home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Lukket - Trænerens søn [FM16 Blog]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lukket - Trænerens søn [FM16 Blog]  (Læst 4548 gange)
Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Lukket - Trænerens søn [FM16 Blog]
« : 13 Nov 2015, 19:03 »

Velkommen til min første blog i FM16!

Bloggen skrives med udgangspunkt i den challenge jeg har fået af Wester.

Challengen lyder som følger:

Du skal bygge en trup op som består 100 % af spillere der er eller bliver egen avl heraf minimum 50 % spillere fra eget akademi. Det skal du gøre ud fra en række transferregler. Målet er så, at vinde det nationale mesterskab.

Transferregler

•   Akademi spillere

•   Italienske spillere der bliver egen avl

•   Spillere fra samarbejdsklubber der bliver egen avl

•   Tidligere akademi spillere

•   Tidligere egen avl spillere

•   Du må også købe andre spillere der bliver egen avl. Disse spillere skal dog først opnå egen avl status, før de må spille kampe på 1.holdet. dvs. at de skal tilbringe minimum 3 sæsoner på ungdomsholdene før du må tage dem i brug.

Derfor er der baggrund for, at denne blog kan være utrolig hurtigt ovre, men forhåbentlig ikke!

Jeg håber i har lyst til at følge med :-)
« Seneste Redigering: 16 Nov 2015, 16:34 af Trezeguet » Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #1: 13 Nov 2015, 19:05 »

Intro - Part 1

Deres venstrekant modtager bolden på kanten. Han træder over bolden med en kropsfinte til venstre. Han træder over igen, med en kropsfinte til højre. Han trækker bolden til venstre igen, før jeg bliver træt af hans legeri og går ind i en hård, men ren tackling på bolden. Dommeren fløjter intet, og jeg får spillet bolden ind til vores midtbane, der igangsætter kontraen.

Jeg tager det lange løb i dybden, får stukket bolden og skal lige til at trække ind i banen, da jeg mærker to fødder på min ankel. Jeg ryger i jorden og kan med det samme mærke, at anklen ikke er som den burde være. Rundt omkring mig kan jeg se mine holdkammerater ryge helt op i det røde felt, og dommeren fløjter hårdt i fløjten.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2015, 19:14 af Trezeguet » Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Trænerens søn
« Svar #2: 13 Nov 2015, 19:07 »

fy for en skefuld! håber du får lidt talent at arbejde med helt fra start. hvilket hold har du valgt ? Smiley
Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn
« Svar #3: 13 Nov 2015, 19:15 »

fy for en skefuld! håber du får lidt talent at arbejde med helt fra start. hvilket hold har du valgt ? Smiley

Det finder du ud af Wink
Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #4: 13 Nov 2015, 19:25 »

Intro - Part 2

Jeg ligger i hospitalssengen med mine forældre, Antonio og Elisabetta, stående på hver sin side, da lægen kommer ind på værelset. Han ser fortvivlet ud, og virker som om, at det ikke er gode nyheder han har stående på papiret.

Nå, Nicoli.. Jeg er ked af at overbringe denne nyhed, men din ankel blev fuldstændig ødelagt i den tackling der blev begået på dig. Din fodboldkarriere er formegentlig færdig på topniveau, men når du har genoptrænet kan du i hvert fald spille en smule.

Jeg sidder lamslået i hospitalssengen. 17 år gammel og før i går, en chance for at begå sig på topniveau i italiensk fodbold. Minutter senere er karrieren overstået og det største jeg har opnået er, at træne med Lecces førstehold.

Et par måneder senere

Jeg sidder i stolen med bærbaren på mit skød. Jeg har netop vundet Serie A med Lecce, da min far tager fat i mig.

Nicoli, jeg synes at du skal tage med ud og overvære et par stykker af mine træninger. Jeg tror du ville kunne klare dig som en god træner
Logged

Jimko18
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #5: 13 Nov 2015, 19:29 »

Uhhh... Men hvor er far træner henne ? og skal sønnike overtage en dag ?.............  Smiley
Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #6: 13 Nov 2015, 19:43 »

Far hjælper

Efter en kort samtale med Lecces ejer, Ferdinando Aiello, bliver jeg tilbudt min første kontrakt - en 1 årig kontrakt med Lecce.

Ved underskrivelsen sagde han, at jeg skulle sende en tak til min far, Antonio Conte, for at lægge et godt ord ind. Det var jo trods alt hans første klub som spiller. Og at han håber mit trænertalent er noget jeg har fået fra min far, for så kan det nemlig kun blive godt.

Men nu er det tid til at en 24 årig gut skal stå i spidsen for Serie C klubben, Lecce.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #7: 13 Nov 2015, 20:11 »

Solid start! Jeg følger med Mate
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #8: 13 Nov 2015, 20:24 »

Introduktion til truppen - Den defensive del

Målmænd

Massimilliano Benassi - Det umiddelbart førstevalg på målmandsposten. Har den fornødne erfaring til at spille fast, og forhåbentlig spille solidt.

Marco Bleve - Mit unge andetvalg som helt klart får chancer i løbet af sæsonen. Er egen avl og kan forhåbentlig være med til at føre klubben mod Serie A.

Filippo Perucchini - 3. valg, ingen chance for spilletid.

Højre backs

Francesco Lo Bue - Er førstevalget på højreback. Har fin speed og udholdenhed. Derudover en fornuftig defensiv spiller, der også kan spille bold. Kan desuden dække hele højre kanten.

