home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leicester City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Leicester City  (Læst 9975 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Leicester City
« : 25 Nov 2015, 15:23 »



Da jeg har startet et save, med Premier League nuværende nummer 1 og ser, at der ingen tråd findes, vil jeg da starte den.

Der er ingen tvivl om hvem de store profiler er.
Topscore Jamie Vardy, Ryd Mahrez og Kasper Schmeichel vil jeg fremhæve, som de åbenlyse profiler.
Dernæst har jeg dog haft meget stor fornøjelse af Gökhan Inler, N'Golo Kante og Jeffrey Schlupp.

Første sæson byder på omkring 130mio til at handle for, hvis man har forventninger om at slutte midt i tabellen, hvilket klart er muligt.

Jeg brugte første sæson på at rode rundt i taktikker, og kunne ikke rigtig finde en som virkede, så den første halvdel af sæsonen gik rigtig dårligt, og jeg lå nede omkring nummer 16 ved juletid... jeg fik det dog lidt på rette spor og endte som nummer 11. ikke optimalt, men så er der plads til forbedringer.

Af handler ind i første sæson:
Eder Alvarez Balanta
Gino Peruzzi
Lucas Romero
Adam Maher
Alexandre Pato

Til anden sæson, har jeg grebet tingene lidt anderledes an. sidste sæsons topscore Jamie Vardy blev solgt for 160mio da han var utilfreds, og jeg følte han var pengene værd. Adam Maher er også sendt videre, da jeg igen har skiftet taktik og ikke længere bruger en offensiv midtbane.

Igen brugte jeg starten af sæsonen på at rode rundt i den nye taktik, og efter 11 kampe i ligaen, havde jeg kun 1 sejr og hele 6 nederlag og lå som nummer 16. Spillerne har dog lært taktikken at kende nu, og det ses også på resultaterne. I de seneste 10 kampe, er det blevet til 7 sejre, 1 deler og 2 nederlag, og de tre kampe med point tab er kommet imod Chelsea, United og Tottenham på udebane.

Jeg har handlet meget ind til 2. sæson, hvor jeg fik hele 300mio. + salg af spillere.
ind er kommet:
Geronimo Rulli (fri)
Carlos Strandberg (leje)
Enzo Roco
Lorenzo Insigne
Lucas (leje)
Marcos Asensio (leje)
Morgan Sanson
Victor Fisher
Hirving Lozano

og til Januar er jeg desværre ramt lidt af skader, Morgan Sanson er ude i 5-7 måneder, og derfor har jeg hentet lidt nyt til midtbanen. her er kommet Reichedly Bazoer, og jeg er også i forhandlinger med Ruben Pardo.

Her i Januar ligger jeg nummer 10, og jeg tror på at jeg i denne sæson kommer i top 7.


Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leicester City
« Svar #1: 25 Nov 2015, 15:49 »

Ja - hvor er det godt med en klubtråd om den eneste rigtige City! Har faktisk luret på Leicester i et stykke tid og synes, de har et fantastisk spændende hold i dette års udgave. Kan du fortælle lidt om, hvordan du har grebet taktikken an?

Og hvilke spillere kunne du afskibe i første sæson?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City
« Svar #2: 25 Nov 2015, 16:42 »

Ja - hvor er det godt med en klubtråd om den eneste rigtige City! Har faktisk luret på Leicester i et stykke tid og synes, de har et fantastisk spændende hold i dette års udgave. Kan du fortælle lidt om, hvordan du har grebet taktikken an?

Og hvilke spillere kunne du afskibe i første sæson?

Taktik mæssigt har jeg altid foretrukket at spille med én angriber og offensive kanter, samt 4 bagved. så mit dilemma er altid om jeg skal spille med en DM eller en OMC. Jeg startede med at spiller 4-2-3-1 men skiftede til 4-1-2-2-1.
Jeg har fra start haft alt for mange instruktioner tror jeg, det gik i hvert fald dårlig da jeg havde mellem 8-11, men har nu gjort det mere simpelt og har kun 4. som spil op fra forsvar, offside fælde, højere backlinje, og skærm mere af - samt at jeg spiller kontrollerende og frit. det går meget godt lige pt.

i første sæson solgte jeg Albrighton, Okazaki og nogle af de spillere som jeg endte med ikek at bruge og derfor endte med at være utilfredse. Smiley

Er der andet, så spørg endelig.
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leicester City
« Svar #3: 25 Nov 2015, 22:06 »

Spændende spændende - opdater endelig efterhånden! Om ikke andre har du en fast læser her :-)

Hvordan gør Schmeichel det?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City
« Svar #4: 26 Nov 2015, 18:09 »

Spændende spændende - opdater endelig efterhånden! Om ikke andre har du en fast læser her :-)

Hvordan gør Schmeichel det?

