Bare for at nævne nogle få Smiley

Det skal dog siges at jeg har spillet nogle sæsoner med Stuttgart allerede og det har set således ud:
Jeg startede spillet ud med en 4-4-1-1 op stilling

Første sæson blev det til en overraskende 4 plads der gav adgang til kval i CL.
Anden sæson blev det til en rigtig fin 3 plads og jeg nåede helt til første knockoutrunde i CL
Tredje sæson blev jeg Tysk mester dog røg jeg ud i gruppespille som nr. 4 i CL
Fjerde sæson blev jeg igen tysk mester og røg ud i første knockoutrunde i CL
Jeg er igang med min Femte sæson og ligger pt lige inden vinterpausen nr 2 i ligaen og er videre i CL med en kamp tilbage.

Jeg håber andre har fået eller får øjnene op for dette spænende tyske hold med masser at gode spillere.
Jeg vil forsøge at opdatere mit save som det går fremad.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010