home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 358 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Dato loading skærm går ikke væk.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dato loading skærm går ikke væk.  (Læst 2294 gange)
bbfb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Dato loading skærm går ikke væk.
« : 15 Nov 2015, 16:14 »

Jeg er i gang med Tottenham, men er nu løbet ind i problemer med at se hvad der sker i spillet, da der den skærm som kører med kalender og nyheder når spillet skifter mellem dage, simpelthen ikke vil gå væk. Kan godt klikke på tingene i baggrunden, og gå videre ved at trykke space. er i hvert lige kommet til at stille op mod Liverpool...

Vil meget nødigt skulle lukke spillet ned, da jeg er startet sæsonen med 2-0 over united og 3-1 over chelsea Wink

Nogle gode forslag, eller nogle der kan huske genvejen til at gemme, så jeg kan gøre det inden jeg lukker ned.
Logged

AaB all the way...

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dato loading skærm går ikke væk.
« Svar #1: 15 Nov 2015, 16:18 »

min gør det samme men du kan godt trykke på knappen "FM" Du skal bare lige finde den ! men den er jo oppe i højre hjørne . så plejer jeg at lukke spillet ned og selvf gemme inden og så starte op igen. 
Logged

bbfb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dato loading skærm går ikke væk.
« Svar #2: 15 Nov 2015, 16:27 »

Jeg fandt heldigvis også ud af at jeg godt kunne ramme knapperne inde bagved... Fik en 1-1 ude mod Liverpool med kun halv skærm og ikke ordentligt stillet hold...

Gad vide hvor meget fuck up jeg fik lavet i den uge der ca gik i baggrunden inden jeg opdagede at jeg bare klikkede videre.

Træls at det er et problem. Mon det var fordi jeg gik ud af spillet med alt+shift for at tjekke noget på nettet mens det kørte?
Logged

AaB all the way...

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dato loading skærm går ikke væk.
« Svar #3: 15 Nov 2015, 16:55 »

jo det er netop derfor Smiley du kan også istedetfor at gå helt ud af spillet trykke shift+R dette genindlæser skin
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Dato loading skærm går ikke væk.
« Svar #4: 17 Nov 2015, 10:54 »

Shift R er en god ide - ellers Alt F4 for at lukke (såfremt du ikke er inde i en kamp) så spørger den selv efter om du vil gemme og alt det halløj. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dato loading skærm går ikke væk.
« Svar #5: 06 Dec 2015, 13:15 »

Oplever også dette problem.. Ved i hvorfor det sker? Jeg har ikke oplevet det før, selvom jeg i forrige udgaver også var på nettet og hoppede frem og tilbage, men der skete ikke noget Huh
« Seneste Redigering: 06 Dec 2015, 13:17 af hoeven » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dato loading skærm går ikke væk.
« Svar #6: 07 Dec 2015, 17:23 »

Hvis i under indstillinger har sat kryds i "Formater skærmbillede", eller hvad det hedder, skal i holde SHIFT nede og klikke R (Shift+R) og billedet genindlæses. Dette virker mod problemet Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dato loading skærm går ikke væk.
« Svar #7: 08 Dec 2015, 12:56 »

Okay, tak for svaret. Det vil jeg prøve Smiley Men har, af en eller anden grund, ikke oplevet problemet siden jeg skrev. Stort set. Så satser på det forbliver sådan!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010