home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  l26l Red Rebels
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: l26l Red Rebels  (Læst 63664 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: l24l Red Rebels
« Svar #60: 06 Jan 2016, 22:51 »


September og Oktober 2018 
De seneste to måneder har været helt forrygende for vores vedkommende. Vi er gået fra den ene sejr til den anden, og det er
National League:
1:0 v Sutton Utd
0:2 v Stockport
2:1 v Port Vale
1:0 v Woking
1:0 v Braintree
3:1 v Eastbourne Boro
1:0 v Harrogate
3:0 v Tranmere
1:0 v Torquay
0:0 v Bromley
1:1 v Maidenhead
FA Cup:
0:1 v Tamworth
blot blevet til et enkelt nederlag i National League. Derudover er det blevet til en enkelt kamp i FA Cuppen.

Det er som sagt gået over stok og sten i ligaen, og vi har været i en klasse for sig. I løbet af de seneste to måneder er det blevet til 11 kampe, hvilket har resulteret i otte sejre, to uafgjorte og et enkelt nederlag. Det betyder også at vi er gået fra 11. pladsen og hele vejen op til tredjepladsen på blot to måneder, og så har vi endda spillet en kamp mindre end de øvrige hold i ligaen. Derudover har vi hele fem point ned til den anden side af playoff-stregen.

De mange flotte resultater har også kastet en titel som månedens manager af sig i september. En måned hvor der blev spillet syv kampe, og vi vandt hele 85% af dem, hvilket gav 257 manager point. Austin Lipman havde sidste sæson en del problemer med at score mål. Sådan har det dog ikke været indtil videre i år, hvor det er blevet til seks kasser i 11 kampe. Min bedst præsterende spiller indtil videre har dog være nyindkøbet David Morgan, som har spillet til et gennemsnit på 7,36.

I FA Cuppen er der også blevet spillet en enkelt kamp, her kig det dog knapt så godt, som det gjorde i ligaen. Dette skyldes dog også, at jeg valgte at spare et hav af spillere, og stort set kun havde to spillere med fra min ideelle opstilling. Kampen blev spillet mod Tamworth, og det skulle vise sig at blive en ret jævnbyrdig kamp. Efter 77 minutter gik det dog galt, og Abdulai Bell-Baggie scorede kampens eneste mål, og så vandt Tamworth 0:1. 



Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l24l Red Rebels
« Svar #61: 07 Jan 2016, 04:38 »

Ærgerligt med de penge du går glip af i FA Cuppen, men på den anden side så er håbet vel også oprykning?
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: l24l Red Rebels
« Svar #62: 07 Jan 2016, 11:57 »

Kunne selvfølgelig godt have brugt pengene, men besluttede mig for at give nogle af mine talenter og nogle af de spillere der ikke får så spilletid en chance! Håber på oprykning, men målsætningen må være playoff plads. Selvom bestyrelsens målsætning er undgå nedrykning og vi er spået en 23. plads Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l24l Red Rebels
« Svar #63: 07 Jan 2016, 13:48 »


November og December 2018 
År 2018 er nu slut og et nyt og yderst spændende år står for døren. Slutningen på år 2018 har været ganske udemærket, og vi 
National League:
0:0 v Eastleigh
1:1 v Whitehawk
1:0 v Barrow
1:0 v Tamworth
0:1 v Kidderminster
1:0 v Grimsby
2:1 v Boreham Wood
1:2 v York
0:1 v Gateshead
3:2 v Ebbsfleet
 FA-Pokal:
3:1 v Hyde
har formået at forsætte vores flotte stime. Derudover er vi kommet i gang med FA-Pokal, hvor vi også har fået en god start.

I løbet af de seneste to måneder er der blevet spillet ti kampe i National League, hvilket har resulteret i 17 point, fordelt på fem sejre, to uafgjorte og tre nederlag. En ganske fornuftig pointhøst, især mod de større hold. Det sjove er nemlig at vores nederlag og uafgjorte hovedsagligt er kommet i mod de mindre hold fra bunden af National League.

