home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 355 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull  (Læst 3902 gange)
Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« : 27 Dec 2015, 14:09 »



SV Austria Salzburg
Historie
SV Austria Salzburg er en østrigsk fodboldklub, der blev stiftet i 1933. Den moderne fodbold tog desværre overhånd i Salzburg, hvor Red Bull gik ind og overtog holdet. De slettede historien og traditionerne for klubben, og hævdede at dette var en ny klub. Det gad fansene af klubben ikke at finde sig i, derfor genopstod SV Austria Salzburg igen i år 2005. Det er en fanejet fodboldklub, der har fulgt eksemplerne fra F.C. United of Manchester, AFC Wimbledon og flere andre der synes at den moderne fodbold tog overhånd.

SV Austria Salzburg har vundet Bundeslga 3 gange, Austrian Supercup 3 gange og været runner-up i Uefa Cup.

Austria Salzburg i FM16
SV Austria Salzburg er endelig rykket op i den anden bedste række, hvilket gør det muligt at spille med dem i år. De er spået til en 7'ende plads, men forventningerne til holdet er at undgå nedrykningen. Truppen er forholdsvis stærk offensivt, men den defensive halter noget efter.
Man får et meget beskedent beløb at købe spillere ind for, og en lønbudget der ligger på de nuværende lønninger.

Jeg mener dette er en klub som alle fodboldelskere og FMFreaks burde tage kampen op med, da historien er så god. Udfordringen er også rigtig stor, da liga reglerne gør det besværligt at forbedre truppen
Logged

Traditionsklub siden 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #1: 27 Dec 2015, 14:10 »

Jeg har selvfølgelig selv startet med Austria Salzburg, hvor jeg kun lige er kommet i gang med ligaen. Jeg startede ud med at tabe til SV Reid i pokalturneringen. Det er egentlig ikke en overraskelse, da de ligger i den bedste række, men jeg var foran 3-1 indtil 85, hvor de så får scoret 2 mål, og jeg taber derefter på straffespark. ticked off Jeg har vundet 2 ud af 5 kampe i ligaen hvilket gør jeg ligger på en 7 plads og over nedrykningsstregen.

Ligareglerne gør det meget besværligt at forstærke truppen da der er regler om udlandskespillere, ikke eu spiller og spillere over 21 år. Jeg har dog fået det til at fungere nogenlunde og jeg har hentet de forstærkninger jeg mener er nødvendige. En fuld udskiftning af de 5 bagerste. Det har jeg gjort med hovedsagligt leje og to på fri transfer. Jeg vil dog rigtig gerne af med nogle af mine offensive spillere, da der er utrolig mange om positionerne, og det kunne frigive lidt ekstra penge til lønbudgettet. Jeg kan dog ikke få nogle af dem solgt, selvom jeg tilbyder dem gratis, så ved ikke helt hvad jeg ellers kan gøre.... Må bare håbe der kommer interesse senere.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2015, 14:16 af Christoffer » Logged

Traditionsklub siden 1924

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #2: 27 Dec 2015, 15:07 »

Jeg vandt næstbedste række med SV Austria Salzburg i første sæson! Endte med ca. 20 point ned til nummer 2, efter at gå ubesejret igennem foråret! I pokalen havde klubben selvfølgelig trukket Scheiss Red Bull, som vi tabte til med 0-2!
Jeg fik i første sæson Rapid Wien som samarbejdsklub, som kastede nogle gode låneaftaler af sig! Ville ikke bruge lønkroner på at hente spillere, som ikke ville kunne gøre sig  i bedste række!

Lige pt er jeg igang med min første sæson i bedste række! Wink
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #3: 27 Dec 2015, 15:17 »

Jeg vandt næstbedste række med SV Austria Salzburg i første sæson! Endte med ca. 20 point ned til nummer 2, efter at gå ubesejret igennem foråret! I pokalen havde klubben selvfølgelig trukket Scheiss Red Bull, som vi tabte til med 0-2!
Jeg fik i første sæson Rapid Wien som samarbejdsklub, som kastede nogle gode låneaftaler af sig! Ville ikke bruge lønkroner på at hente spillere, som ikke ville kunne gøre sig  i bedste række!

