|
Rooland
|
|
Hej.  Er gået i gang med et spil med Marseille og jeg mangler en målmand og en angriber. Nogen der kan hjælpe.  Mit forsvar hænger i laser med Sebatien Hamel på mål. Jeg har 120 mio. og er i første sæson. På forhånd tak. Rooland
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Nov 2006, 21:55 af Rooland »
|
|
|
|
|
|
|
iaurdae
|
|
Marcelo Grohe, bliver kanon.
Ellers Vincent Eneyama eller Ustari?
|
|
|
|
|
|
Our Honor Defend! We will fight to the end!
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Puha. Oscar Ustari er helt exeptionel. Hans stats er alle verdensklasse, undtagen lige Tendency to Punch og en til - tror faktisk det er en ganske ligegyldig evne. Men jeg vil helt klart sige Ustari, han koster i omegnen af 80-100 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Jesper Christiansen fra FCK... han er pisse god og jeg tror godt han kan spille i udlandet
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Målmand Graig Gordon for Hearts rigtig god målmand og han kan sikkert hjælpe dig til at tage guldet med Marseille
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Tak for det! og hvad med en angriber?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Nikloas Millian tror jeg det er han hedder.. spiller vist i colo colo.. han er super og ham kan du få for en slik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Millan er dog ikke klar til at spille førsteholdsfodbold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
HAn er også kun 14 år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Mirko Vucinic fra Lecce en farlig herre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
HAn er også kun 14 år  Præcis. Derfor mener jeg ikke at man som Marseille skal satse på Millan som hverken førstemand eller bænkevarmer. Han skal ind på ungdomsholdet og banke kasser ind, så han efter et par år kan rykke længere og længere op af hierakiet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Mirko Vucinic fra Lecce en farlig herre
Jeg blev faktisk lidt skuffet over ham i Roma da han var udlejet dertil. Det var så godt nok første sæson. Har også haft ham i Porto efter et par sæsoner, der spillede han lidt bedre. Men han er ikke på niveau som i 06.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
En Pablo Vitti ung angentiner starter i Central og kan få billigt ganske ok spiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ornbollado
|
|
En Pablo Vitti ung angentiner starter i Central og kan få billigt ganske ok spiller
Han har gode stats ja , men de gange jeg har købt ham , har han aldrig scoret , jo , men ikke det store 
|
|
|
|
|
|
U.C. Sampdoria <3 F.C. København <3
|
|
|
|
|
iaurdae
|
|
Navn: Fredy Montero Klub: Deportivo Cali Position: Striker Værdi: 3 mil. kr.
helt sikker værd at prøve! Så vil råde dig til lige at smide et blik eller to henover ham!
|
|
|
|
|
|
Our Honor Defend! We will fight to the end!
|
|
|
|