home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 3102 gange)
BosniiR
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Southampton
« : 15 Nov 2015, 22:53 »

Halløj. Er der nogen der har startet et spil med Southampton?

Hvis der er nogen der har, så kom med jeres erfaringer.

Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #1: 02 Feb 2016, 23:35 »

Starter et spil op nu med fokus på at udvikle Britiske talenter, som senere skal fører til rent Britisk hold.
En form for challenge, hvor man kunne overveje at sælge Mane og Tadic i starten, for at få plads til gode nye som kan gå ind på holdet direkte, f.eks. end Nathan Redmond som kant spiller.
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #2: 03 Feb 2016, 08:08 »

Jeg er igang med en challenge om Sir Alex Ferguson. Selvom jeg er LFC fan, har jeg stadig respekt for hvad den mand har udført. Desværre ikke til fordel for Liverpool men omvendt. Det er ikke en jeg selv har fundet på, skal jeg huske at sige.

Challenge går ud på:
Du starter som arbejdsløs, og simulere til den 6 november. (Den 6 november 1986 overtog SAF nemlig United).
Så laver du en manager profil og overtager det hold som ligger nr 19.
Derefter gælder det så om, at fører holdet til storhed ligesom SAF gjorde med United.




Jeg er godt i gang, og var så heldig at Southampton?!? Opstemt lå nummer 19, og dem overtog jeg så. Det endte med en 6. plads i første sæson, og en kvartfinale i Europa Legaue. Det er bedre end SAF første sæsion, men er spændt på om jeg kan lave hans 2. sæson.

Derfor tænkte jeg om der var interesse for at høre om mit save og hvordan det kommer til at gå?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #3: 03 Feb 2016, 08:27 »

Stor interesse for at høre mere ja ! Opstemt

Og det er vildt de ligger dernede - i mit save med West Ham (De har gode talenter og får nyt stadion efter første sæson) rykkede de ud af ligaen, hvorfor jeg også har købt både Mané og Ward Prowse Smiley
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #4: 03 Feb 2016, 14:44 »

2. sæson er ved at være ved ende og, vi mangler kun små 11 kampe i BPL. Hvis vi starter med cupperne, har vi vundet Capital One for første gang i klubbens historie. Det blev en 2-1 sejr på et fuldt Wembley over Arsenal. Vi kom godt fra start og var foran 2-0 efter 14 min. De reducerede dog til 2-1 i de 24. minut, men det betød ikke det store.

Europa League er jeg stadig med, og skal møde Chelsea i 2. knockout runde. Jeg kom i en nem gruppe med Inter, Botev Plovdiv og Maccabi Tel Aviv. Jeg gik ubesejrede igennem, dog med to uafgjorte mod Inter og Botev.

I BPL ligger jeg lige nu 4, med lidt op og lidt ned til de nærmeste. Jeg taber primært til topholdene, hvor det kun er Swansea der ikke er, som jeg har tabt til. Ellers 2 nederlag til ManU som man kan nævne. Mit problem i ligaen er udebane.. Det ligger jeg på en record på 5-4-4, som ikke er godkendt. St. Mary's Stadium virker ellers næsten som et tempel, hvor der kun har været 2 nederlag og 1 uafgjort. Stillingen

Af lidt transfer, er der ud gået Sadio Mane efter første sæson. Barcelona kom med 375 mio. og det kunne jeg ikke sige nej til. Han var helt klart den bedste i min første sæson. Victor Wanyama fik sin klausul udløst af PSG på 285 mio. (Nu er han så i Arsenal efter en halv sæson, hvor han kostet sølle 44?!?! mio.) Shane Long var utilfreds og blev sendt til Ukranine. Her mod slutningen af sæsonen er Pellé sur over han ikke må komme afsted, så har accepteret 50 mio. fra Valencia. Han er ved at blive gammel, og selvom han er min topscore sender jeg ham videre. Ham er jeg ellers blevet forelsket i.. Græder

Ind er der kommet en masse.. Mit første indkøb var en gammel Southampton dreng, og det var Calum Chambers (192). Af kendte navn er der Rulli (fri), Stark (150), Morrison (97,5), Juan Jesus (115) er ved at gå amok over jeg ikke kan få tilladelse til at bruge ham.. Så er der også Mahrez (250) skal være den nye Mané, R. Zivkovic (31) røverkøb!!, Lincoln (90) og Süle (127).

Lige nu går jeg lidt og tænker på økonomi, og så vil jeg gerne holde truppen engelsk, hvis jeg kan. Peace

Next up, bliver sæsonafslutningen og gøre status, hvordan fremtiden skal se ud Cool
« Seneste Redigering: 04 Feb 2016, 11:21 af NHL19 » Logged

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #5: 03 Feb 2016, 23:43 »

De første par handler og salg. Desværre har jeg kun 17. mil tilbage. Så ret begrænset hvad jeg kan hive hjem af evt. talent.
Chambers er lidt dårligere spået end jeg havde håbet, men tilgengæld er han jo stadig ung og kan udvikle sig endnu.
Lewis Cook ser jeg frem til at ham og Prowse dominerer midtbanen i fremtiden.
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #6: 08 Feb 2016, 16:15 »

Efter ny computer har jeg åbenbart glemt at overfører savede. Alt andet er med men ikke det save. Det er jeg rigtig ked af og opdateringen kommer ikke Skuffet Var ellers lige kommet i FA cup finalen, hvor jeg slog de førende United ud i semifinalen. Nu må vi se om jeg laver challegen igen, men dog ikke garanti for Southampton.. Skuffet
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #7: 08 Maj 2016, 23:34 »

Så vil jeg gå i krig med Southampton.

