home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolves
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Wolves  (Læst 3815 gange)
pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Wolves
« : 09 Nov 2015, 15:53 »

Så vil jeg da dele lidt ud af mit Wolves spil.
Det er længe siden jeg er blevet så optaget af et save som med Wolves.
Jeg ville egentlig bare have et save hvor jeg lige fik styr på lidt forskellige taktiker, men efter transfervinduet og de første 10 kampe endte det faktisk med jeg blev ret fanget af det.

i Wolves har du en stor pose penge at gøre godt med. og jeg fik i 1. sæson hentet en rigtig stor håndfuld spillere, mest af alt spillere der kunne gå direkte ind i min start 11'er men også talenter til at bygge op om i fremtiden.
Kacaniklic, Sean Morrison og Oscar(spansk OMC) blev alle hentet ind til min start 11'er, mens Ajer, Liam Kelly og Bertrand Traore(Leje) blev hentet ind som skud fra bænken plus fremtidige spillere.

Og alle mand fik i den grad slået til, dog stod Kacaniklic stærkest i billedet han blev kåret til årets køb og havde et gennemsnit på 7.39 i 40 kampe. dernæst kom en Liam Kelly som jeg syntes gjorde det rigtig godt i de første 5 kampe inden han blev skadet, han spiller OMC og er 1.67 høj, ikke særlig høj spiller men kan blive en teknisk god spiller i fremtiden, han fik scoret 4 mål og lagt op til 6 i de 5 kampe, men måtte desvære udgå med et brækket ben og var ude i 4 måneder.

1. sæson endte med en ret sikker 1. plads med 15 point ned til nærmeste forfølger.


2. sæson stod derfor på PRL. og det betød helt andre boller på suppen. først og fremmest måtte jeg sige farvel til en del startere fra første sæson, da budene simpelthen var for gode at sige nej til. Kacaniklic blev jeg tilbudt 140 mil for, og fik presset dem op på 185 milioner + 25% af fremtidig fortjeneste. hvilket må siges at være en god handel da jeg hentede ham for 48 mil + 30 efter 50 kampe, som han derfor ikke nåede for mig  Thumbs Up
samtidig blev det et farvel til intet mindre end 7 andre spillere der havde optrådt på 1. holdet og det medførte en samlet indkomst på 473 milioner.

Ind er kommet intet mindre ind 15 spillere. dog er 7 af dem kun til min start 11'er. heriblandt kan nævnes, Ospina, Jordi Amat, Lovren, Bendtner, Andrija Zivkovic og Andrija Balic. alt i alt fik jeg brugt 503 milioner og har lige nu 325 at hente flere spillere for.


Men til ligaen, alt går ad helvede til for at sige det lige ud.
jeg har spillet 11 kampe og jeg har vundet 1!! og fået 3 uafgjort, dog skal det siges at jeg indtil nu kun har mødt 3 hold der ikke må siges at skulle være et top 10 hold, jeg mangler kun United og Liverpool for at have mødt alle, fremtidige tophold.
Så med penge på kontoen kunne en forstærkning eller to hentes til vinter, men jeg håber på det kan vende inden længe.

Håber der er andre der er igang med Wolves og vil dele ud af deres erfaring
Logged

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #1: 09 Nov 2015, 17:43 »

Som kæmpe Wolves fan, er det dejligt at se det ikke kun er mig der spiller med dem😀
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #2: 09 Nov 2015, 19:19 »

Kan ikke bryste mig af at være fan - men jeg har altid haft en svaghed for de orange ulve. Smiley

Spiller I possesionsspil, eller har I haft held med mere direkte taktikker? (Det har jeg ikke - det fungerer kun for mig når jeg skal forsvare)
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #3: 09 Nov 2015, 19:37 »

I 1. sæson spillede jeg Possesion bold - gennemsnitligt havde jeg bolden 57% af tiden.
I 2. sæson er det blevet mere et både og. jeg bruger samme taktik mod alle klubber, og mod "mindre" klubber er jeg god til det og mod større klubber, Saints og bedre, så har jeg noget svære ved det. mit gennemsnit i PRL ligger på sølle 47.5% Men, set i lyset af spiller materiale, er det hvad man kan forvente. Smiley
Logged

Mortensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #4: 29 Nov 2015, 18:33 »

Hvilken taktik og hvilke instruktioner spiller i med?
Logged

Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #5: 23 Mar 2016, 16:15 »

Påsken er fremme, ferien er begyndt, og har haft mig en lang FM Pause (desværre). Men idag skulle det være, har virkelig savnet lysten til FM, så satte mig for at jeg skulle være mit ultimative favorit hold, Wolverhampton. De skal tilbage til toppen og sidst de var det var lang tid før jeg blev født!!!!

Vil spille en 4-4-2, og udelukkende satse på egne talenter / Engelske spiller
Logged

Højt at flyve, langt at gå

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #6: 14 Sep 2016, 13:59 »

Jeg fik en forkærlighed for Wolves tilbage i FM14, så jeg vil da gerne lige høre om der ikke er nogen der spiller med dem, og hvordan de har klaret sig i FM16? Anyone..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Wolves
« Svar #7: 15 Sep 2016, 21:49 »

Jeg er jo stor Wolverhampton fan, da min farfar har tvunget mig fra da jeg var helt lille!! Havde et kanon fedt spil med dem, og kan klart sige at de skal prøves. De har et super spændende hold og en lang historie.

Rykkede op i første sæson, og man får en god slat penge til at forstærke holdet, men det blir hårdt.
Logged

Højt at flyve, langt at gå

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010