home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 20330 gange)
HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #15: 06 Jan 2016, 19:14 »

Nå updaten kom så noget senere end forventet, da jeg er nået til November 2016 og ligger pt. på en 2 plads 3 point bagved Juve. Har smidt lidt dumme point ved at spille uafgjort i kampe hvor vi skulle have vundet.

Har købt og solgt en helvedes masse som også vil kunne ses på nedenstående ss
https://gyazo.com/012cb66195e2bb9546294fb21ea63665

Især Benteke har imponeret med 10 mål i 9 kampe, et sandt bæst!

Håber som minimum at få en 2 plads i ligaen og nå kvartfinalen i CHL

Vender tilbage når sæsonen er slut Smiley


stærkt vindue! bliver spændende at læse om din sæson afslutning Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #16: 06 Jan 2016, 19:40 »

Nå updaten kom så noget senere end forventet, da jeg er nået til November 2016 og ligger pt. på en 2 plads 3 point bagved Juve. Har smidt lidt dumme point ved at spille uafgjort i kampe hvor vi skulle have vundet.

Har købt og solgt en helvedes masse som også vil kunne ses på nedenstående ss
https://gyazo.com/012cb66195e2bb9546294fb21ea63665

Især Benteke har imponeret med 10 mål i 9 kampe, et sandt bæst!

Håber som minimum at få en 2 plads i ligaen og nå kvartfinalen i CHL

Vender tilbage når sæsonen er slut Smiley


1,3 milliard .. kan du så få  købt nogle flere navne!  Thumbs Up   Kevin Strootman  ??  du mangler vel noget kvalitet til din midtbane
« Seneste Redigering: 06 Jan 2016, 19:42 af lundo88 » Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #17: 06 Jan 2016, 20:03 »

1,3 milliard .. kan du så få  købt nogle flere navne!  Thumbs Up   Kevin Strootman  ??  du mangler vel noget kvalitet til din midtbane
Andrea Bertolacci, Riccardo Montolivo, Lucas Romero og Kevin-Prince Boateng må lige tage sig af midtbanen denne sæson  Wink
Har pt. et rigtig godt øje til Marco Verratti, som bliver hentet så snart han er interesseret, forhåbentlig i januar vinduet.
Har fuldt bevist holdt igen med at lave flere dyre indkøb, sådan at jeg kan købe de ønskede spillere når muligheden opstår  Thumbs Up
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #18: 06 Jan 2016, 20:13 »

Glæder mig også til at høre mere om dit spil, Angel. Og til at opdatere jer om mit, forhåbentlige, succesfulde spil med Milan!

Jeg håber, at kunne lokke nogle italienske spillere til klubben. Drømmen må være Rugani, Sturaro og Berrardi, som jeg rigtig godt kunne tænke mig!
Logged

Arsenal <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #19: 06 Jan 2016, 20:21 »

Glæder mig også til at høre mere om dit spil, Angel. Og til at opdatere jer om mit, forhåbentlige, succesfulde spil med Milan!

Jeg håber, at kunne lokke nogle italienske spillere til klubben. Drømmen må være Rugani, Sturaro og Berrardi, som jeg rigtig godt kunne tænke mig!
Fedt at du er hoppet med på vognen Seller  Thumbs Up Godt at se at der er flere som vil opdatere omkring deres spil

Romagnoli og Rugani er også et fantastisk makkerpar!  crazy
Berrardi ville jeg også gerne have fingerne i, desværre valgt han bare i sommer vinduet at skrive med Juventus i stedet... så må håbe at han bliver utilfreds/sat til salg på at tidspunkt!
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #20: 06 Jan 2016, 20:25 »

Riccardo Montolivo  er der stadig liv i ham ? Peace       Prince og Bertolacci  kan da maks være Reserve for dit Milan ''tophold'' Wink
Lucas Romero var god i FM15, har ikke prøvet ham af i fm16, men han går vel an Smiley
Synes bare du har hentet fodboldspillere som slet ikke har niveau  til at forsætte din succes.


Synes da helt klart du skal gå efter Verratti hvis du gerne vil have italienske fodboldspillere.. Havde ham i FM15, desværre uden den store succes. Men han er vel det største talent på sin position fra sit hjemland lige nu i Spillet Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #21: 06 Jan 2016, 20:31 »

Riccardo Montolivo  er der stadig liv i ham ? Peace       Prince og Bertolacci  kan da maks være Reserve for dit Milan ''tophold'' Wink
Lucas Romero var god i FM15, har ikke prøvet ham af i fm16, men han går vel an Smiley
Synes bare du har hentet fodboldspillere som slet ikke har niveau  til at forsætte din succes.


Synes da helt klart du skal gå efter Verratti hvis du gerne vil have italienske fodboldspillere.. Havde ham i FM15, desværre uden den store succes. Men han er vel det største talent på sin position fra sit hjemland lige nu i Spillet Smiley
Både Bertolacci og Riccardo Montolivo gør det faktisk ganske hæderligt, Lucas Romero er mindst ligeså ond som i FM15.
Udover det havde jeg faktisk ikke mere kvalitet på midtbanen sidste sæson hvor vi havde stor succes, men vi kan da hurtigt blive enig om at midtbanen skal forstærkes, som sagt venter jeg bare på den rigtige spiller  Thumbs Up
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #22: 07 Jan 2016, 14:41 »

Så er det ved at være tid til en lille update herfra.

Jeg er nu nået til midt februar. Det er gået lidt stærkt, da jeg har været syg og dermed ikke været på arbejde. Så har bare fået spillet igennem.

