home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Polakens legestue (Følg mit save FM16)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Polakens legestue (Følg mit save FM16)  (Læst 10654 gange)
Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« : 15 Nov 2015, 10:51 »

Så er den nye FM sæson igang, og jeg har efter et par dages "fri leg" fået startet op under mit første "rigtige" save.

Klubben er som altid, AGF. Det er en fast tradition for mig.

Mål for savet:

- Bring AGF tilbage til toppen af dansk fodbold
AGF skal igen være en magtfaktor i Danmark. Dette mål er opfyldt, når AGF har været i top 3, 4 sæsoner i streg.

- Gør klubben til en sund og selvkørende forretning
Når jeg forlader AGF, skal klubben have en sund økonomi, og være selvforsynende flere sæsoner frem med unge talenter. Dette skal gøres ved at hive min. 2 af klubbens egne talenter op i 1. holdstruppen hvert år.


Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #1: 15 Nov 2015, 15:02 »

Taktikken jeg har valgt til dette projekt, er en 4-1-2-2-1 som jeg vil kalde den.

Taktik

Den går i alt sin enkelthed ud på, at 3 mand bliver tilbage. Mine to FC'ere samt DM'en. De er holdets defensive fundament. Backsne skal deltage i det offensive spil, og være en konstant trussel frem ad banen. Det betyder, at jeg gerne vil have min kanter til at trække ind i banen, for at skabe plads til mine backs. Derudover skal vi spille direkte, og hele tiden true på omstillinger.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #2: 15 Nov 2015, 15:42 »

Jeg har op til denne sæson valgt 3 unge drenge ud, som der er stort potientiale i. Det drejer sig om Oscar Buur, Malthe Overgaard samt Michael Zacho.

Buur
Buur kan egentlig spille hele højrekanten. Blandt AGF'ere primært som HB. Jeg vil rigtig gerne gøre ham til OMV, og det er der vi arbejder med ham nu. Er dette ikke muligt, vil hans fremtid være som HB.

Overgaard
Overgaard er fremtiden på min centrale midtbane. Forhåbentlig. Det er klart her hans potientiale ligger.

Zacho
Zachos fremtid ligger på kanterne. Hvilken en har jeg ikke besluttet mig for endnu, men det vil tiden vise. Han kan også agere backup til midten.

Jeg har sat som mål, at de hver især gerne skal have 5 startende kampe i løbet af sæsonen, og så mange indhop som muligt. Men for at sætte fokus på deres udvikling, skal de som minimum gerne starte 5 kampe.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Svartovich
Gæst
 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #3: 15 Nov 2015, 16:07 »

Spiller selv med AGF, så følger helt sikkert med her. Smiley
Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #4: 15 Nov 2015, 18:01 »

Transfervinduet er ovre, og der er blevet handlet.

Indkøb

Afgang

Jønsson røg grundet frikøbsklausul, og han ville ikke forlænge med os. Desværre.

Salget af Danny Olsen er jeg ikke tilfreds med, men bestyrelsen mente åbenbart det var mange penge.

Jeg er egentlig godt tilfreds med dette vindue, når alt kommer til alt.

Hvis der er nogen spillere i gerne vil se nærmere på, må i lige give lyd.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #5: 16 Nov 2015, 17:30 »

Så er sæsonen overstået. Det blev en blandet en af slagsen, og jeg må nok erkende, at jeg ikke er tilfreds med sæsonen. En 9. plads er ikke godt nok. Vi har været alt for svingende, og har i store dele af sæsonen ledt efter vores spil. Heldigvis er grundpilen på plads, og det er nu kun de små ting der skal ændres, og så skal vi have de små marginaler på vores side.



I januar vinduet valgte min bestyrelse endnu engang at gå bag min ryg, og acceptere 14 mio. kr. for Oscar Buur, som nu er røget til Skotland og Celtic.

Af samme årsag er det ikke blevet til så mange kampe for Oscar Buur.

Det er det heller ikke for Michael Zacho. 0 startere, og 5 indhop i ligaen er det blevet til. Ikke prængende må jeg nok erkende.

Zacho

Malthe Overgaard har fået 2 startere, og 11 indhop. Bedre end Michael, men ikke godt nok.