Sedrick Kalombo - Er andet valg på backen. Får formegentlig rigelig mulighed for at vise sig frem i sæsonen.

Andrea Beduschi - Tredjevalget med små muligheder for spilletid. Dog kan han også dække det centrale forsvar, hvilket kan føre ham tættere på spilletid.

Centrale forsvarsspillere

Gianluca Freddi - Den bedste centrale forsvarsspiller i truppen. Er god defensivt, fine mentale egenskaber og udemærket fysik.

Francesco Cosenza - Er 2/3. valg på CB pladsen. Er i skarp konkurrence med Camisa. De mentale egenskaber taler til hans fordel.

Alessandro Camisa - Er 2/3. valg på CB pladsen. Er i skarp konkurrence med Cosenza. Hans afleveringsevner taler til hans fordel.

Nicoló Giglo - Er back for de tre andre og er på niveau med Albertini. Han er dog lejet, hvilket ikke er til hans fordel.

Alessandro Albertini - Er ligesom Giglo back for de andre.

Venstre backs

Matteo Legittimo - Er førstevalget på venstre back grundet han er ejet af klubben. Er på samme niveau som Liviero.

Matteo Liviero - Er andet valg grundet lejeaftale. På niveau med Legittimo
« Seneste Redigering: 13 Nov 2015, 20:28 af Trezeguet » Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #9: 13 Nov 2015, 20:42 »

Introduktion til truppen - Midtbane + angreb

Defensiv midtbanespillere

Giuseppe De Feudis - Er klart den bedste midtbanespiller i truppen og fungerer bedst på CDM.

Centrale midtbanespillere

Romeo Papini - Kommer til at være en af tre startere på CM.

Bálint Vécsei - Kommer til at være en af tre startere på CM. Får pladsen som den mest offensive af dem.

Stefano Salvi - Bliver den sidste starter på CM. Bliver også andetvalget på CDM.

Sergiu Suciu - Bliver backup grundet lejeaftalen. Er på niveau med Salvi

Matteo Pessina - Er sidste reserve.

Angribere

Davide Moscardelli - Kommer til at være første mand på holdkortet i angrebet.

Davis Curiale - Bliver andetvalg på toppen.

Abou Diop - Reserve

Juan Surraco - Reserve
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #10: 13 Nov 2015, 20:48 »

Jeg følger med og spændt på om du klare challengen.. Fedt med noget liv omkring de challenges, det giver lidt mere energi til at lave dem.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #11: 13 Nov 2015, 20:50 »

Jeg følger med og spændt på om du klare challengen.. Fedt med noget liv omkring de challenges, det giver lidt mere energi til at lave dem.

Jeg takker - satser i hvert fald på, at jeg klarer det uden fyring.. Opstemt
Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #12: 13 Nov 2015, 22:13 »

Fin start for den unge gut

Sejrsrigt løfter jeg armene over hovedet idet dommeren fløjter kampen af. En tæt kamp der blev til en 1-0 sejr efter et straffesparksmål i det 81. minut over Monopoli. Det betyder en aktuel 3. plads, hvilket jeg er tilfreds med.

Efterfølgende pressemøde

Du har opnået det 3. cleansheet ud af de 5 kampe spillet i sæsonen. Er det en defensiv tilgang til spillet der medfører dette?

Det kan du godt have ret i. Mit hovedfokus er, at holdet skal stå stærkt defensivt og kunne modstå de andre holds offensiv. Desværre betyder det også, at vi ikke scorer mange mål i øjeblikket. Forhåbentlig vender det når jeg føler, at holdet er så godt organiseret, at der ikke er behov for den store fokus på defensiven længere.

I har trukket A.C. Milan i 4. kvalifikationsrunde i pokalturneringen. Har du nogen forventninger til denne kamp, efter i allerede har opnået forventningerne og endda mere endnu.

Det er en sejr i sig selv, at vi får lov til at spille en kamp på San Siro. Forhåbentlig kommer der rigtig mange mennesker, og vi håber da på en pokaloverraskelse. Men uden at fornærme holdet, så vi er meget store underdogs. Dog efter at have slået 2 Serie B hold ud i de forgange runder, og da vi endnu ikke har tabt en betydningsfuld kamp, så tror vi selvfølgelig på egne evner.

Du brugte i sidste kamp 4 spillere der er i klubben på en lejeaftale. Synes du ikke det viser, at du ikke stoler på egne talenter?

Ja, det er rigtigt, at jeg har en del spillere i førsteholdstruppen der er ankommet på en lejeaftale. Allesammen var her også da jeg underskrev min kontrakt. Jeg udnytter de resourcer jeg har fået stille til rådighed, og hvis det betyder, at der er nogle spillere der ofrer sig alt for den klub de spiller i, så bruger jeg glædeligt disse lejespillere. Om det viser at jeg ikke stoler på egne talenter, vil jeg da ikke sige. Er de gode nok, så får de lov til at spille.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2015, 22:14 af Trezeguet » Logged

Trezeguet
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #13: 14 Nov 2015, 08:13 »



..........
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Trænerens søn [FM16 Blog]
« Svar #14: 14 Nov 2015, 08:52 »

Havde samme udfordring da jeg startede med St. Albans bloggen i år - før den rigtig var i gang var spillet ikke længere til at starte.. :/

føler med dig
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010