|
Mickelborg
|
|
hej det er min første blog... så det kan godt være det ikk er verdens bedste... men her komer den Ny Træner i Barca der var pressemøde kl 12 den 3 juli frank Rijkaard var gået af og der var ingen der vidste hvorfor sagde præsidenten. men vi har fundet en uerfaren dansker ved navn Danni mickelborg. "jeg kommer fra nogen små klubber hjemme i danmark" sagde Mickelborg hva vil du opnå i barca"vi vil selvfølgelig prøve at vinde mesterskabet og selvfølgelig skal vi prøve at forsvare CHL" her er så mandskabet: 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 03 Dec 2006, 14:38 af Dannimh »
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Måske ville en nogle billeder hjælpe lidt, men det kommer måske i næste update? Men glæder mig da til at følge din første blog, alt andet end mesterskabet ville være en katastrofe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Handler. Spillere ind: Mike Jensen 8 Mio. Brøndby. Mads Laudrup 2,75 Mio. FCK(KB) Marcelo 60 Mio. Fluminense.  Spilere ud: Thiago Motta 35 Mio. Palermo. Venskabskampe: Holbæk 1-4 Barca (MoM Andres Iniesta 8 Barca) FCK 2-3 Barca (MoM Albert Jorquera 8 Barca ) Barca 3-1 Barcelona C (MoM Xavi 8 Barca ) Barca 4-1 Milan (MoM Ronaldinho 9 Barca ) Santos 0-0 Barca ( MoM Zambrotta 8 Barca ) Fluminense 1-3 Barca (MoM Ronaldinho 9 Barca) Atlético Mineiro 0-1 Barca (MoM Messi 8 Barca ) Corinthians 3-3 Barca (MoM Iniesta 8 Barca ) SPANSKE SUPER CUP Mod Espanyol en kamp jeg havde set meget op til. finalen gik over to kampe og det gjorde mig ikk den store forskel. Espanyol 0-3 Barca (MoM Valdés 8 Barca) denne kamp gik efter mit hoved. espanyol kom kun frem til et par chancer og vi havde rigtig mange.. det kunne godt havde endt 6-0  Barca 1-0 Espanyol (MoM José Maria Lacruz 8 Espanyol)  SÅ VANDT VI SAMLET 4-0 OG SÅ HAR VI VUNDET SUPER CUP´PEN vi skulle også spille EU SUPER CUP her er et billed af resultatet 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 13 Nov 2006, 08:46 af Dannimh »
|
|
|
|
|
|
|
Tor1991
Gæst
|
|
[size=22pt][/size] også skriver du det du vil imellem ][...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tor1991
Gæst
|
|
tak hva med billed
Når du er inde i spillet trykker du på knappen til højre for F12, og går ind i paint og trykker Ctrl V, derefter går du ind på F.eks. www.imageshack.us og uploader det. Når det er gjort trykker du på det nederste link der er kommet, og kopiere det herind imellem [img][/img] håber du forstår
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Nov 2006, 20:41 af Tor1991 »
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
okay tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tor1991
Gæst
|
|
har lige ændret adressen til det rigtige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
jeg savner lidt ris og ros
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
der kommer en update i morgen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Jeg synes ikke du skal skrive så meget med stort, det virker ikke godt. Du skulle måske også vælge at skrive noget mere i hver update.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Jeg synes ikke du skal skrive så meget med stort, det virker ikke godt. Du skulle måske også vælge at skrive noget mere i hver update.
okay tak fordi du siger det skal lige lave det om så
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Kan vi få nogle SS af dine indkøb? Det ville være nice 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Kan vi få nogle SS af dine indkøb? Det ville være nice  ja de kommer i morgen i næste update... bare kig i morgen så er de der nok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
jeg kommer med CHL og liga stilling i morgen i næste update
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nees
|
|
Resultaterne ser gode ud, men synes måske ikke Mads Laudrup og Mike Jensen høre hjemme i Barcelona, men det er jo ikke mig der træner hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|