home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Din personlige challenge - FM16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Din personlige challenge - FM16  (Læst 55829 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Din personlige challenge - FM16
« : 08 Nov 2015, 12:03 »

Din personlige challenge

En del af FMF udfordrer dig


Har du selvtillid nok til at sætte dine Freak$ på højkant i en challenge? Og vil du gerne prøve kræfter med din helt egen personlige challenge, så er muligheden det nu. Det eneste du skal gøre er, at udfylde 9 punkter og poste det i tråden. Derefter går vi straks i gang med at designe din personlige challenge. Der kan komme tilfælde, hvor flere brugere får den samme challenge. Der kan også være genbrug af challenges fra sidste sæson af Din personlige challenge. Vi bestræber os dog på at skabe så mange unikke challenges som muligt. Det kan tage op til en uge at skabe en personlig challenge. Hvis udsigten er længere end dette, vil brugeren få besked via PB.



Udfyld følgende

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem eller lang challenge: (0-5, 5-10 eller 15+ sæsoner)

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In)

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: ??

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: ??

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen.



Regler mm.

•   De specifikke regler kommer når challengen er færdig designet

•   Odds 2.00 for gennemført challenge

•   Deadline er onsdag den 31. august 2016

•   Hver bruger kan kun bestille en personlig challenge i løbet af FM16 sæsonen
« Seneste Redigering: 08 Nov 2015, 13:43 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #1: 08 Nov 2015, 12:11 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem eller lang challenge: Mellem

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager: Jeg elsker Brøndby, som er det eneste hold jeg holder med (ønsker dog ikke en challenge med dem, da der er fejl i den danske liga)

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager: Det giver sig selv at jeg hader FCK, sammen med barca, chelsea og mourinho

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold: Omkring bund/midterhold

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold: Danmark, altid med Brøndby

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In) 20k

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Er i den danske liga, eller som kun handler om økonomi

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Der er udfordring i, og hvor man kan se holdet rykke sig.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #2: 08 Nov 2015, 12:24 »

1.   Jeg ønsker en: Lang

2.   Jeg elsker følgende: Silkeborg, FCK, Ajax, Manchester United, William Kvist, Steven Gerrard, Troels Bech, Ståle, SAF, Morten Olsen

3.   Jeg hader følgende: Diego Costa, Mourinho

4.   Jeg spiller normalt: LLM

5.   Jeg spiller ofte: Danmark, Superligaen, Silkeborg

6.   Jeg satser x-antal Freak$ 20.000

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: -

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Starter/tager udgangspunkt i Norden, hvorefter man skal arbejde sig til tops over en lang periode. Et forholdsvist realistisk handlingsforløb hvis man er en dansk manager der har store drømme! Smiley

9.   -
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #3: 08 Nov 2015, 12:35 »

Jeg går i gang med de to første i dag. Satser på at de er klar i seneste i aften
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #4: 08 Nov 2015, 13:05 »

Offtopic, men deadline er da overskredet, eller har jeg misforstået et eller andet.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #5: 08 Nov 2015, 13:55 »

1.   Jeg ønsker en: kort, mellem eller lang challenge: Mellem

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager: Jeg elsker Brøndby, som er det eneste hold jeg holder med (ønsker dog ikke en challenge med dem, da der er fejl i den danske liga)

3.   Jeg hader følgende: hold, liga, spiller og manager: Det giver sig selv at jeg hader FCK, sammen med barca, chelsea og mourinho

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold, tophold: Omkring bund/midterhold

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold: Danmark, altid med Brøndby

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 10k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 10k på balancen så skal du gå All In) 20k

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Er i den danske liga, eller som kun handler om økonomi

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Der er udfordring i, og hvor man kan se holdet rykke sig.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen.




I 1975 rykkede Brøndby IF op i den danske 3. division. 10 år senere vandt de deres første danske mesterskab. Det må man sige er ret imponerende. Kan du efterligne den præstation med et oprykkerhold fra den 3. bedste række? Det er i hvert fald din personlige challenge.



