home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Olympique Lyon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Olympique Lyon  (Læst 5604 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Olympique Lyon
« : 19 Dec 2015, 00:54 »


Olympique Lyon


Lyon er en af Frankrigs allerstørste klubber. De havde deres bedste tid i 00'erne, hvor de hev mesterskabet hjem hele 7 gange i træk. Siden 2008 har der været stilstand i klubben, og man har ikke vundet mesterskabet siden da.
Klubben spiller deres hjemmekampe på Stade Gerland hvor der er plads til 40.500 tilskurer.

Jeg har valgt at starte op med denne fantastiske klub, hvor jeg vil slå PSG i kampen om mesterskabet. Lyon har et fantastisk ungdomsakademi, som virkelig skal udnyttes, derfor håber jeg også der kommer nogle gulddrenge op gennem akademiet. Jeg blev helt tosset med taktikkerne 4-1-4-1 og 4-4-2 i FM15, så derfor har jeg valgt at dem vil jeg forsøge at genskabe i dette års FM.

Jeg vil komme med en update når jeg får spillet lidt længere.
Logged

H A L A   M A D R I D!

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #1: 19 Dec 2015, 08:26 »

Spændende. Følger helt sikker med
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #2: 19 Dec 2015, 09:27 »

4-4-2 er virkelig en spændene taktik til Lyon, især hvis man foretrækker en angrebsduo i Fekir og Lacazette.
Mit bedste save i FM15 var med Lyon. Desværre blev pengene aldrig store og det er lidt ærgerligt, når man hurtigt kan tiltrække Benzema og Lloris
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #3: 19 Dec 2015, 18:03 »

4-4-2 er virkelig en spændene taktik til Lyon, især hvis man foretrækker en angrebsduo i Fekir og Lacazette.
Mit bedste save i FM15 var med Lyon. Desværre blev pengene aldrig store og det er lidt ærgerligt, når man hurtigt kan tiltrække Benzema og Lloris
Det er nemlig planen at de skal danne makkerpar i front. Det kræver vel at man køber og sælger fornuftig  Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #4: 19 Dec 2015, 18:38 »

Jeg brugte længe en 4-3-1-2, netop fordi der ikke var reelle fløje:). Så ja du må købe og sælge lidt:)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #5: 19 Dec 2015, 19:50 »

Har også overvejet lignende taktik, kan også være det bliver en mulighed. Ellers tænker jeg på en 4-1-3-2 hvor vi har en bred midtbane. Glæder mig til at komme lidt igang her i morgen.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #6: 21 Dec 2015, 13:32 »

Så er jeg kommet igang med Lyon. Første store kamp var PSG i mesterskabskampen, som vi desværre tabte 2-1. Jeg tager selv skylden for nederlaget. Ligaen er også sat i gang og der er spillet 6 kampe hvor vi fører ligaen med maksimum point. Cl er også begyndt vi er havnet i pulje med City, PSV og et hold var Bulgarien, kan ikke lige huske dem. Vi har spillet vores første kamp hvor vi mødte PSV som blev skudt i sænk.

Jeg syntes min taktik fungere sindssyg godt. Jeg stiller op i en 4-4-2 og må sige det hele fungere. Jeg har ikke så meget bolden og heller ikke mange skudforsøg men effektiv det er den. Tror jeg har scoret omkring 20-25.

I starten manglede jeg en venstre kantspiller, derfor købte jeg A. zivkovic For 15 mio. Af spillere har jeg solgt Kone og Milan Bisevac for samlet 41 mio. Kone er dog stadig i klubben, men skifter til januar.

Jeg håber holdet kan holde formen noget tid endnu så jeg for alvor kan slå et hul ned til PSG!
Logged

H A L A   M A D R I D!

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #7: 21 Dec 2015, 14:27 »

Så er jeg kommet igang med Lyon. Første store kamp var PSG i mesterskabskampen, som vi desværre tabte 2-1. Jeg tager selv skylden for nederlaget. Ligaen er også sat i gang og der er spillet 6 kampe hvor vi fører ligaen med maksimum point. Cl er også begyndt vi er havnet i pulje med City, PSV og et hold var Bulgarien, kan ikke lige huske dem. Vi har spillet vores første kamp hvor vi mødte PSV som blev skudt i sænk.

Jeg syntes min taktik fungere sindssyg godt. Jeg stiller op i en 4-4-2 og må sige det hele fungere. Jeg har ikke så meget bolden og heller ikke mange skudforsøg men effektiv det er den. Tror jeg har scoret omkring 20-25.

I starten manglede jeg en venstre kantspiller, derfor købte jeg A. zivkovic For 15 mio. Af spillere har jeg solgt Kone og Milan Bisevac for samlet 41 mio. Kone er dog stadig i klubben, men skifter til januar.

Jeg håber holdet kan holde formen noget tid endnu så jeg for alvor kan slå et hul ned til PSG!

Hvilke spillere har gjort det bedst for dig og i hvilken rolle bruger du lacazette?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #8: 22 Dec 2015, 12:06 »

Lacazette er nok min bedste spiller. Men syntes faktisk stort set alle spiller godt. Min målmand samt midterforsvar laver lidt fejl engang i mellem som koster, men de er jo heller ikke verdensklasse. Jeg bruger ham som fremskudt angriber
Logged

H A L A   M A D R I D!

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #9: 13 Jan 2016, 16:47 »

Så har jeg startet et spil med Lyon.

Jeg har fået en blandet start. Vi vandt suppercuppen 3-1 over PSG  Thumbs Up

Men i ligaen sejler det lidt og efter 9 runder ligger vi nr. 5 med 17 point, 4 point efter PSG på 1.pladsen.

Indkøb:
Balanta 29 mio.
Thuram 2,75 mio.

Salg:
Bisevac 14 mio.
Kone 17 mio.

Er der andre der i gang med Lyon eller har gode erfaringer med dem?
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #10: 28 Maj 2016, 19:15 »

Så har jeg fået startet et save op med Lyon, andre der spiller med denne fantastiske klub ?

Kommer med en update omkring januar !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #11: 28 Maj 2016, 20:51 »

Jeg er faktisk lige startet igen. Havde et fint spil med Lyon inden vinteropdsteringen. Jeg fik spillet en sæson, hvor jeg vandt ligaen! Er nu startet igen med vinteropdsteringen.

Sæsonen er lige startet. Tabte desværre super Cuppen efter straffe 😬

Jeg spiller 4-1-2-1-2.

Hvordan du båret dig ad med taktik og handler?
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #12: 28 Maj 2016, 21:40 »

Sjovt nok tabte jeg også i straffe i Cuppen !

Dog har jeg kun spillet 4 kampe i liga'en og det er blevet til 4 sejre, har ikke hentet nogle til klubben i nu.
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #13: 29 Maj 2016, 19:30 »

tror jeg vil prøve den franske liga. og Lyon er helt klart mit favorit-valg, så jeg hopper med på bølgen! Wink
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Olympique Lyon
« Svar #14: 30 Maj 2016, 14:53 »

Sådan Lundo!

Jeg er kommet i gang med ligaen. Har spillet 5 kampe, hvilket har resulteret i 4 sejre og 1 uafgjort.

Er kommet i cl pulje med Real, Gent og Juventus. Spillede uafgjort i den 1. kamp hjemme mod Real.

Salg:
Mvuemba 8 mio. kr.
Kone 18 mio. kr.

Indkøb:
Flamini 10 mio. kr.
Oliver Leje
Mammana Leje
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010