home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 315 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Crystal Palace
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Crystal Palace  (Læst 4877 gange)
Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Crystal Palace
« : 07 Nov 2015, 20:00 »

Næsten som forudset, fik jeg igen den nye version af Football Manager til min fødselsdag.

Jeg er netop startet op med Crystal Palace. Klubben ligger syd for London og har - med få undtagelser - været fast inventar i Championship inden klubben i 2013 rykkede op i Premier League. Målet er derfor at få gjort klubben til et stabilt Premier League-hold og på sigt måske spille med om de europæiske pladser.

Holdet har hjemme på Selhurst Park med plads til 26.297 tilskuere. Stadionet kunne dog god trænge til en kærlig renovering - eller måske et det muligt at få nyt stadion?

Resultaterne skal fås ved hjælp af en solid defensiv og direkte spil, hvor især Bolasie og Cabaye skal orkestrere offensiven.

Eneste indkøb er Ludwig Augustinsson fra FCK og Anthony Reveillere fra Free Transfer.
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #1: 15 Dec 2015, 12:45 »

Jeg har startet med Crystal Palace, da jeg synes de havde et sjovt hold med nogle spillere som kunne bære holdet (Zaha, Bolasie og Cabaye).

I første sæson købte jeg Balanta for ca. 25 mil, og derudover sikrede jeg mig Ricky Alvarez som er uden klub fra start.
I januarvinduet sikrede jeg mig Amartey, til et samlet beløb på små 100 mil (inklusiv diverse fremtidige summer). resten af første sæson fungerede han lidt som brandslukker hvor der var brug for ham, både på den defensive midtbane og i forsvaret.

Første sæson resulterede i en 8. plads, kun ét sølle point fra den europagivende 6. plads :/ Denne gode placering skyldtes primært at mit hold den første halve sæson skovlede rigtig mange point sammen. Anden halvdel af sæsonen var meget svingende, og havde en periode på 9 PL kampe i træk uden sejr.

Min foretrukne startopstilling ar følgende i første sæson:

Hennessey/Mccarthy
Ward - Dann - Balanta - Souare
Ledley - Cabaye
Zaha - Alvarez - Bolasie
Gayle

Gayle spillede en vanvidssæson hvor han scorede 23 mål i alt (19 af dem i Premier League).

Til den nye sæson har jeg lavet følgende indkøb:
Ludwig Augustinsson - ca. 40 mil (inklusiv fremtidige summer)
Tin jedvaj - ca 60 mil (han var sat til salg i Leverkusen)
Pione Sisto - ca. 80 mil (inklusiv fremtidige summer)
Saido Berahino - ca. 65 mil (inklusiv fremtidige summer)

Jeg har samtidig foretaget et systemskift (4-1-2-2-1, så min umiddelbare startellever er som følger:

Hennessey/McCarthy
Ward - Jedvej - Balanta - Ludwig
Amartey (CDM)
Cabaye (CM) - Alvarez (CM)
Zaha (OMH)- Sisto (OMV)
Berahino

Indtil videre har det givet mig fire sejre i de første fire PL kampe (Stoke, Aston Villa, Hull og Reading), samt spillet mig videre fra de første to kampe i Capital One Cup.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #2: 10 Jan 2016, 16:44 »

Vil gerne lige opdatere mit spil, hvor jeg er  nået til 3. Marts 2018. Holdet er blevet veletablkeret, og værd at nævne er, at vi i sæsonen 16/17 vand FA Cuppen, samtidig med en flot 3. plads i Premier League.
Økonomien er vent, og jeg har vanen tro, altid haft en godt øje til danske spillere, eller generelt Superligaspillere, når ikke man spiller i toppen af de bedste ligaer. Dette kan bl.a. ses på mine transfervinduer.

Ydermere vil jeg her lægge nogle af de mest interessante screenshots op:

Transfer 1. sæson:


Transfer 2. sæson:


Transfer 3. sæson:



























Vil forsøge mig med, mere traditionelt, at hente flere englændere til mit hold. Kun spillere som Danny Ings, Ryan Nyambe er blevet hentet ind af fuldblodsenglændere .
« Seneste Redigering: 10 Jan 2016, 16:47 af Enzo » Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Crystal Palace
« Svar #3: 21 Jan 2016, 16:38 »

Hvad starter man med af kontanter i Palace?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Crystal Palace
« Svar #4: 21 Jan 2016, 16:43 »

Hvad starter man med af kontanter i Palace?