Det er desværre ikke gået helt som håbet.. Jeg blev inspireret af Angel, og har valgt at køre samme opstilling, 4-3-3 med 3 spidsangribere.
Det har dog ikke været den succes som jeg havde håbet på.. Jeg opgiver dog ikke så let, så jeg prøvet alverdens ting for at det skal lykkes.. Jeg laver desværre for få mål..

Efter 25 kampe i Serie A ligger jeg på en lidt skuffende 5 plads, dog kun med 5 point op til 3. pladsen som er målet.
I Pokalturneringen røg jeg ud allerede i 1. runde da jeg trak lokalrivalerne Inter, og tabte 2-0..

Jeg havde valgt at det ikke skulle være muligt at få noget transferbudget i første transfervindue, så da det blev November anmodede jeg bestyrelsen om penge til indkøb. Det gik de med til og jeg fik stillet 175 mio. til rådighed.
Økonomien er dog skrantende i Milan.. Så jeg valgte kun at hente den tidligere AC Milan angriber, Alexandre Pato tilbage for sølle 57,5 mio.
Ud røg Mexes og Honda for sammenlagt 65 mio. De var begge utilfredse med manglen på spilletid.

Jeg håber at få indfriet mine egne forventninger og komme i top 3, og jeg vil opdaterer jer når sæsonen er slut.
Logged

Arsenal <3

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #23: 18 Jan 2016, 12:36 »

Har i mange kort i jeres serie a spil?
I mit spil er det lige så hysterisk som i fm 15. Ikke mange kampe slutter med 22 mand. Typisk 7-10 gulekort
Logged

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #24: 29 Jan 2016, 18:11 »

Jeg får rigtig mange, men jeg spiller så også aggresivt, men  min 3 gule kort pr kamp;)
Derudover endte jeg 2 i første sæson, 6 point efter Juve. Vi havde samme pointantal med 4 runder igen, men nogle forfærdelige kampe mod henholdsvis Fiorentina og Sassoulo gjorde at Juve trak det længste strå.

Ikke destro mindre gav bestyreslen mig næsten 500 mil at gøre godt med og med allerede bekræftede tilgange af:Carrillo, Rulli, Ljajic og De Arasscaeta kunne de penge bruges på Rugani fra Juve. Og det blev de. Rugani blev hentet for 400 mil + det løse, og dermed gik drømmen om Rug/Rom i midterforsvaret i opfyldelse.

Udover det er Bacca, Poli, Adriano, El kebab og en masse andre marginal spillere solgt, hvilket lunede godt i transferbudgettet.
400 mil lød det resterende budget nu på og WUPS, Martial er på listen og bliver hentet for 300 mil.

Så nu kan 2.sæson bare vente sig. Jeg satser drastisk på at nuppe den gamle dame og overtage tronen!
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #25: 28 Feb 2016, 16:05 »

Hvilken taktik benytter I jer af? For jeg har utroligt svært ved at få en stabilitet på holdet. Den ene kamp taber jeg til Frosinone på 18. pladsen, hvorefter jeg kampen efter vinder over Torino på 2. pladsen.

Jeg har forsøgt mig mellem  en 5-3-2 (to wingbacks, to CM og en OMC) og den klassiske 4-2-3-1, men synes ikke rigtig, jeg kan få det til at virke.
Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #26: 29 Feb 2016, 09:06 »

Meget Enig !

Jeg benytter mig af en 4-1-2-2-1 (4-3-3 med def midt og to wings). Mit store problem er at få scoret mål. Jeg har enormt mange skud hver eneste kamp, men scorer aldrig :/

Spiller med Bacca på toppen
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #27: 24 Mar 2016, 23:43 »

Nu er jeg selv startet med AC Milan (på trods af at jeg er Inter fan), men har haft fantastiske saves med Milan i både FM'10, 14 og 15.
Så håber også jeg kan føre klubben til storhed i denne version. Første jeg gjorde var at smide Alex og Zapata afsted, og det gav et stort løft i lønbudgettet. Pre-season er gået meget blandet, med fire sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag (til Anderlecht og Torino). Nu venter Teramo i pokalturneringens tredje kval runde, og selvom bestyrelsen er ligeglad med pokalen, er jeg ikke. Den kamp skal vindes.
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #28: 08 Maj 2016, 02:04 »

hvordan bruger i andre Bacca?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #29: 19 Maj 2016, 23:31 »

Jeg er efterhånden kommet frem til starten af 3 sæson. Første sæson vandt jeg ligaen og pokalen. Sæsonen jeg lige har afsluttet vandt jeg igen ligaen og pokalen. Jeg røg desværre ud i knockout runden til Man City hvor jeg tabte samlet 5-3.

Jeg har virkelig prøvet at skaffe mig et italiensk hold, men enten så har de ikke niveau eller også så de pisse dyre. Derfor er jeg gået lidt væk fra det.

Her til 3 sæson er jeg på udkig lidt af hvert til holdet. Kunne rigtig godt tænke mig en ny angriber som skal fungere som skarpretter, men kan ikke bestemme mig helt.

TRUPPEN TIL 3 SÆSON
Donnarumma - Diego Lopez
Abate - Calabria
Rugani - Ely
Romagnoli - Paletta
Antonelli - Jorge
Bertolacci - Mauri
Bazoer - Kucka
Lozano - Klaassen
Douglas Costa - Locatelli
Berardi - Klaassen
Niang - Cutrone


Jeg kan ikke helt bestemme mig hvor jeg for alvor skal finde en erstatning. Tager gerne i mod nogle råd.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010