|
Fresse94
|
|
Kommer an på sammensætningen af din totale trænerstab til førsteholdet. Tror faktisk også de starter med 3 (hvor en eller 2 er knap så gode). Men ellers se om du ikke kan ansætte en som u21 som jeg har gjort det. Det gør arbejdsbyrden mindre også.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Kommer an på sammensætningen af din totale trænerstab til førsteholdet. Tror faktisk også de starter med 3 (hvor en eller 2 er knap så gode). Men ellers se om du ikke kan ansætte en som u21 som jeg har gjort det. Det gør arbejdsbyrden mindre også.
Okay jeg prøver det samme tusind tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Okay jeg prøver det samme tusind tak for hjælpen  Ingen problemer. Men prøv lige at ligge dine holdindstilling og taktik op, så kan det ske at der er noget der kan ændres. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Ingen problemer. Men prøv lige at ligge dine holdindstilling og taktik op, så kan det ske at der er noget der kan ændres.  Gør jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Og når du så kommer til det travle program i vinteren og så hele foråret næsten hvis du er med fremme i alle turneringer, så efter hver kamp gå ind i taktikdelen, og se hvilke spillere der er under ca. 72% i fitness, og så giv dem 2 til 3 dages hvile inden - specielt hvis du er ved at have problemer med skader.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Og når du så kommer til det travle program i vinteren og så hele foråret næsten hvis du er med fremme i alle turneringer, så efter hver kamp gå ind i taktikdelen, og se hvilke spillere der er under ca. 72% i fitness, og så giv dem 2 til 3 dages hvile inden - specielt hvis du er ved at have problemer med skader.
Okay Og min computer giver ikke lave SS desværre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Det ser nu fint nok ud nu, synes jeg. Måske du skulle tage et par udskiftninger ved pausen på de spillere der er rigtigt trætte. Tager ofte 2 ved pausen til de spillere der er ved at være trætte. Her er mine færdige tal efter en kamp mod Spurs  Hvor dem med de 3(4) højeste er indskiftninger ved pausen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Ja det ser ganske normalt ud  Jeg plejer at have nogle procenter lavere, men jeg spiller også med lavere rangerede klubber, så de er nok ikke i lige så god form.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
De har nok ikke samme udholdenhed og adræthed.
Men det med at give spillerne et hvil hjælper gevaldigt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Nåh okay jeg mener bare deres fitness burde være højre Sådan var det ikk i fm13 eller fm14 der havde de bedre fitness 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Jeg tænker også er der forskel for en spiller om han sidder på bænken hele kampen eller er helt ude af truppen??? I forhold til fitness og hvile
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Det mindes jeg nu ikke. Jeg synes det er omtrent det samme, men jeg kan selvfølgelig tage fejl  Spillere mister heller ikke energi af at sidde på bænken - lige som de heller ikke får kampform af det, så vidt jeg har kunnet se
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Det mindes jeg nu ikke. Jeg synes det er omtrent det samme, men jeg kan selvfølgelig tage fejl  Spillere mister heller ikke energi af at sidde på bænken - lige som de heller ikke får kampform af det, så vidt jeg har kunnet se Okay tak, men synes Stadig det er vanvittigt at de bliver så trætte  ødelægger lidt lysten. Fm14 var der bedste spil når man ser på fitness
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|