home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  skader, skader og flere skader
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: skader, skader og flere skader  (Læst 1920 gange)
Jacobskovbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
skader, skader og flere skader
« : 07 Dec 2015, 22:34 »

Hej
Har en karriere med Valencia og har simpelthen så mange skader. Over halvdelen af min trup er ude med skader og får en ny næsten hver uge. Skal dog siges at jeg er lidt bagud med træning til min taktik og derfor har sat træningen på høj intensitet inde i sæsonen.

Hvad kan man gøre for at undgå alle de skader?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: skader, skader og flere skader
« Svar #1: 08 Dec 2015, 00:30 »

« Seneste Redigering: 08 Dec 2015, 00:33 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: skader, skader og flere skader
« Svar #2: 08 Dec 2015, 07:40 »


Hvorfor opfordre folk til at installere en database, der gør spillet lettere? Det fjerner da charmen. Tror han bad om et råd til hvordan han kunne gennem træning reducere dem.

Jeg har selv et Valencia save kørende. Har du et godt fitness team? Der er ikke meget stab fra starten, så måske du skal tage et kig på det Smiley
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: skader, skader og flere skader
« Svar #3: 08 Dec 2015, 08:36 »

Hej
Har en karriere med Valencia og har simpelthen så mange skader. Over halvdelen af min trup er ude med skader og får en ny næsten hver uge. Skal dog siges at jeg er lidt bagud med træning til min taktik og derfor har sat træningen på høj intensitet inde i sæsonen.

Hvad kan man gøre for at undgå alle de skader?

Undgå højt intensitet midtby sæsonen.. Jeg giver tit spillerne en hviledag eller 2 hvis der mange kampe og så bilder jeg mig ind at gode trænere i fitness og gode fysios hjælper.. Jeg har leeds og bruger ovenstående og har sjældent de vilde skader..
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: skader, skader og flere skader
« Svar #4: 08 Dec 2015, 11:54 »

Hvorfor opfordre folk til at installere en database, der gør spillet lettere? Det fjerner da charmen. Tror han bad om et råd til hvordan han kunne gennem træning reducere dem.

Jeg har selv et Valencia save kørende. Har du et godt fitness team? Der er ikke meget stab fra starten, så måske du skal tage et kig på det Smiley

Det kommer vel an på om man føler antallet af skader er urealistisk. Bare fordi det er I spillet behøver det jo ikke være realistisk eller korrekt. Det er jo ikke meget anderledes end folk ændre alt muligt andet ved spillets database.

Men ellers er det at undgå:

High training intensity
Non-match fit players playing matches
High intensity tactics
Injury prone players
Bad luck
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Jacobskovbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: skader, skader og flere skader
« Svar #5: 10 Dec 2015, 14:43 »

Tak for alle svarerne. Fik ansat nogle nye folk til min stab og det fik skruet lidt ned for skaderne!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010