home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  De gamles legeplads - Herlev
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: De gamles legeplads - Herlev  (Læst 7552 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
De gamles legeplads - Herlev
« : 07 Nov 2015, 12:52 »

FM16 betaen er udkommet og jeg er endnu engang med på vognen. Jeg har ikke så mange planer for dette års Football Manager men jeg elsker spillet.

Her i tråden vil der kommer opdateringer fra mine spil. Ligesom jeg muligvis kommer med andre guldkorn, som jeg synes kunne være interessant, at dele med jer andre herinde.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #1: 07 Nov 2015, 12:56 »



Gladbach





Mit allerførste spil i Fm16 bliver med Gladbach. Spillet skal mest benyttes til at teste og afprøve spillet. Det betyder dog ikke, at jeg ikke skal nå langt og vinde en masse.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #2: 07 Nov 2015, 13:39 »



Truppen





Gladbach har en rigtig fornuftig trup. Der er en virkelig god sammensætning af unge/gamle og niveauet mellem spillerne er ikke så stor. Gladbach skal i FM16 spille CL, dette er truppen ikke helt god nok til. Fra start har man ca. 14 mio. DK at gøre godt med, så CL millionerne skal gøre godt i 2. sæson.

Jeg måtte sælge profilen og schweiziske landsholdspiller Xhaka til PSG, min økonomi kunne ikke holde til at sige nej til tilbudet på 140 mio. Han var dog en profil, så jeg var tvunget til at købe nye alternativer til den centralemidt. Her fik jeg danske Christian Poulsen gratis. jeg forventer ikke at have ham mere end 1 sæson, så burde jeg også have råd til at finde en bedre spiller. Så valgte jeg også, at bruge 12 mio. på den norske u21 landsholdsanfører Ajer. Han kommer nok ikke til at spille fast men en god roationsspiller. Til sidste måtte jeg sælge min all-round spiller Johnson til Juventus for 100 mio.. En klub som Gladbach har ikke råd til, at sige nej til sådan et tilbud.

Profilerne:
Drmic - Angriber
Stindl - Centralmidtbane
Sommer - Målmand

Talenterne:
Hrgota 22 år
Dahoud 19 år
Elvedi 18 år
Hazard 22 år
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #3: 07 Nov 2015, 15:09 »

 Thumbs Up jeg er på
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #4: 07 Nov 2015, 18:44 »

Hvordan ser du udsigten for spilletid til Dahoud? Jeg så ham spille den anden dag, og han var ganske imponerende teknisk.
Logged


Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #5: 07 Nov 2015, 21:21 »

Hvordan ser du udsigten for spilletid til Dahoud? Jeg så ham spille den anden dag, og han var ganske imponerende teknisk.

Det kommer lidt an på hvordan man spiller sit spil.

Man vil sagtens kunne bruge ham fra start. Jeg vil dog ikke ødelægge en ung spiller, så jeg benytter ham som roationsspiller. Han er udentvivl, det største talent i klubben
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #6: 08 Nov 2015, 18:13 »

Hvordan er udsigterne for at Yann Sommer kommer til at spille højre back i denne sæson - eller fremadrettet?  funny

Hans "evner" ser ud til at være der - Hvis du mangler en reservekeeper, som også kan spille ude skal du måske kigge på Klaas-Jan Huntelaar  crazy Han har tidligere haft gode keeper stats  Opstemt
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #7: 23 Nov 2015, 13:30 »



Gladbach





Gladbach blev hurtigt til et forsøgs spil for mig. Jeg nåede til starten af februar før betaen blev udskiftet med den rigtige version og derved et par ændringer til spillet.

Min første oplevelse af FM16 var, at det lignede meget FM15 med få undtagelser.

TI er ændret en del, hvilket i første omgang irriterer mig grænseløst. De må ikke ændre så vigtige ting i spillet, især ikke for os gamle FM-spillere. Sigames skal dog have den ros, at TI er blevet nemmere at forstå for nye spillere.

Så faldt jeg over grafikken når man kigger på sin startopstilling under taktik-fanen. Her er der gået noget helt galt og jeg leder allerede efter et skin der kan fjerne de trøjer, de genere mit syn.

Jeg fik i Gladbach forsøgt mig med en ny taktik og ikke mindst en af mine mere succesfulde fra FM15 (Brugt i Novara fællesspillet). De virkede begge to rigtig godt.