Schmeichel var fast mand i første sæson, og gjorde det egentlig som forventet. Han var uden tvivl vigtig i nogle kampe, men vil jo gerne udvikle mig som klub og efter købet af Rulli som er en verdensklasse målmand er det ikke blevet til meget spilletid.
Anden sæson bød på champagne bold efter nytår, og jeg endte på en 5(!!!) plads med kun 3 point op til Champions League.

Det ahr dog betydet en stor interesse for mine spillere, og Rulli blev sendt til PSG for 420 som var hans frikøbsklausul. Pato røg til Porto for 250 som var hans frikøbsklausul, og dermed skulle der findes en ny topscore.
Marco Asensio som blev kåret som årets spilleri CHL ønskede Real at bruge fast, og kunne derfor ikke lejes eller købes..

Der blev dog købt lidt ind.
Jesus Vallejo blev hentet for 130mio i Real.
Munir blev hentet for 137mio i Barca
Lewis Cook blev hentet for 110mio i Leeds
Predrag Rajkovic blev hentet som ny 1. keeper for 39mio (TJEK HAM)
Dzenic Burnic blev hentet for 92,5mio i Dortmund, og spiller fantastisk.
Raul Jimenez blev hentet fra Citys overskudslager til 100mio og er ny topscore i klubben.

Igen har de mange nyindkøb dog været skyld i en rodet efterårs sæson hvor jeg dog er gået videre fra EL gruppespillet. Har hentet point imod, United, Chelsea, City, Tottenham og Arsenal. men alligevel kun ligger nummer 9 i hvad der virkelig er en tæt liga. Der er kun 7 point op til CHL pladser, så jeg håber på at forårs sæsonen igen redder mig, og byder på mere Europæisk. målet er stadig minimum EL efter første dårlige halvsæson i 3. sæson.
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City
« Svar #5: 28 Nov 2015, 11:44 »

Så er jeg gået igang med Leicester og der kommer mange updates følgende, hele Vardy bøglen er simpelthen for grineren!
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leicester City
« Svar #6: 28 Nov 2015, 15:28 »

Jeg starter også op med Leicester senere idag eller imorgen.
Jeg opdaterer også i tråden, så vi kan holde i hinanden igang Smiley
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leicester City
« Svar #7: 29 Nov 2015, 19:35 »

Så nåede jeg til September måned og vil lige give en lille update.

Da dette er mit første rigtige spil i FM16 har jeg rodet meget med taktikken. Jeg har valgt to opstillinger, som jeg primært vil køre efter planen. En almindelig 4-4-2 og en 4-1-2-2-1. Jeg startede ud med sidstnævnte taktik og jeg fik mildest talt en elendig start i PL med 3 kampe 0 point og en målscore på 2-9 efter nederlag til Southampton med 2-4, West ham 0-2 og Watford 0-3..
En ligacup kamp mod Barnsley skulle vise sig at blive vendepunktet. Jeg ændrede formation til 4-4-2 og fik en smal, men fortjent 2-1 sejr. Kampen efter blev vundet 3-0 på Brittania Stadium mod Stoke og derefter 2-1 hjemme mod mægtige Manchester United. Så jeg håber holdet kommer igang nu, så jeg kan indfri mine egne forhåbninger om top 10.

Jeg har fået en masse skader i front, Okazaki i 3-4 uger og nu Vardy i 4-5 uger.. Så må sætte min lid til topscorer Kramaric som har lavet 4 mål i 5 kampe. og til Ulloa som nu får chancen i front i 4-4-2.