Challenge

•   Vælg et oprykkerhold fra den 3. bedste række i en valgfri europæisk nation

•   Vind det nationale mesterskab på 10 eller mindre sæsoner



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2016 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #6: 08 Nov 2015, 14:03 »



I 1975 rykkede Brøndby IF op i den danske 3. division. 10 år senere vandt de deres første danske mesterskab. Det må man sige er ret imponerende. Kan du efterligne den præstation med et oprykkerhold fra den 3. bedste række? Det er i hvert fald din personlige challenge.



Challenge

•   Vælg et oprykkerhold fra den 3. bedste række i en valgfri europæisk nation

•   Vind det nationale mesterskab på 10 eller mindre sæsoner



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2016 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.


Spændende, det vil jeg se nærmere på, har fået fjernet mandler og har derfor masser af tid til at spille Opstemt Tak  Thumbs Up

Jeg har valgt Magdeburg fra den tyske 3 division Opstemt
« Seneste Redigering: 08 Nov 2015, 14:18 af AndreasNord » Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #7: 08 Nov 2015, 15:39 »

1. Kort
2. Jeg elsker Brøndby og Barcelona som fan, og er også glad for BIF FM, men grundet den danske liga er det ikke en mulighed.
3. Jeg hader Mourinho og Real, hader real for deres indkøbsfilosofi
4. Jeg spiller normalt lidt af hvert, har aldrig gjort mig særligt meget i LLM, men skal FM16 helt sikkert være startskudet på
5. Jeg spiller ofte den danske liga, men har også brugt mange timer i både england og spanien, der ud over har jeg nydt saves i ajax og shaktar.
6. Jeg satser 45k
7. Jeg nægter at spille et save i den danske liga grundet økonomisk bug
8. Jeg vil gerne spille et save hvor jeg kan se holdet udvikle sig sæson for sæson, og hvor jeg skal være snedig til at handle.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #8: 08 Nov 2015, 17:04 »

1.   Jeg ønsker en: Lang

2.   Jeg elsker følgende: Silkeborg, FCK, Ajax, Manchester United, William Kvist, Steven Gerrard, Troels Bech, Ståle, SAF, Morten Olsen

3.   Jeg hader følgende: Diego Costa, Mourinho

4.   Jeg spiller normalt: LLM

5.   Jeg spiller ofte: Danmark, Superligaen, Silkeborg

6.   Jeg satser x-antal Freak$ 20.000

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: -

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Starter/tager udgangspunkt i Norden, hvorefter man skal arbejde sig til tops over en lang periode. Et forholdsvist realistisk handlingsforløb hvis man er en dansk manager der har store drømme! Smiley

9.   -

Du er en ung manager med store drømme. Du står dog arbejdsløs, du har ingen sprogkundskaber ud over dansk, ingen træneruddannelse og du har ingen erfaring fra det professionelle liv som fodboldspiller. Det eneste du har, det er dit gåpåmod og drømmen om de store helt pokaler.

Challengen

•   Opret en ny manager med følgende profil:

1.   Dansk
2.   Sprog: Kun dansk
3.   25 år
4.   Arbejdsløs
5.   Ingen træneruddannelse
6.   Seriespiller

•   Du skal oprette et savegame som minimum indeholder de laveste rækker i Danmark, Norge og Sverige

•   Du skal takke ja det det første job du bliver tilbudt

•   Challengen stopper når du som manager har vundet VM for landshold og Champions League for klubhold



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2016 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #9: 08 Nov 2015, 17:31 »

Udfyld følgende

1.   Jeg ønsker en: mellem til lang challenge: (10-15-20 sæsoner)

2.   Jeg elsker følgende: FCK og Manchester United, Premier League og Bundesligaen, Paul Scholes, Zlatan, Thomas Delaney, Sir Alex Ferguson, Mourinho og Diego Simeone

3.   Jeg hader følgende: Brøndby, La Liga, Sergio Busqets og Mourinho (Ja. Det er had/kærlighed)

4.   Jeg spiller normalt: LLM og bundhold, samt lange saves i en klub.

5.   Jeg spiller ofte: England + Tyskland, Premier League, VfB Lübeck og FCK

6.   Jeg satser x-antal Freak$: De ca. 80k jeg har.

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Tager udgangspunkt i mine sædvanlige præferencer. Plus. Ingen dansk liga grundet bug.

