home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  7# - The Journeyman v.2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 7# - The Journeyman v.2  (Læst 4896 gange)
Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
7# - The Journeyman v.2
« : 26 Dec 2015, 13:53 »


THE JOURNEYMAN




The Journeyman forsætter, denne gang i et helt nyt eventyr. Jeg ved ikke hvor mange som fulgte min blog tilbage i januar 2014. Her startede jeg med Sollentuna i Sverige og kom endte med at være manager i 4 forskellige klubber inden jeg kørte død i bloggen og den ligesom gik i sig selv, hvilket var ærgerligt fordi at det var faktisk blevet et rigtigt godt spil og en god blog, som endte med prisen som månedens blog to gange.

Nu er julen i gang, faktisk er den allerede snart slut og julen er altid en tid hvor FM kommer frem i mig igen og nu er det snart et år siden jeg ikke har spillet det, men nu skal jeg i gang igen. Men i og med at det er et år siden jeg har spillet det, så har jeg endnu ikke fået købt 2016 og derfor vil denne blog blive lavet i 2015, men jeg håber ikke at det vil afsky folk fra at kigge med og se hvordan mit nye eventyr vil ende.
Nu må vi se om FM16 ryger på bud her til januar og så kan det være jeg køber det der.

I min nye blog vil jeg mere eller mindre benytte mig af samme fremgangs måde og opsætning, som jeg brugte i den forrige, hvilket vil sige at der kommer et Preview, resultater og så en der hedder næste update. Det vil være mest tekst, men selvfølgelig vil der også være billeder og grafik.




FK Metalac Gornji Milanovac


Klubben som vi starter i har hjemme i Serbiens 2. Division. De klubber jeg vælger, som start skal være klubber som ligger under den højeste liga, der skal være noget udfordring i det. Det ville ikke være sjovt at starter med Man. United. Så jeg tilføjede et par ligaer (Serbien, Grækenland, Irland og England) og så klikkede jeg ellers tilfældig tre gange og endte på Metalac.
Klubben er blev grundlagt i 1961 og hed til at starte med FK Radnik, men ændrede sig senere til FK Metalac

Når vi starter ligaen vil vi ligge på en sikker 16 og sidsteplads og så starter vi også med et minus på 3 point, hvilket gør at det lige er en udfordring for mig. Men hvorfor der er de 3 minus point, er jeg endnu ikke kommet frem til, men det er nu også ligegyldigt. Metalac har en vurdering til en 8. plads, hvilket jeg håber på at vi kan gøre meget bedre.
De to øverste hold rykker op, mens tredjepladsen ryger i noget play off.

Økonomien er ikke helt til rotterne som jeg havde været bange for. Den projekteret saldo ligger pt. på 8,85. mio. hvilket er helt fint, og meget bedre end et dumt minus tal. Mit indkøbsbudget ligger på 2,9 millioner, men kan komme op på 9,6 mio. og mit løn budget ligger på små 150.000 pr uge. Hvilket vil sige at vi nok skal kunne få råd til en forstærkning eller to til holdet, men det finder vi ud af når vi gennemgår holdet.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2016, 15:23 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Journeyman v.2
« Svar #1: 26 Dec 2015, 13:54 »


THE JOURNEYMAN






Sæson 14/15:
Klub: FK Metalac
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Journeyman v.2
« Svar #2: 26 Dec 2015, 17:27 »


THE JOURNEYMAN




Pre sæson

TRANSFERS: Efter at have kigget truppen igennem var det klart at jeg egentligt havde nogle fine spillere I truppen og derfor var det egentligt ikke nødvendigt at spendere flere millioner på spillere, også fordi at meget gerne ville give de nuværende spillere chancen og lige lade situationen med en ny manager ligge sig roligt og derfor blev det også kun til ét indkøb og så et par udlejninger af mine spillere (ingen vigtige).

