home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  MAC problem
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: MAC problem  (Læst 4645 gange)
doninja
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
MAC problem
« : 04 Nov 2015, 07:58 »

Hej drenge

Jeg har problem med at min MAC hakker helt vildt når jeg spiller kampe. Computerens ydeevne viser at den sagtens kan trække spillet.
Nogen der har oplevet samme problem

På forhånd tak
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: MAC problem
« Svar #1: 04 Nov 2015, 08:23 »

Under Indstillinger, prøv at ændre fra Software Rendering til GPU Rendering - eller omvendt. Se om det hjælper.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #2: 04 Nov 2015, 14:46 »

Virkede det med grafik settings?
Eller der nok kun 2 muligheder tilbage (og nok kun en, hvis du spørger nogle og det er sidste mulighed).
Enten et sigames fuck up ift manager på Mac eller også er din mac's specifikke opsætning den der er problemet og her hjælper en geninstallering heller ikke.

Jeg har dog tidligere læst mig til at netop ændringen på grafikproces kan gøre forskellen.
Er det trægt ved trykken på knapper og ikoner?
Logged

doninja
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #3: 04 Nov 2015, 15:45 »

Det hjalp med ændringen, men synes stadig ikke det kører optimalt. Ved tryk på knapper og ikoner er reaktionstiden langsom! Jeg har en 3 år gammel Lenovo bærbar som kører spillet meget bedre.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #4: 04 Nov 2015, 20:16 »

Det var det samme sidste år. Måske året inden også.
En iMac til 27.000kr (2012) OG en mini mac fra 2012 fik så meget baghjul af min gaaaaamle Dell xps, så halvdelen af fm15's levetid gik på en knap 8 år gammel Dell. Mens en (til alle andre formål) lækker iMac først blev fm klar i marts.

Mange med det problem (altså på Mac), men ikke et issue for sigames og på forum her, er svaret at din Mac jo er meget unik opbygget og sammensat, så man forvente at nogen vil have problemer da alle ikke er ens. Kunne måske være bare lidt validt, hvis ikke det var for at en pc er langt mere kompleks og i flertal ift Mac.
Men nok om det. Jeg kan da trøste dig med at fm15 blev spilbart (ift det problem her). Det triste er så at det først skete ved sidste patch i marts.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #5: 04 Nov 2015, 20:19 »

Har ingen problemer på min MAC - ??

EDIT

Testede det lige, spiller normalt på min PC.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #6: 04 Nov 2015, 20:54 »

Hvilken Mac kører du med?
Måske det er noget grafik eller et eller andet. Det er tankevækkende der er mange med problemer på deres Mac. Uanset om den er nu og pre installeret eller en ældre.
På udenlandske sider er det ikke så "tabu" belagt, men stadig uden løsning, der hvor jeg har søgt
Jeg har selv testet med 4 stk. Og har to bekendte der bruger Mac også. Ingen af os 6 har samme Mac, så kunne være interessant at vide hvad deres fællesnævner er.
For det er ikke hestekræfter, nu større mindre mac's i nogle tilfælde åbenbart performer bedre en større mac's.
Ihvertfald har vores 6 performed ens - skidt. Indtil match patch, der rendte de større Mac fra de ellers mindre mini Mac's

Hm ja så blev det nok ikke inden jul alligevel at fm bestilles. Føler mig ret sikker på at jeg vil have problemerne igen.
Logged

doninja
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #7: 04 Nov 2015, 20:56 »

Det er sjovt at i 15 der virkede det godt på min Mac lige indtil den sidste patch kom! Det er nok individuelt fra maskine til maskine. Hos mig fungerer det bedre nu efter ændring af indstillingerne men er stadig ikke optimalt.  Ærgeligt når man nu har en lækker maskine med en stor skærm
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #8: 04 Nov 2015, 22:30 »

Macbook pro fra 11, 17"
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #9: 04 Nov 2015, 23:31 »

Ja det er dumt/sjovt/mærkeligt. Et er sikkert. Når sigames vælger at udgive det på Mac også så har det sgu bare rent performancemæssigt at fungere..
Når march engine er så omskiftelig fra patch til patch OG det samtidigt er et sats (som Mac bruger) om det rent brugermæssigt virker eller ej, ja så syntes jeg snart spillet har spillet fallit og næppe har en levetid der kan tåle en udgivelse hvert år. Især når det første halve år altid er "test", forstået på den måde at match engine har så mange ændringer med sig at det er et nyt setup ved hver patch.
Den gode nyhed er dog at logikken ved sidste patch ofte er den samme, spil efter spil. Det skal nok blive hæderligt, men først til sidst. Og herfra er der blot et halvt år til nye fm udkommer.
Måske man skulle lave sin tankegang om til marts/marts fremfor november/november cyklus ift udgivelser.Wink

En pc er nok bedste vej til et stabilt fm spil
Logged

Magnusmoeslund
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #10: 05 Nov 2015, 18:44 »

Når jeg spiller FM 16 på min mac, hakker det også utrolig meget, især i kampene. Er der nogen der har forslag til, mulige løsningsforslag? Det ødelægger lidt spiloplevelsen, og er utrolig trælst?
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #11: 05 Nov 2015, 23:21 »

Tør godt sige det skal patches væk. Du må håbe på der er fix med ved release:)
Logged

Limkilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: MAC problem
« Svar #12: 12 Nov 2015, 15:54 »

Jeg havde samme problem, men da jeg slog 'Brug Retina-visning' fra og ændrede opløsningen stoppede det fuldstændig med at hakke Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: MAC problem
« Svar #13: 12 Nov 2015, 16:22 »

Havde samme problem. troede det bare var min MAC, så jeg ændrede 3D indstillinger til det laveste. Nu fungere det uden hakkerier, men på laveste grafik. Min MAC er ellers meget kraftig.
Logged

Gerrard1892
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: MAC problem
« Svar #14: 13 Nov 2015, 16:02 »

Har spillet FM siden jeg var en bette knægt, men har mistet gejsten lidt, da jeg "kom til" at købe en Mac nogle år tilbage. Hvordan har i FM nørder, som har Mac det med at spille på den, selvom den bliver varm? Føler at den går i stykker på et tidspunkt, og det er det jo ikke værd trods alt.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010