Lige pt er jeg igang med min første sæson i bedste række! Wink
Utroligt spændende, er det udelukkende spillere fra Rapid Wien du har hentet i første sæson? Jeg har stadig overskud på lønsiden, men tror ikke jeg har materialet til at rykke op endnu
Logged

Traditionsklub siden 1924

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #4: 27 Dec 2015, 15:17 »

Prøver lige at smide et billede ind af handler . Wink



Asger Bust Sørensen, var fast mand på midten og gjorde det satme godt! Opstemt
« Seneste Redigering: 27 Dec 2015, 15:25 af Sinno » Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #5: 27 Dec 2015, 15:24 »

Det ville være perfekt  Thumbs Up

Har du fået opgraderet dine faciliteter endnu?
Logged

Traditionsklub siden 1924

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #6: 27 Dec 2015, 15:33 »

Jeg er også godt i gang med Salzburg og har indtil videre klaret mig glimrende i den hjemlige liga.

https://i.gyazo.com/443d1cc25ec1f3b643fa1dcaae9b3d9b.png

I Europæisk sammenhæng går det også nogenlunde. Er efterhånden fast deltager i CL gruppespillet, mens jeg en enkelt gang er kommet til 1. knockout runde. Udover det så er jeg i denne sæson efter en 3 plads i min CL gruppe i 2. knockoutrunde i EL, efter at have slået Newcastle ud i første Smiley

Nuværende sæson i ligaen går som den altid går. Jeg ejer stortset ligaen eftterhånden.

https://i.gyazo.com/de1af4974937e8d461882b617ac80425.png

Red Bull er dog vores værste konkurrent og det eneste hold vi som sådan skal passe på hver sæson.
Logged


Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #7: 27 Dec 2015, 15:41 »

Stærkt at se i at i begge har formået at rykke op i første sæson  Thumbs Up

Hvordan har jeres taktiske tilgang været i første sæson?
Logged

Traditionsklub siden 1924

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #8: 27 Dec 2015, 15:48 »

Stærkt at se i at i begge har formået at rykke op i første sæson  Thumbs Up

Hvordan har jeres taktiske tilgang været i første sæson?

Det er for længe siden til jeg kan huske det Opstemt

Men hele vejen igennem har mine taktikker været med en meget offensiv tilgang.
Logged


Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #9: 27 Dec 2015, 18:55 »

Jeg lader mig som i de foregående spil, inspirere af TotalFootballFan på fm-base! Jeg bruger som udgangspunkt hans taktik, og ændre lidt som jeg føler for i kampene . Det kan være både instruktioner eller i selve opstillingen . Wink
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #10: 27 Dec 2015, 23:35 »

Jeg lader mig som i de foregående spil, inspirere af TotalFootballFan på fm-base! Jeg bruger som udgangspunkt hans taktik, og ændre lidt som jeg føler for i kampene . Det kan være både instruktioner eller i selve opstillingen . Wink
Tusinde tak, det vil jeg kigge på. Er etableret i øverste halvdel med 7 point til 1 pladsen efter en halv sæson, så det går bedre end i starten  Thumbs Up
Logged

Traditionsklub siden 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #11: 29 Dec 2015, 15:12 »

Så er sæsonen ovre, og jeg fik noget overraskende vendt skuden i foråret og sikret mig oprykningen!
Nu kommer udfordringen med at skaffe et permanent hold, i stedet for alle de lejesvende!

Jeg fik dem overtalt til at udvide deres noget faldefærdige ungdomsfacilititer og de har selv taget initiativet til at udvide vores stadion.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2015, 15:15 af Christoffer » Logged

Traditionsklub siden 1924

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #12: 02 Jan 2016, 08:42 »

Min første sæson i den bedste række, endte med en fin 4. plads, hvilket betyder at vi i den kommende sæson får lov at snuse lidt til Europa Legue!
4. pladsen endte nemlig med at give adgang, da et af holdene i top 3 også vandt pokalen! Wink
« Seneste Redigering: 03 Jan 2016, 20:14 af Sinno » Logged

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: SV Austria Salzburg - Scheiss Red bull
« Svar #13: 07 Jan 2016, 14:54 »

Jeg måtte desværre slette min Salzburg save igår . Havde netop afsluttet min 3. sæson med en 3. plads, lå til mesterskab længe, men røg ind i en meget dårlig stime sidst på sæsonen . Desværre savnede jeg lysten til at fortsætte, da klubben havde optaget et lån til nyt stadion, så vi havde minus 10 mio og udløb af flere kontrakter, så et nyt hold nærmest var umuligt at skaffe .
Men mon ikke jeg en dag starter op med dem igen . Nu må jeg bare have fat i noget andet . Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010