£6,3M
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #5: 19 Apr 2016, 00:23 »

Her er lige mine sæsoner indtil videre
Startede egentlig med Sunderland, men det fungerede ikke specielt godt 19. plads i januar, halvvejs i sæsonen tilbød Palace mig et jb, so jeg tog imod da jeg ikke havde opbakning fra bestyrelsen mere. Palace lå nr. 18 og målet var bare at overleve 1. halvår. De havde hentet Narsingh og Goran Popov før jeg kom til, og jeg lejede Begovic og c. Austin og købte Cornelius og Ron Vlaar. Overlevede første halvår i sidste runde! Kører 4-2-3-1

2. sæson var målsætningen det samme. og pengene ikke så store hentede. Quintero for 50, balanta 46,  Araujo 60, Jesse Lingard 107, Jonas Svensson 41, Aquilani 29,  som de mest nævnværdige ud røg Gayle, Adebayor, Joel Ward, Ledley, Mccarthy, Jedinak, Chamakh Mcarthur. Alle mere eller mindre pga. de ikke rigtigt blev brugt og havde dyre kontrakter. Dann, og Zaha blev også solgt for henholdsvis 60 og 197 mil. Jeg hentede et par unge talenter i Sverige som egentlig bare var tiltænkt pladser i fremtiden. Gustav engvall 20 mil ifk gôteborg og Linus Wahlqvist 15 mil nörköping. en Angriber og HB. De slog dog begge til i første sæson, gude køb Gustav nettede 13 gange og slog en meget skuffende araujo af. Mens Wahlqvist spillede HB´en fantastisk! kan klart anbefale dem! De var begge vidunderdrenge efter sæsonen. Sæsonen endte med en fantastisk 12. plads. Lingard og Bolasie på kanterne var outstanding sammen med Engvall. Quintero også udemærket, havde dog forventet mere af ham.

3. sæson var der endelig penge og spendere knap 400 millioner. Quintero blev solgt for 105, Bolasie 165, Wahlqvist 145, svensson 60. Cornelius 38 og Cabaye 10. Det var de mest navneværdige salg. Ind som erstatning for quintero kom Olivér fra Atletico 147. Kimmich kom til på midtbanen 152 sammen med Ajer 77,5. Købte Julian Brandt for 270 og så hentede jeg Zaha tilbage for 49. Mammana 80 kom til sammen med Hidde Ter Avest 75, begge til forsvaret. Duelund blev også hentet fra Sunderland, hvor jeg havde signet ham også. På backpladserne blev Chambers og Baba Rahman lejet ind.  Følte selv jeg havde skaffet mig et rimelig godt hold. Især de 4 forreste Zaha - Oliver- Brandt - Engvall var fantastiske Zaha Brandt og Engvall nettede alle over 15 mål i PL. Jeg startede sæsonen virkelig skidt. Kunne ikke lukke kampene de første 2 måneder. Men som sæsonen skred frem og mine spillere blev spillet mere sammen. Havde jo nærmest skiftet et helt hold, blev de bare bedre og bedre, og så skal jeg sgu i Europa! en 5. plads var resultatet af en fantastisk sæso! Jeg score et hav af mål, desværre lukker jeg også en masse ind. Hvis jeg kan få styr på defensiven så tror jeg på champions league inden længe. Desværre har Julian Brandt en beskeden frikøbsklausul på 325 millioner så jeg frygter at jeg mister min bedste spiller til sommer, da han ikke vil forlænge :/ Der var hele 10 point fra mig og op til 4. så jeg skal nok lave nogle gode handler og prøve at holde på Brandt for at komme nærmere! Nu må vi se hvad næste sæson byder på! Jeg kan sagtens ligge screenshots op hvis folk vil se noget Smiley
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #6: 20 Apr 2016, 10:22 »

Er i tredje sæson med klubben. Spiller sammen med en kammerat som er i Watford. Jeg har hentet Michael Keane, Sergio Romero, Gibbs, Schneiderlin, Lucas Romero "fra Watford" Sisto, Barbosa, Honda. Samt nogle andre.

Er i Europa League og klarede gruppespillet glimrende, men holdet er nede i en periode så ryger nok ud i første knockout runde, ser til gengæld ud til at skaffe en top 6 placering her i tredje sæson.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #7: 22 Apr 2016, 21:50 »

Jeg har valgt at starte et spil op med frustationer palace efter at havde fulgt lidt med i tråden. Og var gået død i mit Ajax save efter som jeg ikke følte at jeg fik nok udfordring med dem da det var en for let liga.

Jeg har valgt samme taktik som jeg brugte med Ajax en 4-3-3 som fungere rigtigt godt. Det er en taktik med en god balance mellem mellem at stå godt men samtidig kommer man tit i overtal i angrebet da man spiller med 3 angriber og hvor ens back kommer langt frem på banen.

Jeg har valgt at ligge en stor fokus på at få købt unge talenter ind til holdet og samtidig med jeg har solgt ud af de løntunge spiller. Samtidig er jeg gået af med alle kantspiller på holdet. Derfor kan nogle af mine transfer virke underlige for nogen. Men det er en langsigtede plan jeg har lagt for klubben.

