home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC United of Manchester
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FC United of Manchester  (Læst 19724 gange)
Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #30: 17 Feb 2016, 23:38 »

Så har Fc United ramt Premier League!

Et fantastisk hold er blevet bygget op igennem de mange sæsoner, hvor vi udelukkende har levet økonomisk af det profit vi har skabt på handler. Vi stopper dog ikke her, med de fantastiske indtægter vi får for tv-rettighederne, regner jeg stærkt med at vi kan få kvalificeret os til europæisk fodbold næste sæson Smiley

Hvert eneste år har vi taget oprykningen i første hug, rimeligt vildt synes jeg selv.

De to lidt ældre spillere Kaka og Essien skiftede til klubben på fri-transfer og forlangte næsten intet i lån. Hvilket har hjulpet klubben en hel del.



Truppen er fyldt med yngre spillere, hvilket er noget, jeg satser rigtig meget på i FM. De eneste spillere over 23 år i de startende elleve er Varela, Essien og Kaka.

Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #31: 18 Feb 2016, 08:17 »

Er du rykket op hvert år?
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #32: 18 Feb 2016, 10:23 »

Så har Fc United ramt Premier League!

Et fantastisk hold er blevet bygget op igennem de mange sæsoner, hvor vi udelukkende har levet økonomisk af det profit vi har skabt på handler. Vi stopper dog ikke her, med de fantastiske indtægter vi får for tv-rettighederne, regner jeg stærkt med at vi kan få kvalificeret os til europæisk fodbold næste sæson Smiley

Hvert eneste år har vi taget oprykningen i første hug, rimeligt vildt synes jeg selv.

De to lidt ældre spillere Kaka og Essien skiftede til klubben på fri-transfer og forlangte næsten intet i lån. Hvilket har hjulpet klubben en hel del.



Truppen er fyldt med yngre spillere, hvilket er noget, jeg satser rigtig meget på i FM. De eneste spillere over 23 år i de startende elleve er Varela, Essien og Kaka.



Det er satme sygt! Noget af en bedrift  Thumbs Up
Er det City's første hold du vandt 10-0 mod?

At du har fået spillere som Januzaj og Bernard, ikke dårligt.
Hvad koster de?  Cool
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #33: 18 Feb 2016, 12:40 »

ER Paul Curtis røget af holdet? Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #34: 18 Feb 2016, 21:13 »

Er du rykket op hvert år?

Ja det er jeg! Skyldes at jeg har opgraderet holdet rigtigt meget løbende, pga. en hel del gode handler. F.eks. i Sky Bet League 2, havde jeg spillere, som havde niveau til Sky Bet League 1

ER Paul Curtis røget af holdet? Smiley

Han var med hele vejen i Sky Bet Championship, men her op til Premier League, har jeg fået hentet Januzaj, som han dsv. ikke kunne hamle op med :-)

Det er satme sygt! Noget af en bedrift  Thumbs Up
Er det City's første hold du vandt 10-0 mod?

At du har fået spillere som Januzaj og Bernard, ikke dårligt.
Hvad koster de?  Cool

City gik konkurs (lidt ironisk synes jeg funny ), og er rykket ned til Sky Bet Championship, i det samme år som vi rykkede op. Derfor er det et meget svækket City hold, i forhold til nutidens hold, men det var trodsalt deres 1. Hold

Både Januzaj og Bernard fik jeg på fri! Fra Manchester City og Manchester United her op til Premier League sæsonen :-) Rimeligt godt køb synes jeg  Cool
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #35: 18 Feb 2016, 21:43 »

City gik konkurs (lidt ironisk synes jeg funny ), og er rykket ned til Sky Bet Championship, i det samme år som vi rykkede op. Derfor er det et meget svækket City hold, i forhold til nutidens hold, men det var trodsalt deres 1. Hold

Både Januzaj og Bernard fik jeg på fri! Fra Manchester City og Manchester United her op til Premier League sæsonen :-) Rimeligt godt køb synes jeg  Cool

Vanvittig køb!  crazy

Lyder alt for fedt at City er gået konkurs  funny Grin
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #36: 18 Feb 2016, 22:01 »

Vanvittig køb!  crazy

Lyder alt for fedt at City er gået konkurs  funny Grin

Lige mine ord, Ahahahaha. De ville jo havet været uovervindelige efter få sæsoner, så tror det er rimelig godt for FC United, hvis vi nu skal ud og kæmpe om titler  Grin
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #37: 28 Feb 2016, 17:25 »

Datoen er 1. marts 2022 og det ligner efterhånden oprykning til The Championship og dermed klubben største resultat.