Da jeg overtog klubben var der ingen spillere på vores venstre forsvars kant og derfor var dette et sted vi var nød til at forstærke os, og derfor så ud så jeg mig Boracs Stefan Zivkovic, en 24 årig ung knejt som har fine stats og ville være et fornuftigt valg til den position.
Samtidig blev Stefan Milosevic skubbet op fra andet holdet op til første holdet og spiller nu med her.







VENSKABSKAMPE:
Som optakt til den nye sæson er der altid planlagt venskabskampe og det er noget jeg synes er rigtig godt, så man kan få en følelse af hvor langt klubben er og hvor vi står lige i øjeblikket og for at se om noget skal ændres i den taktik der er valgt. Jeg har valgt at vi fremover skal kører med en alm. 4-4-2 taktik.



Som man kan se på billedet så gik det ikke helt som forventet, eller jeg havde egentligt ikke så mange forventninger, fordi at jeg ikke vidste hvordan vi stod, da dette er en meget ny klub for mig. Men jeg havde da håbet at vi ville have gjort det bedre og havde fået lidt flere sejre. Især kampen mod Jedinstvo kunne sagtens have været vundet




NÆSTE UPDATE: I næste update skal vi faktisk i gang med både ligaen og så skal vi også allerede gang i den Serbiske pokal turnering.
« Seneste Redigering: 26 Dec 2015, 17:30 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 1# - The Journeyman v.2
« Svar #3: 26 Dec 2015, 19:50 »


THE JOURNEYMAN




August 2014

PREVIEW: I sidste update fandt vi stille og roligt ud af hvordan truppen sammensætning er og jeg er fortrøstningsfuld, for selvom vi måske ikke fik de bedste resultater i venskabskampene, så synes jeg at spillet så fint ud og venskabskampe og liga er tit to forskellige ting og kan ikke altid sammenlignes.
Så nu gælder det pokal turneringen og ikke mindst den Serbiske 2. Division.



RESULTATERNE:



Palac 0 – 1 Metalac (Pokal) – Vi trådte ind i 2. kval runde af Pokalturneringen og vores fans var sikre på at vi ville levere stor sejr og det håbede jeg bestemt også vi gjorde. Sådan blev det dog ikke, vi tog den lidt mere usikre rute og fik skrabet en 1 – 0 sejr hjem, selvom det sagtens kunne have set anderledes ud. Så ikke den bedste præstation man kunne ønske sig.

Metalac 1 – 4 Bezanija – Jeg så frem til vores første kampe i 2. Divisionen og den så jeg selvfølgelig meget frem til for vi skulle ud og have en godt start og forhåbentligt op på 0 point allerede fra start af. Det gik da også meget godt for vi kom foran, men derefter gik det stødt ned ad og vi endte med at tabe 4 – 1. En pinlig præstation, frygteligt.

Sindjelic 0 – 3 Metalac – Der blev råbt højt i omklædningen efter vores første kamp og nederlag og jeg håbede på at vi kunne forbedre os og så få de tre minus point væk fra tavlen. Da vi mødte Sindjelic på udebane gik det noget bedre og det var næsten et helt forandret hold som spillede på den udebane og vi endte med at skrabe både 3 point og de tre mål som vi var bagud fra sidste kamp hjem, så vi nu lå på 0 point og 1 mål i plus.

Metalac 4 – 0 Sloga – Glæden var stor efter vores første sejr i ligaen og selvtilliden var stor, så jeg regnede da med at drengene ville gå ud og levere samme spil som mod Sindjelic. Det gik heller ikke så skidt denne gang, vi kom foran efter små tyve minutter og blev derefter ved og ved med at score mål og til sidste sluttede vi kampen af med en 4 – 0 føring og fik dermed endnu 3 point på tavlen.

-
TABELLEN OG OPSUMMERING:



Efter en dårlig start i ligaen, kom vi hurtigt igen og vi sikrede os 6 point og i slutningen af august ligger vi på en fin 10. plads. Det er selvfølgelig noget som skal gøres bedre og det er jeg sikker på at vi sagtens kan, hvis vi bare beholder de spil som vi i de to forrige kampe har leveret.
Det ser ikke helt sort ud.

