home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Hjælp til taktik, AC Milan..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til taktik, AC Milan..  (Læst 2590 gange)
Hertzberg
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Hjælp til taktik, AC Milan..
« : 05 Nov 2015, 22:10 »

Jeg spiller med AC Milan, og det går strygende! Vi følger Juventus i ligaen, og hvis de fucker op, tror jeg vi overhaler dem.

Har dog et mindre problem, min MC-H, som er en dybdeliggende playmaker forsvar, spiller af røven til, og får ratings på 6.30-60.
Og så kan jeg ikke få min angriber til at score mål, roterer mellem Bacca og Adriano, de spiller som skarpretter. Jeg prøver at slå den i dybden og smider lave indlæg mod forreste stolpe.

Resten af holdet spiller fantastisk. Nogle der kan hjælpe?












Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #1: 05 Nov 2015, 22:28 »

Jeg spiller med AC Milan, og det går strygende! Vi følger Juventus i ligaen, og hvis de fucker op, tror jeg vi overhaler dem.

Har dog et mindre problem, min MC-H, som er en dybdeliggende playmaker forsvar, spiller af røven til, og får ratings på 6.30-60.
Og så kan jeg ikke få min angriber til at score mål, roterer mellem Bacca og Adriano, de spiller som skarpretter. Jeg prøver at slå den i dybden og smider lave indlæg mod forreste stolpe.

Resten af holdet spiller fantastisk. Nogle der kan hjælpe?













Ville nok ikke spille ham i forsvar, mere support. Måske istedet for en BTB, så en BWM på forsvar. Ville ændre ST til fremskudt Smiley. måske tage lave indlæg fra.
« Seneste Redigering: 05 Nov 2015, 22:29 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #2: 05 Nov 2015, 22:29 »

Dit problem med at få den enlige angriber til at scorer mål kender jeg alt for godt, jeg endte selv med at gå over til en 442 løsning så min angriber ikke stod alene, men det bør jo kunne lade sig gøre med blot en i front, hvordan er blot spørgsmålet.
Logged

Hertzberg
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #3: 05 Nov 2015, 22:34 »

Ville nok ikke spille ham i forsvar, mere support. Måske istedet for en BTB, så en BWM på forsvar. Ville ændre ST til fremskudt Smiley. måske tage lave indlæg fra.


Det prøver jeg lige i næste kamp mod Lazio, det kan da ikke skade Smiley
Logged

Hertzberg
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #4: 05 Nov 2015, 22:35 »

Dit problem med at få den enlige angriber til at scorer mål kender jeg alt for godt, jeg endte selv med at gå over til en 442 løsning så min angriber ikke stod alene, men det bør jo kunne lade sig gøre med blot en i front, hvordan er blot spørgsmålet.


Jeg er efterhånden ret så tør for ideer, i FM15 fik jeg det til at virke fantastisk, og kunne få alle slags enlige angribere til at score mål Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #5: 06 Nov 2015, 08:33 »

Uden at vide det tænker jeg måske at det kan være et problem for dine angribere (som du gerne vil have til at løbe i dybden) at du har taktikken sat til at dine spillere skal udfordre/drible mere. Jeg tænker dette måske kan være i modstrid med dit ønske om dybe bolde, eftersom effekten af disse trods alt må forventes at være størst, hvis afleveringen bliver slået relativt hurtigt.

Bare et bud og en tanke, ved ikke om det vil virke Smiley
Logged

Hertzberg
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #6: 06 Nov 2015, 10:03 »

Uden at vide det tænker jeg måske at det kan være et problem for dine angribere (som du gerne vil have til at løbe i dybden) at du har taktikken sat til at dine spillere skal udfordre/drible mere. Jeg tænker dette måske kan være i modstrid med dit ønske om dybe bolde, eftersom effekten af disse trods alt må forventes at være størst, hvis afleveringen bliver slået relativt hurtigt.

Bare et bud og en tanke, ved ikke om det vil virke Smiley


Det giver faktisk rigtig god mening! Det vil jeg prøve Smiley
Logged

Hertzberg
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #7: 06 Nov 2015, 10:11 »

Bacca lavede 2 mål og en assist, efter jeg fjernede den instruktion, det virker som det rigtige Opstemt
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #8: 06 Nov 2015, 10:19 »

Bacca lavede 2 mål og en assist, efter jeg fjernede den instruktion, det virker som det rigtige Opstemt

Fedt !! Lækkert at ku hjælpe, håber det hjælper dig til at vippe Juve af pinden  Peace
Logged

Hertzberg
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #9: 06 Nov 2015, 10:20 »

Fedt !! Lækkert at ku hjælpe, håber det hjælper dig til at vippe Juve af pinden  Peace


Juve er 15 point foran, med 12 runder endnu, der skal ske mirakler. De virker uovervindelige Opstemt
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til taktik, AC Milan..
« Svar #10: 06 Nov 2015, 10:32 »

Kender det godt. Jeg vil snart kalde mig lidt af en nørd indenfor FM-verdenen med adskillige (alt for mange) timer brugt på spillet gennem de sidste mange år. Og havde i FM15 et spil netop med Milan hvor jeg også 3 sæsoner i streg blev nummer 2 efter Juve der snittede omkring 94 point eller sådan noget fuldstændig vanvittigt ! Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010