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Tager mig rundt omkring. Kræver at jeg skal skifte klub og give slip.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen: Please intet i de helt lave engelske rækker. Alt for mange kampe og alt for afprøvet i forvejen.
« Seneste Redigering: 08 Nov 2015, 17:36 af Sarl » Logged

Isolation

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #10: 08 Nov 2015, 17:34 »

1. Kort
2. Jeg elsker Brøndby og Barcelona som fan, og er også glad for BIF FM, men grundet den danske liga er det ikke en mulighed.
3. Jeg hader Mourinho og Real, hader real for deres indkøbsfilosofi
4. Jeg spiller normalt lidt af hvert, har aldrig gjort mig særligt meget i LLM, men skal FM16 helt sikkert være startskudet på
5. Jeg spiller ofte den danske liga, men har også brugt mange timer i både england og spanien, der ud over har jeg nydt saves i ajax og shaktar.
6. Jeg satser 45k
7. Jeg nægter at spille et save i den danske liga grundet økonomisk bug
8. Jeg vil gerne spille et save hvor jeg kan se holdet udvikle sig sæson for sæson, og hvor jeg skal være snedig til at handle.


Denne challenge kunne måske blive startskuddet til en god omgang LLM. Du skal spille 5 sæsoner, hvor du befinder dig i de laveste rækker i England. Det ender måske med at du får smag for det. Det kan også være at de 5 sæsoner bliver starten på en langt savegame med en masse fede FM oplevelser.



Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for enten Curzon Ashton i Vanarama North divisionen i England eller Chelmsford fra Vanarama South divisionen i England

•   Din managerprofil: Seriespiller og C-licens

•   Du har 5 sæsoner til få dit hold op i League 2. Det vil sige to oprykninger på 5 sæsoner

•   Du behøver ikke følge LLM regler man finder rundt omkring men nu hvor du befinder dig dernede, så kan du jo ligeså godt give det et rigtig forsøg.



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2016 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #11: 08 Nov 2015, 17:48 »

Udfyld følgende

1.   Jeg ønsker en: mellem til lang challenge: (10-15-20 sæsoner)

2.   Jeg elsker følgende: FCK og Manchester United, Premier League og Bundesligaen, Paul Scholes, Zlatan, Thomas Delaney, Sir Alex Ferguson, Mourinho og Diego Simeone

3.   Jeg hader følgende: Brøndby, La Liga, Sergio Busqets og Mourinho (Ja. Det er had/kærlighed)

4.   Jeg spiller normalt: LLM og bundhold, samt lange saves i en klub.

5.   Jeg spiller ofte: England + Tyskland, Premier League, VfB Lübeck og FCK

6.   Jeg satser x-antal Freak$: De ca. 80k jeg har.

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: Tager udgangspunkt i mine sædvanlige præferencer. Plus. Ingen dansk liga grundet bug.

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Tager mig rundt omkring. Kræver at jeg skal skifte klub og give slip.

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen: Please intet i de helt lave engelske rækker. Alt for mange kampe og alt for afprøvet i forvejen.

Vi skal finde på noget som du sjældent spiller, så ingen LLM og VfB Lübeck. Ingen England, Tyskland og Danmark. Ingen opbygning af et hold. Det giver næsten sig selv, du skal på en Journeyman challenge, hvor du kommer lidt rundt i verden. Du får en challenge jeg lavede sidste år, som jeg har rettet lidt til.



Challengen

• Vind et nationalt mesterskab på alle af de følgende fire kontinenter: Asien, Afrika, Syd- og Nordamerika.

• Når du har opnået dette, så skal du vende hjem til Europa og vinde et nationalt mesterskab.

• Truppen, du vinder nationale mesterskab i Europa med, skal minimum have en spiller fra hvert af de besøgte kontinenter samt minimum en spiller fra hver nation, som du har vundet et mesterskab i.

• Det skal være 8 spillere i alt - kontinent og nation kan ikke kombineres.



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2015 kl.23.59.