-
NÆSTE UPDATE: Vi skal bare videre i sæsonen. Vi skal have opfølgning på vores gode spil og forhåbentligt kan det forsætte længe endnu, så vi kan sikre os en bedre plads.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2015, 17:22 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 2# - The Journeyman v.2
« Svar #4: 27 Dec 2015, 17:21 »


THE JOURNEYMAN





September 2014

PREVEIW: Vi havde en god sæson start, den var lidt sløv men vi kom igen og fik kæmpet os til point og inden September start ligger vi på en god 10. plads og det skal vi se om vi kan gøre bedre nu.
Samtidig ligger vi også med i Pokalturneringen hvor kvalifikationen er godt i gang.



RESULTATERNE:



Zeleznicar 0 – 2 Melatac – I pokalturneringens tredje kval. runde skulle vi igen op imod et af de hold som vi skulle vinde over, for på papiret var vi et bedre hold, allover, end vores modstander. Det gik da også som håbet vi fik slebet os til en 2 – 0 sejr. Men det holdt faktisk hårdt, det første mål var et selvmål fra deres side af og samtidig fik vi to angribere skadet i kampen og det gjorde at jeg i det sidste kvarter måtte spillede med en DM i stedet for to angribere, fordi at jeg ikke havde nok spillere til den position. Det er en smal trup holdet har.

Proleter 0 – 2 – Vores to angribere som blev skadet i kval kampen var tilbage da vi igen skulle spille division kamp, men vi lider af andre skader og derfor havde vi op til denne kampe kun tre udskiftere og dette var et problem som forsatte hele måneden igennem og det er bestemt ikke helt optimalt. Men vi skulle op imod et af de lavere rangerende hold i divisionen og derfor så vi frem til en sejr. Det er selvfølgelig svært at forud se sådan noget, selvom de er lavere rangerende så gik det ikke helt skidt og vi vandt kampen 2 – 0 og forsatte derfor det gode spil fra August her i September.

Metalac 3 – 0 Kolubara – Kolubara lå i toppen af tabellen og derfor kunne det godt gå hen og blive en svær kamp for vores mandskab, især fordi at vi nu var en mindre udskifter og havde derfor kun to reserver, men det gik for vi har egentligt ikke brugt så mange udskiftninger, med mindre der er kommet skader under kampen. Vi var eminente i denne kamp og efter 20 minutter var vi foran med to og senere i kampen satte vi streg under sejren med endnu et mål og en sejr på 3 – 0.

Jedinstvo Pute   vi 3 – 0 Metalac – Ude mod Jedinstvo Putevi gik det ikke helt som planlagt. Ligesom Kolubara lå Jedin også i toppen, men de var dog en hel del bedre på dagen, end vi var og derfor led vi et stort nederlag. Men hvis man kigger på det hele overordnet så har vi stadigvæk gjort det rigtig godt, da vi endnu ikke har indkasseret så mange nderlag.

Vojvodina 0 – 1 Metalac – Efter den sidste Pokal kval kamp, var vi nu helt inde i turneringen og i den første runde skulle vi op imod Vojvodina, som faktisk lå i toppen af 1. Divisionen og derfor så vi da også frem til en svær kamp. Især fordi at jeg ingen idé havde omkring deres trup og de var noget ukendte for mig og vidste derfor ikke hvordan de stillede op og om det var stærkeste opstilling. Vi stillede op i stærkeste, og det gjorde de måske ikke helt for, ellers var vi bare heldige for det endte med at vi slog dem ud med en 1 – 0 sejr og var derfor videre til næste runde.

Metalac 1 – 1 Indjija – Vi kom bagud og måtte kæmpe os tilbage. Vi var ellers inde i sådan en god periode, dog ikke hvis man tager den sidste kamp med, for så var forrige jo et nederlag. Men vi kom igen efter deres mål og reddede derfor vores egen røv, med et enkelt point.



