home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 3271 gange)
brugernavn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
FC Midtjylland
« : 17 Nov 2015, 12:27 »

Ny udgave af FM betyder selvfølgelig også et nyt save med hedens drenge.

Jeg har selv lige taget hul på 2. sæson efter en ganske succesfuld første sæson med de danske mestre. Første sæson kastede et mesterskab af sig samt et pokalfinalenederlag til FC Nordsjælland (ikke noget nyt der). Udover det kom jeg i Champions League efter at have slået Celtic over 2 kampe, i gruppespillet blev det til en 3. plads i en gruppe med Real Madrid, Roma & PSV. Derefter blev jeg ekspederet ud af Galatasaray i Europa League ved at lukke 3 mål ind i de sidste 10 minutter på udebane.

Men det vigtigste jeg har fået lavet er at forlænge med både Sviat og Pione og dermed fået fjernet deres frikøbsklausuler. Sviat ville dog afsted alligevel og røg til Marseille for kun 39 millioner i starten af 2. sæson.
I første sæson blev Urena, Duncan, Mikkel Andersen, Jepser Lauridsen & Marco Larsen solgt. Jeg lejede Nicolai Boilesen og Harrison Reed, og hentede Henrik Dalsgaard på fri transfer

I anden sæson blev Sviat, Rilwan og en Regen skudt af.
Ind er kommet Franco Zuculini, Andrija Zivkovic & Bryan Oviedo (alle på fri transfer). Derudover har jeg hentet Frederik Sørensen (12 mil), Dwight Gayle (5 mil.), Philipp Max (6.5 mil), Max Christiansen (2.45 mil) & Fredrik Oldrup (11 mil.).

Indtil videre i anden sæson er jeg kommet i CL-gruppespillet, hvor vi skal møde Real Madrid, Dortmund og AC Milan, så alt andet end en 4. plads vil være imponerende.
Logged

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #1: 18 Nov 2015, 23:28 »

har du haft problemer med at Jim larsen faktisk aldrig rigtig kommer sig over sin knæsenebetændelse som han har når man starter sit save Smiley
hvergang jeg bruger ham er han uge 2 - 9 dage pga komplikationer med den skade Smiley
Logged

brugernavn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #2: 19 Nov 2015, 09:49 »

Har nøjagtigt det samme problem, det er mildest talt irriterende...
Logged

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #3: 19 Nov 2015, 14:09 »

Har nøjagtigt det samme problem, det er mildest talt irriterende...

præcis fordi er faktisk rigtig god i de kampe han spiller så lykkedes mig og sælge ham til 5 mil Smiley
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #4: 19 Nov 2015, 15:38 »

Kan jeg se et screen af din taktik? Smiley
Logged

Rauling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #5: 25 Jan 2016, 15:17 »

Skal lige ud med nogle aggressioner!
Jeg har lige overstået første vinterpause har nu fået endnu en grund til ikke at kunne lide Rasmus Ankersen. Han vælger at sige "Ja tak!" til et bud på 1,2 mio pund (ca. 10,2 mio DKK) for Mikkel Duelund fra Napoli. Ud over Sisto, er Duelund den spiller med de største potentiale i truppen og en spiller man ville kunne sælge for meget mere i fremtiden. Desuden havde Bayern lige afgivet et bud på 1,1 mio. pund, hvor der tilmed var en masse klausuler, så det tilsammen kunne runde 3,6 mio pund.
Én ting er at han sælger ham for SÅ lidt - noget andet er, at han og bestyrelsen ikke vælger Bayern, hvor der samlet set er flere penge involveret!
Jeg vedhæfter lige billede af transferhistorik.

TRANSFERHISTORIK
Logged


lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #6: 29 Jan 2016, 08:27 »

du skal ikke være ked af det - han gjorde præcist det samme ved mig... - men eftersom min økonomi blev bedre har jeg selv kunne styre det + jeg har fyret Steinlein.
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #7: 29 Jan 2016, 08:29 »

Mit save er gået som følgende:

1: Sæson
Taktik: 4-2-3-1 - offensiv og med højt press

Turnering:
superligaen: Vundet, tæt forfulgt af AGF.
Røg ud tidligt i de andre cups, så superligaen fik fuldt fokus.

Mit hold var lidt svingende til sidst med de store navne har gjort det rigtig godt og er kommet virkelig i gang!
Petter Anderson er offensiv playmaker og ligger nogle vilde afleveringer til de andre! - hvis han er i gear er han vild!
Kian + banggaard har været virkelig stabile og må siges at være kongerne af Superligaen! - Pusic scorede for vildt!
Ekeng var en kriger og kæmper som en gal - han blevb dog skadet til sidst.

Transfer:
IND:
Nicklas barkeroth
Mads Fenger
jeppe Tverskov
Patrick Ekeng - GRATIS!
+ andre små...

UD:
Hassan - fri - ville ikke forlænge
Erik S: røg til tysk fodbold da de smed 22 dkk for hans frikøbsklausul
Pione: samme her... røg til schalke
Duncan - ville have alt for meget i løn.
Duelund - 11 mio

________


2: Sæson
Taktik: 4-2-3-1 - offensiv og med højt press - samme som året før.

Turnering:
Mangler sidste kval runge for at komme i CHL gruppe spil.
superligaen: ligger pt 1 igen - ingen kan rigtig true mig pt.

Transfer:
IND: Zivkovic


UD:
en masse talenter på leje.

Forhåbninger om den kommende sæson:
superligaen SKAL vindes!
CHL - håber at kunne kvalificere mig og evt nå videre fra gruppe spillet.

MEN, jeg er bange for at jeg mangler bredde samt kvalitet hvis jeg skal spille med i 3 turneringer... Jeg vil gerne holde FCM "lidt dansk" - men synes det er svært at finde kvalitet nok i danske + evt skandinaviske spillere. Samtidig er jeg en nærrigrøv og gider ikke betale for meget i løn til glubske spillere + gider ikke betale overpris for en spiller. Så jeg må nogle gange se hvilke muligeheder jeg så har... Men lad os se hvad der sker, jeg har trods alt 10 dage tilbage af transfer vinduet og hvis jeg kvalifiserer mig, så skal der hvertfald hentes spillere ind. - jeg har dog en del talenter som blot skal have noget spillertid før de er klar til en komplet A trup hos FCM.


Jeg skal gerne opdatere med SC senere når jeg kommer hjem fra job. - ellers må folk gerne skrive Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010