Jeg vil prøve denne Sir Alex f. Challenge som  NHL19   har linket.

D.6 November   ligger Southampton sjovt nok nr 19 :p 7 point

https://gyazo.com/3a37bf703ac808eca1a6a1d4f7c990bd


Nu må jeg se om jeg kan Redde dem :p           
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #8: 15 Maj 2016, 10:43 »

Ingen andre som er frisk på en udfordring med Southampton??

Spillet 1 sæson ud fra Sir Alex f. challenge - endte med at rykke ned og blev fyret! Men jeg var stadig frisk på at prøve igen da jeg kunne mærke der var potentiale i holdet. ( skal lige siges at jeg ramte stolpe ca 2-3 gange pr kamp :p )  Så startet forfra og man må sige jeg havde lært af mine fejl.
et af vendepunktet var måden at håndtere Sadio Mane, da han havde lavet virkelig dårlig hold harmoni  og selvfølgelig mine formationer!



Min 1 Sæson: ( overtog klubben D.6/11)

Fra nr 19 fik jeg fremskaffet en FLOT 5 plads.             https://gyazo.com/5c2c80b5cb3841f5fe786ff69169ce25     ( kampe og resultater )
 
mine største sejre
Slog Tottenham ude 3-1                Chelsea hjemme 1-0             Arsenal hjemme 3-2 var bagud 2-0 Opstemt!   og en stærkt slutspurt med sejr over Liverpool 2-1 U      Man city  Hjemme  2-1!

Formation   Hjemme en offensiv   4-2-3-1 Bred       Ude en hjemmelavet  4-3midt-2offesivefløje-1 med fokus på kontra

Jay Rodriguez (7.41) var den helt store,  som indvendig angriber   fik han lavet 21 mål kun overhælet af Harry kane med 22 mål!
Ellers havde jeg et solidt forsvar med Jose Fonte (7.23) og Virgil van Dijk (7.21)
James ward Prowse gjorte os en rigtig god figur på midtbanen som Fremskudt playmaker i en alder af 20-21 år  (7.33)
Breel Embolo slog også til med det samme  17 kampe 10 mål 7 assist   (7.42)

Det store problem var Sadio Mane som vil skifte til en større klub og var sur og skuffet hele sæsonen, men han fik leveret tilfredsstillende  33 kampe 11 mål 7 assist  ( 7.22)

Euro Cup var sløjt der blev min endestation 1 knockout runde mod Vitesse som vandt 2-0 hjemme og endte samlet 2-1 ! skuffende



Transfer 1 sæson :

Julian Brandt    170mio   ( første gang jeg prøver ham i FM ) 
Breel Embolo    145mio   ( første gang jeg prøver ham i FM )
Eder Balanta      42mio
Lewis Cook        92.2mio ( spiller sæson færdig i Leeds )

SOLGTE 1 sæson:

Shane Long 72,5mio  -  Fiorentina
Oriol Romeu 42mio - Fiorentina
Graziano Pelle  52,5mio  -   Sassuolo




Sæson 2 !

Har sagt til klubben jeg vil spille med om Champions league kval :p 

Har fået fremskaffet et rigtig ungt hold med de bedste talenter  i offensivt!



Transfer 2 sæson:

Aaron Cresswell 150 mio
Geronimo Rulli  Fri
Richairo Zivkovic 75 mio
Lucas Romero 55 mio
Malcom 225 mio   ( glæder mig til at se hvad han kan ! Opstemt )
Predrag Rajkovic 25 mio    ( MM  20 år - min talentspejder fandt ham, synes han ser rigtig spændende ud !)https://gyazo.com/9c3ae0376cbf15a6ec499d4cd04ac1c3


Solgte 2 sæson:

Sadio Mane  285mio - Juventus
Fraser Forster 60mio - Watford
og så nogle små handler alt fra 1-10 mio...




Mit hold ser således ud           https://gyazo.com/b657d47c4a5e3931c92d9535d9258a94   

der blevet spillet 4 kampe i Premier league

Startet mod Man city ( som er blevet overtaget af Pep Guardiola  tabte  2-0 U
Everton 2-1 H sejr
Liverpool tabte 1-0 U   spillet ellers op med Liverpool    Skud: 13 Liver   11 South      indenfor mål    3 Liver    4 South  Boldbesiddelse 49-51 så var sku lidt uheldig
West Brom 2-0 H sejr

Håber jeg kan få en ude sejr snart






Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010