TABELLEN OG OPSMUMERING:



Eftersom at vi lå nummer 10. efter August så havde vi da gjort det lidt bedre og det havde vi jo faktisk også og efter September indtog vi 8. pladsen i tabellen, hvilket så er det der var forudset, men nu er sæsonen jo endnu ikke nået og derfor kan vi stadigvæk nå og komme højere op i tabellen.
Det er ikke kun i Divisionen det går som det skal, vi er jo videre til 2. runde i pokalturneringen og det er jo rigtig godt for os.



NÆSTE UPDATE: Vi satser bestemt på at få en bedre måned, selvom denne ikke var helt dårlig, så havde vi indkasseret et nederlag og en uafgjort, og det er jo noget vi gerne vil undgå. Selvom det nok ikke helt er muligt. Der er jo mange gode hold i Divisionen.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2015, 17:23 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3# - The Journeyman v.2
« Svar #5: 28 Dec 2015, 09:29 »


THE JOURNEYMAN




Oktober 2014

PREVEIW: Vi har haft gang i en rigtig god sæson og den er stadigvæk meget ny og så er det egentligt bare så fedt at vi er kommet så godt i gang og hænger på i tabellens midte. Sidste måned sendte os et par placeringer frem og så sendte det os videre i pokalturneringen, så chancen for at vinde en pokal er der bestemt endnu og jeg synes slet ikke vi skal afskrives.



RESULTATERNE:



Javor 0 – 3 Melatac – Med en sløv afslutning på sidste måned skulle vi i gang igen og forsætte vores spil og håbe på at vi kunne få finde sejrene frem igen. Vi skulle i første kamp spille ude mod Javor, et hold som har holdt sig meget nede i bunden af tabellen og derfor havde vi på papiret, igen, en af de kampe som fansene forventede at vi ville sikre med en solid sejr.
Det føler jeg bestemt også at vi gjorde, især med resultatet. Men holdet spillede fantastisk på banen og det var jo også derfor at en 3 – 0 sejr kom i hus.

Melatac 0 – 0 BSK Borca – Hjemme mod Borca blev det ikke helt til samme spil som mod Javor, eller spillet fejlede ikke noget, vi kunne bare ikke finde frem til modstanderens mål og samtidig fik vi holdt dem fra vores mål og derfor endte kampen 0 – 0.

Moravac Orion 1 – 4 Metalac – Det er som om at vi er noget bedre på udebane end på hjemmebane, vi for i hvert fald bedre resultater når vi er ude. Vi spillede ude mod Moravac Orion. De lå og roede rundt lige over nedrykningsstregen og havde deres egen kamp med de andre dernede. Det var dog ikke svært for os at få cementeret endnu en sejr, for vores præstation var solid og vi bankede dem nærmest ud af banen med en 4 – 1 sejr.

Metalac 3 – 0 Sloga – Vi har faktisk to klubber i Divisionen med navnet Sloga, så hvem der lige er hvem det er jo det man lige skal holde øje med, men begge klubber holder til i toppen så det er bestemt hårde modstandere som ikke giver i døren. Men jeg føler at vi er ved at blive et tophold, og vi rykker roligt i tabellen og derfor var det måske en overraskelse, det synes jeg måske ikke, fordi at vi har spillet skide godt, da vi endte med at vinde 3 – 0 i endnu en god kamp.

Indjija 1 – 4 Metalac – Vi mødte Indjija i sidste måned og fik der hentede en 1 – 1 resultat, så vi var meget opsatte på at gøre det bedre denne gang hvor vi mødte dem i den 2. runde af pokalturneringen, for nu kendte vi dem og vi vidste nogle af deres svagheder, men de kendte selvfølgelig også, men det var intet der betød noget. Vi spillede skide godt, og kom hurtigt foran, dog fik de udlignet, men efterfølgende tog vi teten og høvlede atter engang mål efter mål ind i netmaskerne.