Økonomien halter lidt men håber det hjælper at rykke op og få lidt flere mennesker på stadion.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #38: 01 Mar 2016, 15:17 »

Første sæson i The Championsship er igang. Jeg måtte henover sommeren hente en del spillere på fri transfer, da holdet ikke var godt nok til Championship og jeg havde ikke pengene til at kunne købe spillere.

Klubbens faciliteter mangler et kæmpe boost og mit stadion skulle gerne udvides. Jeg får dog konstant afslag pga. klubbens økonomi, hvilket vel er i orden. Så mit mål er, at stabilisere mig i Championsship og først gå efter oprykning om et par år. Det ville være yderst pinligt, at rykke op med et stadion, hvor der kun er plads til 5.000.

Når det så er sagt, så har hele klubben løftet opgaven omkring vores oprykning. Det forventes vi rykker ned men mine spillere vil det anderledes - det er en sand fornøjelse. Som I kan se på min startopstilling, så er der en del kendte spillere på holdet, selvom vi er langt henne i spillet.




Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #39: 30 Mar 2016, 17:47 »

Hvor længe har I andre, der har spillet med FC United ventet, før I fik jeres stadion udvidet? Jeg vist ved at være i min 10. sæson efterhånden, og ligger og spiller med om playoff-pladserne i The Championship, men jeg har stadig kun et stadion med plads til 2.000. Det ville sgu være en skandale at skulle spille Premier League med det stadion. Jeg er med på, at det har noget med økonomi at gøre, men når jeg får mine penge for deltagelse i The Championship og tv-penge og alt det der, så har jeg slet ikke engang mulighed for at bede om at udvide stadion, da bestyrelsen har truffet en beslutning ugen inden om, at der ikke er råd til det. Har I andre haft held med det?
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #40: 14 Jul 2016, 21:35 »

Har også begivet mig ud i et længere save med FC United.

1. sæson er overstået med en oprykning efter sejr i Playoff.

Er pt.i gang med 2. sæson og det halter lidt - har svært ved at finde en taktik som giver pote og finder det som en stor udfordring at skaffe spillere som er gode nok Smiley
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #41: 16 Jul 2016, 14:26 »

Oprykningen i 2. sæson kom i hus efter igen at vinde i Playoff finalen Opstemt

Nu hedder det i 3. sæson Sky Bet League 2 Smiley

Har 5 mio til indkøb - nogle forslag?
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #42: 16 Jul 2016, 20:11 »

Så har Fc United ramt Premier League!

Et fantastisk hold er blevet bygget op igennem de mange sæsoner, hvor vi udelukkende har levet økonomisk af det profit vi har skabt på handler. Vi stopper dog ikke her, med de fantastiske indtægter vi får for tv-rettighederne, regner jeg stærkt med at vi kan få kvalificeret os til europæisk fodbold næste sæson Smiley

Hvert eneste år har vi taget oprykningen i første hug, rimeligt vildt synes jeg selv.

De to lidt ældre spillere Kaka og Essien skiftede til klubben på fri-transfer og forlangte næsten intet i lån. Hvilket har hjulpet klubben en hel del.



Truppen er fyldt med yngre spillere, hvilket er noget, jeg satser rigtig meget på i FM. De eneste spillere over 23 år i de startende elleve er Varela, Essien og Kaka.



Er det muligt at se dine holdinstruktioner??
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #43: 18 Jul 2016, 08:47 »

3. sæson bød på overlevelse i League 2 og meget dårlige og svingende resultater hele sæsonen igennem.

Håber meget på en top/midterplacering i næste sæson.
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #44: 22 Jul 2016, 18:14 »

Jeg er også faldet for denne udfordring. Min første sæson er netop færdigsspillet, og på trods af vi til sidst lignede et hold der måtte ende uden for Play Off pladserne, sluttede vi af med 3 sejre, som sendte os i Play Off. Her slog vi først sikkert Boston United og i Finalen North Ferriby på et sent mål af mit stortalent Eddie D'Sane.




Målsætningen for den nye sæson er klart at ende i den bedre halvdel. Klubben har startet forbedrelse af ungdomsfacilitetern e, hvilket jeg også ser frem til. Men alt efter om jeg kan holde mine profiler og hente nye ind, går jeg målrettet efter at Toox med en oprykning mere.

God vind!

Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010