•   Post relevante SS her i tråden når challenge er gennemført

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #12: 08 Nov 2015, 22:09 »

1.   Jeg ønsker en: Lang

2.   Jeg elsker følgende: FCK, Lazio, Østeuropæiske klubber

3.   Jeg hader følgende: Brøndby, Barcelona og Pep

4.   Jeg spiller normalt: LLM - Bundhold

5.   Jeg spiller ofte: Østeuropæisk !

6.   Jeg satser 300.000 Freak$

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: fokusere på at købe spillere - samt med hold der er i top 100 i verden

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Der udfordre mig på de økonomiske parametre

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen: Har alle de Østeuropæiske ligaer i FM16 Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #13: 09 Nov 2015, 08:49 »

1.   Jeg ønsker en: Lang

2.   Jeg elsker følgende: FCK, Lazio, Østeuropæiske klubber

3.   Jeg hader følgende: Brøndby, Barcelona og Pep

4.   Jeg spiller normalt: LLM - Bundhold

5.   Jeg spiller ofte: Østeuropæisk !

6.   Jeg satser 300.000 Freak$

7.   Jeg nægter at spille et savegame der: fokusere på at købe spillere - samt med hold der er i top 100 i verden

8.   Jeg vil gerne spille et savegame der: Der udfordre mig på de økonomiske parametre

9.   Ekstra information som kunne være brugbar i skabelsen af challengen: Har alle de Østeuropæiske ligaer i FM16 Wink

Din store forkærlighed til det østeuropæiske skal selvfølgelig i spil i denne challenge, hvor du gerne vil udfordres på økonomien. Du vil ikke have fokus på køb af spillere og derfor er der ingen begrænsninger på hvem du må købe eller hvilken nation, alder osv. de skal have. Der er dog restrektioner på transferbudgettet, da du skal udvise godt købsmandsskab og stor økonomisk ansvarlighed. Du skal igennem en omgang moneyball challenge, hvor du aldrig må købe for mere end du sælger.



Challenge

•   Du skal oprette dig som manager for et oprykkerhold i den laveste division i et valgfrit østeuropæisk land.

•   Målet er, at klubben du vælger skal toppe Club Coefficients listen

•   Du må aldrig bruge flere penge på transfers end du sælger spillere for.
(Det vil sige at +/- transferkontoen altid skal være i plus.)



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2015 kl.23.59.

•   Post relevante SS her i tråden når challenge er gennemført

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

cNorly
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din personlige challenge - FM16
« Svar #14: 09 Nov 2015, 13:51 »

Du er en ung manager med store drømme. Du står dog arbejdsløs, du har ingen sprogkundskaber ud over dansk, ingen træneruddannelse og du har ingen erfaring fra det professionelle liv som fodboldspiller. Det eneste du har, det er dit gåpåmod og drømmen om de store helt pokaler.

Challengen

•   Opret en ny manager med følgende profil:

1.   Dansk
2.   Sprog: Kun dansk
3.   25 år
4.   Arbejdsløs
5.   Ingen træneruddannelse
6.   Seriespiller

•   Du skal oprette et savegame som minimum indeholder de laveste rækker i Danmark, Norge og Sverige

•   Du skal takke ja det det første job du bliver tilbudt

•   Challengen stopper når du som manager har vundet VM for landshold og Champions League for klubhold



Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2016 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.


Hej Wester!
Tak for denne spændende udfordring.

Jeg har lige et par spørgsmål i den forbindelse, så jeg ikke nytteløst smider maange timer i projektet! Smiley

Sprog: Hvis man kun vælger dansk ved sin bruger i starten, så får man automatisk evnen til at snakke flydende i: Tysk, Engelsk, svensk og norsk. Er der noget ekstra jeg kan gøre i den sammenhæng eller er det acceptabelt?

Første job: Der er ingen klubber som ved starten henvender sig til mig, så er det OK selv aktivt at søge jobs? Hvis man søger flere er det selvfølgelig de første der svarer tilbage, som man accepterer.

Håber du kan give mig lidt afklaring  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

"My father always used to say that when you die, if you've got five real friends, you've had a great life."

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010