home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FM 2016 i fysisk udgave!?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FM 2016 i fysisk udgave!?  (Læst 4406 gange)
mpuggaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
FM 2016 i fysisk udgave!?
« : 18 Nov 2015, 09:38 »

Nu har jeg været i Bilka og i Elgiganten og et par andre lokale butikker. INGEN har Fm16 i fysisk format. Hvordan kan det være?

Er de fysiske eksemplarer ved at uddø? Jeg vil meget gerne have et i hånden og gerne fra en butik.
Nogen der ved hvor man kan købe det?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #1: 18 Nov 2015, 09:57 »

Ja det er vidst ved at være slut med fysisk format. Cdon sælger den  fona gør vidst også.
Men så er det vidst også ved at være det.

Da man tog beslutningen om at kun den digitale version  var med Beta dræbte man store dele af det fysiske salg
Logged

mpuggaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #2: 18 Nov 2015, 09:59 »

Ja det er vidst ved at være slut med fysisk format. Cdon sælger den  fona gør vidst også.
Men så er det vidst også ved at være det.

Da man tog beslutningen om at kun den digitale version  var med Beta dræbte man store dele af det fysiske salg


Øv! Og mig som har alle foregående udgaver. Må i Fona og betale overpris så Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #3: 18 Nov 2015, 11:16 »

Sådan er udviklingen desværre. Jeg er på din side. Bøger bliver til e-bøger, film kan streames osv.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #4: 18 Nov 2015, 11:19 »

Sådan er udviklingen desværre. Jeg er på din side. Bøger bliver til e-bøger, film kan streames osv.


Jeg nægter at læse ebøger, der er en rigtig bog sq bedre.

Med hensyn til streaming, tjah hvis opløsningen er i orden er det fint nok for mig.
Logged

mpuggaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #5: 18 Nov 2015, 11:21 »

Ja det er lidt ærgerligt når nu man har samtlige eksemplarer af spillet, måske det om et par år kun er digitalt.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #6: 18 Nov 2015, 11:23 »


Jeg nægter at læse ebøger, der er en rigtig bog sq bedre.

Med hensyn til streaming, tjah hvis opløsningen er i orden er det fint nok for mig.

Jeg har rigtig mange bøger stående, samt flere hylder af blu-ray film og bokssæt. Og dem skaffer jeg mig sq ikke af med, selvom jeg da også benytter Netflix  Tunge
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #7: 18 Nov 2015, 11:26 »

Ja det er lidt ærgerligt når nu man har samtlige eksemplarer af spillet, måske det om et par år kun er digitalt.

Det tror jeg bestemt er målet, det vil give udgiverne total kontrol over prisen og betyde at den stiger massivt.

Hvilket den jo allerede gjorde i år. hvis man ville ha beta udgave. Dog blev der skaffet billigere koder fra row lande.
Men segas digitale pris sætning for dk var jo på 55 euro eller 410 kroner for den digitale version.

Logged

mpuggaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #8: 18 Nov 2015, 11:31 »

Det tror jeg bestemt er målet, det vil give udgiverne total kontrol over prisen og betyde at den stiger massivt.

Hvilket den jo allerede gjorde i år. hvis man ville ha beta udgave. Dog blev der skaffet billigere koder fra row lande.
Men segas digitale pris sætning for dk var jo på 55 euro eller 410 kroner for den digitale version.



Ja det er bindegalt! Udgifterne må jo blive mindre eftersom man ikke skal producere dvd og sende disse rundt til hele verden. Ærgerligt at det er den retning det tager Skuffet
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #9: 18 Nov 2015, 11:35 »

Ja det er bindegalt! Udgifterne må jo blive mindre eftersom man ikke skal producere dvd og sende disse rundt til hele verden. Ærgerligt at det er den retning det tager Skuffet

Udgifterne bliver bestemt mindre ja, men problemet er jo at vi igennem mange år har været forvænt med at kunne få billige nøgler via ROW lande hvor de naturligvis slet ikke er i stand til at betale de 400 kroner som spillet burde koste i Danmark.
Så derfor kan koderne jo rippes fra de billige dvd versioner som sælges i disse lande, også ellers sælges på diverse cd key sites til langt under den digitale pris som er tiltænkt det danske marked.
Logged

alpha82
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #10: 18 Nov 2015, 11:49 »

Jeg købte mit FM16 hos Coolshop - bestilte mandag lå i postkassen i går.
Logged

kruse
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #11: 18 Nov 2015, 12:02 »

De fleste nyere pc'er bliver jo også uden CD drev, men jeg vil helst have spillet fysisk, så købte det i Fona
Logged

KÆMP FOR HOVEDSTADEN

mpuggaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #12: 18 Nov 2015, 12:25 »

De fleste nyere pc'er bliver jo også uden CD drev, men jeg vil helst have spillet fysisk, så købte det i Fona

Jeg har ikke engang CD/DVD drev i min, så det er ikke derfor jeg vil have det fysiske eksemplar. Om du installerer fra en CD eller direkte fra steam er jo i bund og grund lige gyldigt Smiley
Logged

mpuggaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #13: 18 Nov 2015, 12:28 »

Jeg har nu bestilt på CoolShop til 325 for limited edition. Tak for for info alpha82

Så må jeg bare vente til i morgen med at spille Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM 2016 i fysisk udgave!?
« Svar #14: 18 Nov 2015, 12:35 »

Hvorfor i alverden vil du have et fysisk eksemplar, hvis du ikke har CD/DVD drev i din computer? Det er da spild af penge...
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010