De flotte resultater betyder også, at vi forsat er med helt i toppen af National League. I øjeblikket ligger vi på en andenplads med tre point op til førsteplads. Dog har vi spillet to kampe mindre end førstepladsen, så hvis resultaterne flasker sig i fremtiden, kan vi meget vel gå op på førstepladsen. Der er dog blot fire point ned til den anden siden af playoff-stregen, men igen har vi spillet færre kampe end de øvrige hold. I bunden af tabellen ser det sort ud for Eastbourne Boro, Maidenhead, Woking og York, som alle ligge placeret på den forkerte side af nedrykningsstregen.

FA-Pokalen er som sagt også blevet skudt i gang, og her lagde vi ud med en kamp mod Hyde. Kampen blev spillet på udebane, hvor 474 tilskuere var mødt op. Allerede efter to minutter kom vi foran, og selvom Hyde senere fik udlignet, kunne vi gå til pause med en 1:2 føring. I anden halvleg forsatte vi det fine spil, og med et mål i overtiden, endte det med en 1:3 sejr.




Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l25l Red Rebels
« Svar #64: 13 Jan 2016, 20:56 »


Januar og Februar 2019 
Så er år 2019 kommet fra land, og vi har fået en ganske okay start. Resultaterne har ikke været overvældende, men vi er dog
National League:
1:2 v Sutton Utd
1:0 v Stockport
1:4 v Macclesfield
2:2 v Port Vale
2:0 v Braintree
3:0 v Woking
2:2 v Newport Co
4:3 v Eastbourne Boro
0:1 v Harrogate
2:1 v Tranmere
 FA-Pokal:
3:2 v Canvey Island
0:1 v Tonbridge
stadigvæk med i toppen af turneringen. Derudover har vi også været igennem et transfervindue og spillet et par kampe i FA-Pokalen.

I ligaen ligger vi stadigvæk med i den sjove ende. I løbet af de seneste to måneder har vi spillet ti kampe i National League, hvilket har resulteret i 17 point fordelt på fem sejre, to uafgjorte og tre nederlag. Resultaterne betyder, at vi nu ligger placeret på en andenplads, men med sammen antal point som Grimsby på førstepladsen. Dermed bliver de næste to måneder uhyre spændende, da det i den periode bliver afgjort om vi vinder mesterskabet eller som minimum får en plads i playoff-spillet.

Derudover har vi også været igennem et transfervindue. Transfervinduet har dog mildest talt været en rolig om gang for vores vedkommende. Ikke en eneste spiller er kommet til vores klub, selvom jeg dog har forsøgt at hente en ny angriber, men handlen faldt igennem i sidste øjeblik. Ud af klubben er dog røget en enkelt spiller i form af Dean Stott, som blev solgt til Nuneaton for 8.250 kroner.

Sidst men ikke mindst har vi spillet to kampe i FA-Pokal. I andenrunde mødte vi Canvey Island. En kamp som blev spændende, og skulle afgøres i forlænget spilletid. Vi trak dog det længste strå og vandt sammenlagt 3:2. Derefter ventede Tonbridge fra National League South. En kamp som vi naturligvis burde vinde, men sådan skulle det ikke gå. En sent mål fra Tonbridge sikrede dem en 1:0 sejr.




Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l26l Red Rebels
« Svar #65: 14 Jan 2016, 05:01 »

Fremragende blog. Let læselig og ikke alt for meget udenoms pjat.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: l26l Red Rebels
« Svar #66: 14 Jan 2016, 14:47 »

Tusind tak for rosen Darkalf Smiley
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l26l Red Rebels
« Svar #67: 19 Mar 2016, 08:47 »

Hej Præludium.

Super fed blog. Den inspirerede mig faktisk til at starte mit eget spil med FC United, gang med 4 sæson og kæmper om oprykning til League 2. Er du stoppet på dit spil eller hvordan går det for dig?
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Dida
Gæst
 
Sv: l26l Red Rebels
« Svar #68: 22 Mar 2016, 13:44 »

ja jeg er stadig i gang med spillet, har lige sikret mig overlevelse min første sæson i League 1 Smiley
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l26l Red Rebels
« Svar #69: 26 Mar 2016, 13:10 »

ja jeg er stadig i gang med spillet, har lige sikret mig overlevelse min første sæson i League 1 Smiley

Fedt, jeg er i gang med første sæson i League 2 og det ser ok ud efter de første 10 kampe Smiley Skal bare overleve og næste år bliver så forhåbentligt en oprykningssæson. Hvor langt er du henne nu?
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010