Nu er jeg så begyndt på et længerevarende spil og det blev som manager for de nyoprykket FC United. Jeg er allerede i starten af 2. sæson, så må lige have fået jer opdateret i et nyt indlæg.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #8: 07 Mar 2016, 10:34 »



Gladbach - en ny begyndelse





Jeg har ikke skrevet herinde siden mit første spil med FM16. Dette skal der nu laves om på. Jeg har efterhånden fået testet spillet og har allerede nu opnået en masse - især via diverse challenge her på sitet. Dette medfører nu et længerevarende save, som man kan følge herinde hvis man har lyst.

Spillet kommer til at være med dem det hele startede med - Gladbach. Jeg har som så mange andre læst Westers blog med stor interesse og som den gamle mand fortæller, så er mål utrolig vigtige i forhold til et længerevarende save. Mit overordnet mål med dette save er talentarbejdet.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #9: 07 Mar 2016, 16:05 »

Jeg følger helt sikkert med.
Logged


Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #10: 08 Mar 2016, 11:07 »



Gladbach - første transfervindue





Jeg vil have Gladbach til, bogstavligtalt, at spytte tyske talenter ud - men hvor skal man starte?! Dette kan sikkert gøres på mange måder men jeg har i alle mine FM år grebet det an på samme måde.

- God økonomi, sikrer mig råderum til at udvikle klubben og dens faciliteter

- Tid, det skabes ikke på 1-2 sæsoner, så mit mindset skal være langsigtet og jeg må absolut ikke give op

- Stop gambling, det nytter ikke at købe 10 tyske talenter i første sæson og sætte dem i startopstillingen. Vi skal bruge tid og derfor bliver jeg nød til at supplere mine indkøb med rutinerede spillere der kan lærer de unge op. Jeg skal også kunne præstere i ligaen, så jeg ikke bliver fyret for tidligt.


Derfor var mit første transfervindue utrolig vigtigt. Jeg fik ikke købt nogen spillere overhovedet. I første omgang satser jeg på de nuværende talenter samt få udviklet klubbens faciliteter. Til dette behøves penge - mange mange penge. Derfor har jeg solgt ud af et par profiler, som jeg mener jeg godt kan erstatte internt i klubben.





Talenterne der skal udvikles og satses på


Martin Hinteregger - 22 år
På leje fra Redbull Salzburg men kan købes fri for omkring 88 mio. Han er fremtidens midterforsvar.

Andreas Christensen - 19 år
Er på leje fra Chelsea i 2 sæsoner. Jeg kan ikke købe ham fri, men håber der i løbet af de to sæsoner åbner sig en mulighed for, at jeg kan købe ham fri af Chelsea.

Djibil Sow - 18 år
Ung defensiv midtbane fra Schwiez, som jeg allerede nu har hevet op på førsteholdet, så han kan blive udfordret noget mere og få et par indskiftninger.

Mahmoud Dahoud - 19 år
Nok mit største talent og han er allerede fra start fastmand på den centrale midtbane.

Julian Korb - 23 år
Lidt ældre men er egen avl og har aldrig været i andre klubber.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #11: 08 Mar 2016, 11:36 »



Gladbach - den første tid







Meget spændende start og mine spillere præstere utrolig stabilt. Jeg led et lidt dumt nederlag til Ingolstadt, da jeg forsøgte at spare et par profiler inden vores første Champions League kamp. Mine to angribere Raffael og Stindl har imponeret og scoret fint med mål, dog har deres backup Hrgota ikke kunne klare det i deres fravær, så indtil videre er jeg hængt op på de to.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #12: 08 Mar 2016, 13:48 »

Hvor vild er Mahmoud Dahoud egentlig i spillet?
Han er jo for vanvittig IRL denne sæson.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #13: 08 Mar 2016, 14:30 »

Hvor vild er Mahmoud Dahoud egentlig i spillet?
Han er jo for vanvittig IRL denne sæson.

Han er god og kan blive rigtig vild Smiley

Dahoud
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De gamles legeplads - Herlev
« Svar #14: 08 Mar 2016, 14:39 »



Gladbach - Champions League fiasko





Fiasko må være lige ordet. Jeg er kommet i drømme gruppen, hvor jeg burde kunne slå alle hold. Jeg fik dog en dårlig start og kom aldrig rigtig igen, så jeg må kæmpe videre i Euro League i foråret. Øv øv, håber på en chance igen i den kommende sæson, så kan mine spillere få flere hår på brystet.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010