Overgaard

Holdet skal forstærkes. Det er der ingen tvivl om. Hvor, det er så bare spørgsmålet.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #6: 16 Nov 2015, 18:19 »

Så er sæsonen overstået. Det blev en blandet en af slagsen, og jeg må nok erkende, at jeg ikke er tilfreds med sæsonen. En 9. plads er ikke godt nok. Vi har været alt for svingende, og har i store dele af sæsonen ledt efter vores spil. Heldigvis er grundpilen på plads, og det er nu kun de små ting der skal ændres, og så skal vi have de små marginaler på vores side.



I januar vinduet valgte min bestyrelse endnu engang at gå bag min ryg, og acceptere 14 mio. kr. for Oscar Buur, som nu er røget til Skotland og Celtic.

Af samme årsag er det ikke blevet til så mange kampe for Oscar Buur.

Det er det heller ikke for Michael Zacho. 0 startere, og 5 indhop i ligaen er det blevet til. Ikke prængende må jeg nok erkende.

Zacho

Malthe Overgaard har fået 2 startere, og 11 indhop. Bedre end Michael, men ikke godt nok.

Overgaard

Holdet skal forstærkes. Det er der ingen tvivl om. Hvor, det er så bare spørgsmålet.


14 mioer da et drømmebeløb for Buur..
Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #7: 16 Nov 2015, 19:28 »

Ingen tvivl om at det er mange penge for ham. Men er stadig træt af, at det bliver accepteret uden min accept.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #8: 16 Nov 2015, 19:37 »

Ingen tvivl om at det er mange penge for ham. Men er stadig træt af, at det bliver accepteret uden min accept.

Jeg forstår,  men 14 mio direkte i dit ungdomsarbejde giver mulighed for endnu bedre talenter..
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #9: 16 Nov 2015, 20:03 »

Har desuden fulgt ham løbende i mit save med EfB og han har ikke udviklet sig synderligt på trods af spilletid for AGF.. Kongesalg synes jeg..
Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #10: 16 Nov 2015, 20:10 »

Jeg er skam heller ikke utilfreds med det. Overhovedet. Ville bare gerne have haft noget mere at skulle sige.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #11: 20 Nov 2015, 21:07 »

Så har jeg igen fået spillet et par timer, og er nu kommet til september, og derfor er det vist på tide med en opdatering af spillet.

Transfervinduet er lukket, og der er sket utrolig meget i Aarhus. Mere end hvad der var forventet, og egentlig også for meget. Men det har været nødvendigt.

Der er røget en del af ud af klubben, enten fordi jeg økonomisk ikke har kunnet sige nej, eller at folk ikke har præsteret.

Udgående transfere

Det har betydet, at truppen skulle forstærkes. Og det er den blevet. Intet mindre end 13 spillere er kommet til Aarhus.

Indgående transfere

Jeg er egentlig godt tilfreds med truppen nu, dog kunne jeg godt have tænkt mig at udskiftningen havde været mindre. Men den har været nødvendig, og det sker (forhåbentlig) ikke næste sæson.

I ligaen kører det ikke helt perfekt. Vi ligger i den nederste halvdel, men spillet bliver bedre og bedre, og jeg håber og tror, vi ender i top seks, og dermed mesterskabsslutspil let.



Jeg er også gået videre i pokalen, efter sejr ude mod HIK. Nu står den på FC Helsingør i næste runde.

Kigger vi på klubbens egne talenter, så er der kommet øget konkurrence om pladserne, og det har kostet for både Malte Overgaard og Michael Zacho. Målet hedder dog stadig 5 startende kampe på en sæson, og nu har jeg valgt at pokalen også tæller med.

Overgaard

Zacho

Jeg er lidt usikker om Zacho når hans fulde potientiale hos mig, men synes at Malthe viser rigtig gode tegn, også i de kampe han får.

De 1. regens er også kommet, og ud af dem, er der hivet 2 spillere op i 1. holdstruppen. De samme mål gælder for dem, som med Malthe og Michael.

Breiodal

Jakobsen

Jeg har stor tiltro til begge spillere, men specielt islændingen Breiodal viser stort potientiale.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #12: 20 Nov 2015, 21:22 »



Videre i pokalen!
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #13: 20 Nov 2015, 21:28 »

Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #14: 20 Nov 2015, 22:52 »

Som AGF mand kan jeg ikke gøre andet end at følge med her!
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010