Min plan for klubben er at satse på unge spiller hvor jeg vil købe ind til klubben vær år så jeg hele tiden har nogle unge spiller jeg kan hive ind omkring første holdet vær år. Samtidig vil jeg inde for 3 år håbe på at jeg kan spille mig i top 4 og så fremover hele tiden ville kunne gøre det. Samtidig vil jeg opgradere mine faciliteter så de kan blive det bedste som overhovedet muligt så mine spiller har den bedste mulighed for at udvikle sig. Det betyder også at jeg skal have de bedste træner som overhovedet muligt.

Transfer ind:
Louis Reed 18 mil er tiltænkt en stor rolle i fremtiden og vil i første sæson få en del indhop og samtidig spille alle cup kampe fra start.
Andrei Ivan 62,5 mil hentet ind som en starter og spiller den ene falsk 9 i angrebet har stor tiltro til ham.
Joao nunes er hentet i Benfica og er tiltænkt som en udviklings spiller og kommer til at spille alle cup kampe.
Timothy castagne 25 mil købt ind som backup på højere back og skal ihvertfald spille alle cup kampe fra start.
Valentin cojocaru 17 mil backup på målmands posten. Vil få de fleste cup kampe.
Gabriel barbosa 90 mil købt ind som skal blive den store stjerne i klubben så klart starter på holdet bliver nok også svært at holde ham i klubben.
Ludwig Augustinsson 38 mil købt til at skal være starte på venstre wingback.
Vukusin jovanovic 4,25 mil og har tilbage løn hele første sæson.
Jorge mere 26 mil og første backup på cf og kommer til at spille alle cup kampe.

Transfer ud:
Yannick bolasie 145 mil
Wilfried zaha 30 mil
Adrian mariappa 13 mil
Jason Puncheon 20 mil
Lee Chung-yong 13 mil
Samt sat 2 på fri transfer.

Har indtil videre spille 5 kampe hvor det er blevet til 10 point og en 3 plads indtil videre med en plus målscore på 4. Så det er mere en godkendt samtidig er jeg videre fra første kamp i Capitol one cup. Samtidig har Gabriel barbosa lavet 5 mål så det er virkelig godkendt og ludwig har lavet 4 assist. Det største resultat er kommet mod man u hvor jeg vandt 4-0 på hjemmebane virkelig flot sejre. Det var lige lidt om mit spil indtil videre håber det køre for jeg andre. Glæder mig til at høre lidt mere om jeres spil.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Crystal Palace
« Svar #8: 02 Maj 2016, 20:19 »

Så skal jeg til at komme igang med anden sæson der sket meget i klubben efter den flotte første sæson.

Jeg har i optakten af sæsonen spillede 5 træningskampe

KRC Genk var den første modstanden som jeg vinder en kniben sejre på 2-1 over men helt fint efter de lige var kommet tilbage fra ferie

Kamp 2 stod mod AEK som bliver kørt over 4-0 ikke så meget at sige der

3 kamp er mod Jablonec som bliver sendt hjem med et 2-0 resultat

4 kamp er mod Ludogorets som også bliver sendt hjem med 2-0

5 og sidste kamp er mod Anderlecht som bliver en 2-1 sejre så det var helt fint.

Nu står sæsonen for døren og første kamp er mod Middlesbrough som er oprykker så der forventer jeg en sejre uden tvivl.

Som sagt på transfer fronten er der sket meget starter med dem der er røget ud.

Ud:
Alax McCarthy 37 mil
Ludwig Augustinsson 195 mil der var ikke så meget at gøre når man City smider om sig med penge selv jeg godt ville havde beholdt ham
Mile jedinak 3,25 mil
Martin kelly 6,5 mil
Wayne hennessey 3,25 mil
Gabriel barbosa 440 mil til Dortmund det er jeg virkelig ked af men han ville væk og kunne ikke gøre så meget ved det  Skuffet Skuffet Skuffet
Joe ledley 46 mil
Jonny Williams 43 mil

Ind:
Zach clough 33 mil er hentet som udskiftnings spiller
Geronimo rulli hentet på fri som førstemålmand
Gabriel Jesus 34 mil er hentet som udskiftnings spiller
Fede 17 mil også hentet ind som udskiftnings spiller med et kæmpe pontentiale på den boldvindemidtbane
Nicola murru 65 mil hentet ind som erstatning for ludwig
Sven bender 26 mil kommet som den nye skraldemand på midtbane
Andre Silva 75 mil er kommet for at skal spille i angrebet som starter
Breel embole 130 mil som den direkte erstatning for Gabriel barbosa
Emanuel mammana 45 mil nye midterforsvar sammen med Jorge mere
Samt 11 ungdomsspiller er hentet ind.

Det var lige en Update op til sæson start..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010