Har brugt lang tid på, at scoute efter spillere der kan forstærke holdet men jeg synes, at spillerne jeg gerne ville have var interesseret og de røg derefter væk for den samme pris jeg havde budt men til en anden klub.. Skuffet

Ind er kommet
Jordi Van Stappershoef på fri transfer fra Volendam. Ung hollandsk keeper på 19 år.
Gino Peruzzi for 32 mio. Købt direkte til start 11'eren
Andrija Zivkovic for 20 mio. Købt ind til fremtiden men roterer med Schlupp på MV
Daniel Amartey for 20 (kan stige til 30) Købt ind til DM, men er røget på bænken efter formationsskifte. Men klart et videreslagsobjekt ligesom Zivkovic.

Flere spiller heriblandt; De Laet, Simpson og King ville jeg gerne af med, men ingen var interesserede desværre.. Så det er kun blevet til salg af Dean Hammond og Wasilewski

Jeg satser meget på en fornuftig økonomi og fornuftig købmandsskab og i vil ikke se mig spendere mange millioner på enkelte spillere før økonomien er i top.

Hvordan går det jer andre? Smiley



Logged

Arsenal <3

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leicester City
« Svar #8: 07 Dec 2015, 13:15 »

Jeg tænkte at jeg lige ville fortælle om mit Leicester save Smiley

Min første sæson gik langt bedre end jeg havde håbet, det blev til en 6. plads i ligaen med 63 point, jeg havde ligaens næstbedste angreb men til gengæld ligaens 5. dårligste defensiv.
Jeg røg hurtigt ud af de to pokal turneringer.

Indkøb og salg første sæson:

Indkøb:
Gino Peruzzi 50 Mio.
Lucas Romero 40 Mio.
Eder Balanta 30 Mio.
Emanuel Mammana Leje

Ialt: 119 mio brugt

Salg:
Kramaric 25 Mio. til Sassulo
Wes Morgan 19 mio. til Bournemouth
Albrighton 17 mio til West Brom.
Ulloa 13 mio til Tel-Aviv

Ialt: 74:13 mio. solgt for



Sæson 2:

Sæson 2 gik over alle forventninger, det blev til et mesterskab hentet på sidste spille dag hjemme mod dem som lå nummer 1 Manchester United, det blev til en 3-2 sejr på et sejrsmål i 89. minut af Jamie Vardy.
I europa blev det flot til 3-1 nederlag til OM i 2. Knockout runde der endte vores europæiske tur.
Igen i år valgte jeg at ryge tidligt ud i pokal turneringerne for ikke at få alt for mange kampe.

Indkøb og salg:

De dyreste indkøb:
Marlon 125 mio fra Fluminense
Pione sisto 62,5 Mio
Elias 40 mio fra Corinthians

Ialt: 371 mio brugt

De dyreste salg:
Jeffrey Schlupp 175 mio. til Monaco
Okazaki 19 mio til Shaktar
Ben Hamer 18 mio. til Aston Villa

Ialt: 232 mio solgt for

Logged

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City
« Svar #9: 29 Dec 2015, 22:46 »

Vil selv tage udfordringen op med Leicester City og komme tilbage med resultater senere Smiley

vil bruge min egen underdog taktik, som kan findes i denne tråd ]http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0 håber den vil give den samme succes som den gjorde under min test  Djævel
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

RasmusA12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City
« Svar #10: 01 Jan 2016, 15:09 »

Er nu selv nogle kampe inde i, sæsonen og så sker dette Smiley





en rigtig god sejer, systemet begynder at fungere! 
Logged

Den aktive manager/den dovne manager
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39735.0

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leicester City
« Svar #11: 04 Feb 2016, 12:39 »

Hvordan gør Mahrez det?
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Leicester City
« Svar #12: 16 Feb 2016, 19:11 »

Hvordan bruger i Vardy?
Logged

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leicester City
« Svar #13: 12 Mar 2016, 21:38 »

Jeg bruger Vardy som Fremskudt angriber lige foran en offensiv midt. Og han smadre dem ind 23 kampe = 33 mål i 2 sæson. 1 sæson lavede han 34 mål i 37 kampe for mig.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City
« Svar #14: 19 Mar 2016, 08:32 »

Vardy, Schmeichel, Kante og Mahrez er jo helt vilde! Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010