home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 325 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC United of Manchester
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FC United of Manchester  (Læst 19654 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #15: 22 Nov 2015, 13:10 »

Der er virkelig muligheder i 1. sæson selvom medierne mener noget andet. Jeg var rigtig tilfreds med truppen og så fik jeg et par talenter i marts der kunne gå direkte ind i startopstillingen.

Vi er stadig i en tidlig fase af FM16, så jeg måtte skifte taktik en del gange, da jeg stadig leder efter et par solide taktikker jeg kan benytte.

Jeg rykkede dog op tiltrods for jeg til sidst i turneringen havde et kæmpe formdyk.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #16: 27 Jan 2016, 11:06 »

Nogen der har spillet videre med den her klub og kan sige hvordan det er gået? Smiley
Logged

FORZA BRØNDBY!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #17: 27 Jan 2016, 13:12 »

Jeg er kommet i League One , kan godt lige lave en opdatering i løbet af ugen Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #18: 27 Jan 2016, 13:29 »

Hvor mange sæsoner er du henne?
Logged

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #19: 27 Jan 2016, 16:25 »

Fedt, det må du gerne! Jeg er selv lige startet, og ligger nummer 2 halvvejs i sæsonen. Får godt nok mange længere skadespauser til nøglespillere, men jeg har heldigvis hentet bredt ind Smiley
Logged

FORZA BRØNDBY!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #20: 27 Jan 2016, 16:26 »

Hvor mange sæsoner er du henne?

Tror jeg er i gang med 4. eller 5. sæson
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #21: 27 Jan 2016, 17:16 »

Skal til at starte op med et save med FC United, og tænker jeg skal prøve og vippe Manchester United af pinden 20-25 ude i fremtiden.. Hvilke spillere har funklet for jer i 1. sæson? Evt. hvilke har i købt? Har ikke så meget forstand på hvilke spillere der imponere så langt nede i rækkerne Smiley
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #22: 27 Jan 2016, 17:42 »

Hvilket taktik har i brugt i starten? Synes virkelig det er svært at finde en der passer til holdet
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #23: 27 Jan 2016, 19:16 »

Skal til at starte op med et save med FC United, og tænker jeg skal prøve og vippe Manchester United af pinden 20-25 ude i fremtiden.. Hvilke spillere har funklet for jer i 1. sæson? Evt. hvilke har i købt? Har ikke så meget forstand på hvilke spillere der imponere så langt nede i rækkerne Smiley
Prøv at se om ikke du kan hente Huw Johnson, Corey Francis, Zodel Brown, Ben Glasgow og SImmonds - alle har jeg brugt i Portsmouth og vil måske tro de også kan hentes af lavere rangerende hold som FC United
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #24: 27 Jan 2016, 20:25 »

Prøv at se om ikke du kan hente Huw Johnson, Corey Francis, Zodel Brown, Ben Glasgow og SImmonds - alle har jeg brugt i Portsmouth og vil måske tro de også kan hentes af lavere rangerende hold som FC United

Har faktisk allerede hentet Galsgow, men alle de andre spillere du har anbefalet spiller CM, COM eller HB som er lige præcis de 3 formationer jeg allerede har hentet forstærkninger til Smiley
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #25: 31 Jan 2016, 21:25 »



Første sæson overgik alle mine forventninger. Jeg var ubesejret de første 31 kampe i ligaen, og har igennem sæsonen fået opbygget et stærkere og stærkere hold:



Blandt de ny ankomne ungdomsspillere var der en dreng, der sprang i øjnene på en, Paul Curtis. Blot 15 år, og allerede en ekstrem vigtig spiller for os.

Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #26: 31 Jan 2016, 21:30 »



Første sæson overgik alle mine forventninger. Jeg var ubesejret de første 31 kampe i ligaen, og har igennem sæsonen fået opbygget et stærkere og stærkere hold:



Blandt de ny ankomne ungdomsspillere var der en dreng, der sprang i øjnene på en, Paul Curtis. Blot 15 år, og allerede en ekstrem vigtig spiller for os.


Flot sæson min ven - håber du opnår at vinde Champions League med denne klub i enorm udvikling. Thumbs Up
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #27: 31 Jan 2016, 21:35 »

Flot sæson min ven - håber du opnår at vinde Champions League med denne klub i enorm udvikling. Thumbs Up

Der er lang vej, men det er absolut det jeg stræber efter Smiley
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #28: 31 Jan 2016, 21:39 »

Der er lang vej, men det er absolut det jeg stræber efter Smiley
Godt at høre, men det er da rigtigt, at det vil kræve meget tid. Ser ud til, du har fundet melodien rent taktisk Peace
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester
« Svar #29: 07 Feb 2016, 18:19 »



2. sæson er færdig, og levede op til alle forventninger!



Holdet er også blevet virkelig stærkt! Har fået hentet en del spillere på frie transfers, som vurderes af min stab til at være vigtige spillere for hold i Sky Bet League 1! Derfor bliver mine forventninger helt klart, at vi rykker op i første hug til Sky Bet League 1



Stor talentet Paul Curtis, som poppede op i akademiet sidste år, har vist sig er være en vital spiller for førsteholdet. Han er en gut jeg har rigtig store forventninger til i fremtiden! Mange Premier League klubber har været interesseret, men jeg prøver så godt jeg kan, at holde ham i så lang tid som muligt Smiley

Edit: Bestyrelse har lige offentliggjort at klubben bliver fuldtidsprofessione l!
« Seneste Redigering: 07 Feb 2016, 19:08 af Toox00 » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010