TABELLEN OG OPSMUMERING:



Dette har jo muligvis være en næsten perfekt måned, igen og vi har jo kravlet igennem den tabel lige siden starten og det regner jeg stærkt med at vi kan blive ved med. Efter denne Oktober måned kan vi nu se os selv på en 4. plads med 20 point, hvilket må siges at være utroligt acceptabelt.



NÆSTE UPDATE: Vi skal til at runde 2014 af og hvilken halv sæson det har været! Så nu skal vi jo bare kører den hjem og levere endnu en god måned. (Der er kun en kamp i December, så den er med i November updaten)
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 4# - The Journeyman v.2
« Svar #6: 29 Dec 2015, 19:44 »


THE JOURNEYMAN




November + Dec 2014

PREVEIW: Indtil videre har vi gjort det rigtig godt og bedre end jeg selv havde forventet. Vores sejrs stime er jo helt vild og vi så det meget gerne forsætte så vi kan komme helt til tops, når vi går på vinter pause.



RESULTATERNE:



Radnik Rosa 1 – 3 Melatac – Vi afsluttede sidste måned inde i en rigtig god stime og det er selvfølgelig noget vi altid vil forsætte og så skulle vi have afsluttet året på den bedste måde. Radnik var et midterhold på det tidspunkt hvor vi mødte dem og derfor skulle vi igen gerne have en god chance for at få et godt resultat. Det hele var faktisk afgjort inden vi der var gået en halv time. Vi var foran 2 – 0 efter en halv time, så fik de scoret et enkelt og inden vi rundede de 30 minutter stod der 3 – 1, som blev kampens resultat.

Macva 2 – 1 Metalac – Det er dejligt faktisk dejligt når man af og til får kamp til stregen og virkelig skal kæmpe for at komme frem på banen og det gav Macva os. Faktisk så meget at vi endte med tabe kampen med et enkelt mål.

Metalac 3 – 0 – Sloboda – Første hjemmebane kampe i November måned var mod Sloboda. Sloboda lå under stregen på dette tidspunkt og havde ikke gjort noget særligt væsen af sig i løbet sæsonen og derfor kunne vi, efter vores nederlag, fejre endnu en sejr. 3 – 0 endte det med, hvilket ikke er et resultat som er uvant for os.

Backa 1 – 3 Metalac – Kampen gik fint nok og vi kom som, næsten som sædvanlig, foran og igen stort med 3 – 0. Det gik dog lidt ned af bakke for os til sidst i kampen, da vores modstander kom på tavlen og vi fik en mand udvist. Ikke skide godt, med sådan en karantæne når vi ikke har så mange reserver. Men dette var årets sidste kamp i divisionen.

Metalac 3 – 2 OFK Beograd – Vi var nået til kvartfinalen i Pokalturneringen og årets sidste kamp skulle spilles tidligt i December. Vi havde fået en modstander fra den Serbiske 1.Division, OFK Beograd. Selvom Beograd lå chok i ligaen så var det et hold som lå i en division over os og det er der jo altid en grund til. Men vi kæmpede røven ud af bukserne og fik hevet en sen sejr hjem. Hvilken fantastisk sejr vi fik os der.



TABELLEN OG OPSUMMERING:



Den første del af sæsonen er nu overstået og jeg vil sige at jeg er meget positiv overrasket over holdets niveau og hvordan præstationerne har været igennem månederne. 10 vundne, 2 uafgjorte og 3 tabte kampe, det er meget bedre end jeg turde have håbet på.



NÆSTE UPDATE: Vi tager os nu en velfortjent pause og når vi kommer tilbage skal vi se på en masse venskabskampe og måske kommer der lidt transfer? Hvem ved?
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 5# - The Journeyman v.2
« Svar #7: 31 Dec 2015, 09:36 »


THE JOURNEYMAN




Venskabskampene

PREVEIW:
Som vi så i sidste ”afsnit” så blev vores første halvår i Metalac afsluttet og med en andenplads var det jo meget godkendt. Inden vi nu starter ligaen igen har vi ekstrem mange venskabskampe som vi skal igennem.



TRANSFER:
Nu har jeg jo brokket mig så meget over vores smalle trup, men jeg virkelig ikke været i stand til at finde nogen spillere som har været værd at bruge penge på og hente til klubben, så der er ingen transfers i denne omgang. Inden længe kommer talenterne og så må nogle af dem blive hivet op på førsteholdet.
Jeg vil stadig holde øje og forhåbentlig har i nye ansigter til sommer.



RESULTATERNE:



Det er ikke tit at jeg ser at et hold har 10 venskabskampe i deres vinterpause, det er jo helt ekstremt med så mange kampe, og det er jo slet ikke nødvendigt med det antal. Men overordnet gik det egentligt godt, vi fik tæv af de store, undtagen CSKA, men især Sparta Prag gav os røvfuld. Men ellers er der ikke så meget at sige til de kampe.



NÆSTE UPDATE:
Så gælder det ligaen igen! Vi skal i gang og det skal være med samme mentalitet som sidste år. Vi skal holde vores plads og sikre os oprykning.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 6# - The Journeyman v.2
« Svar #8: 01 Jan 2016, 15:23 »


THE JOURNEYMAN




Marts 2015

PREVEIW: Selvfølgelig er venskabskampe ikke en dårlig ting, men så mange vi har haft kan have en dårlig rolle når man tænker med skader osv. men heldigvis har dette ikke været situationen så vi har et fit hold som nu er klar til ligaen igen, men vores trup er stadigvæk meget smal og nu hvor vi ikke fik tegnet kontrakt med nye spillere så har jeg været nødsaget til at hive spillere op fra vores reserver og når vi inden længe får talenter så kommer de også op.



RESULTATERNE:



Metalac 3 – 0 Sindjelic – Vi fik en god start på ligaen og den sidste del af sæsonen. Det startede dog meget sløvt og vi skulle sættes i gang af et selvmål, som kom tre minutter inden i tillægstiden til første halvleg. Da vi kom ind til anden halvleg var det hele lidt bedre og det var nu os selv som stod for målene og dem fik vi lavet to af og vandt kampen 3 – 0.

Sloga (P) 1 – 3 Metalac – Vi skulle op imod det ene af de to Sloga hold, heldigvis var det ikke ligaens første hold denne gang, men midterholdet, hvilket gav os en større chance for en god sejr. Vi havde brug for alle de points vi kunne få. Vi dominerede kampen, mere eller mindre fra start til slut, ved halvlegen stod der 1 – 1 og efter pausen fik vi sat to kasser ind og vandt 3 – 1.

Metalac 1 – 0 Zemun – Det var en noget mere lige kamp da vi hjemme mødte Zemun i Pokalfinalens første semi finale kamp, hvilket gjorde det hele noget mere spændende end normalt, men heldigvis var det til vores fordel og vi kunne hive en 1 – 0 sejr hjem.

Metalac 3 – 3 Proleter – Endnu en meget lige og spændende kamp, da vi mødte Proleter på hjemmebane. Der var virkelig mål i benene hos begge hold den formiddag. Vi kom foran 2 – 0, så kom de på 2 – 2. Vi fik scoret til 3 – 2 og langt inde i tillægstiden fik de reduceret til resultatet 3 – 3. Vi følte os snydt.

Kolubara 1 – 2 Metalac – Mod et af ligaens andre tophold, Kolubara, fik vi virkelig hevet en god arbejdssejr hjem. Det var så vigtigt, at tage points fra vores rivaler i ligaen. Så en 2 – 1 sejr, lunede virkelig.



TABELLEN OG OPSMUMERING:



Vores sejr over Kolubara i månedens sidste kamp, gjorde at vi kunne beholde vores andenplads, da de lå på en tredje med 37 point, hvor vi lå på en andenplads med 40 points og så er der 1 point op til førstepladsen, så det hele er meget lige.



NÆSTE UPDATE: Efter en god måned skal vi jo kæmpe videre mod førstepladsen og oprykning.
« Seneste Redigering: 01 Jan 2016, 15:32 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010