home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Portsmouth
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Portsmouth  (Læst 25947 gange)
mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Portsmouth
« : 30 Okt 2015, 21:06 »

Jeg har kastet mig ud i et game med Portsmouth, der siden 2010 har haft en hård tid med økonomiske problemer og en masse nedrykninger. "Pompey" som de bliver kaldt spiller idag i den fjerde bedste række i England, nemlig League Two. Der er lange udsigter til tidligere storhedstid.
Inden sæsonen er Portsmouth udråbt til en 3. plads i League Two, i mine øjne bør vi dog være klare favoritter da de har en udemærket trup, samt en transferbeløb på 250.000 pund.
Hele truppen er næsten ny, og meget få spillere har spillet mere end 1 sæson i klubben. Derfor er det spændende om det hele kommer til at sejle, synes jeg nemt det kan komme til når det er ene af nye spillere der er i en klub.
Det afholder mig dog ikke fra at hente et par spillere ind. Jeg brugte en helvedes masse tid på at finde billige spillere, der var gode nok til også at kunne spille League One (hvor jeg forhåbentligt gerne skulle være næste sæson). Det blev dog sværre end jeg regnede med. Mine indkøb ser således ud:
- Christian Sørensen, Silkeborg, Venstre Kant - 40.000 pund
- Hakan Redzep, Vejle, Venstre Kant/ Midt Midt - 14.000 pund
- Andy Little, Preston, Angriber - 210.00 pund (Afbetalt over 48 måneder)
- Lars Gulpen, EHC, Midt Midt - 10.000 pund
- Thierno Bah, Fri, Defensiv Midt
- Joe Rafferty, Rochdale, Højre Back - 210.000 pund (Afbetalt over 48 måneder)
Jeg havde næsten råd til alle disse transfers uden at røre på truppen, men jeg synes simpelthen der var alt for mange overflødige spillere, som jeg aldrig ville få brug for. Derfor valgte jeg at skyde en masse afsted for at rejse en lille smule kapital. De mest nævneværdige spillere var; Adam Barton og James Dunne.

Jeg har tænkt mig at køre 2 opstillinger. Jeg håber jeg kan få det til at fungere med en 4-2-3-1, men jeg har sjældent haft succes med den i England, så det kan godt være jeg holder mig til den klassiske 4-4-2.
Det bliver i hvertfald disse 2 jeg kommer til at praktisere.

Jeg glæder mig til at komme igang, og forhåbentligt få Portsmouth op i rækkerne igen!
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #1: 30 Okt 2015, 21:14 »

Så fik jeg spillet de første 10 kampe i turneringen, hvilket resulterede i en meget blandet start. Jeg har fundet ud af min 4-2-3-1 opstilling ikke fungerer, jeg har ikke en angriber der er god nok til at ligge alene på toppen desværre, jeg har derfor besluttet at satse på en helt traditionel 4-4-2 opstilling, med en mere direkte spillestil.
De første 10 kampe: 5 sejre, 2 uafgjort og 3 nederlag, hvilket betyder en foreløbig 7 plads, det er okay, det hele er så tæt, alle hold slår alle. Udover ligaen har jeg spillet Capital One Cup, her tabte jeg hjemme 3-1 til Millwall, det er jeg meget skuffet over! Men på den anden side er det okay, så kan jeg holde mere fokus på ligaen. Jeg røg også ud af Vans pokalen i 2. runde til Northampton efter straffespark. Til den historie høre dog at jeg fik 2 røde kort efter 30 min, og endnu 1 efter 55. Den pokal betyder alligevel intet for bestyrelsen, så hul i det, det er ligaen der er 1. prioritet.
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #2: 31 Okt 2015, 19:24 »

Så fik jeg spillet de første 10 kampe i turneringen, hvilket resulterede i en meget blandet start. Jeg har fundet ud af min 4-2-3-1 opstilling ikke fungerer, jeg har ikke en angriber der er god nok til at ligge alene på toppen desværre, jeg har derfor besluttet at satse på en helt traditionel 4-4-2 opstilling, med en mere direkte spillestil.
De første 10 kampe: 5 sejre, 2 uafgjort og 3 nederlag, hvilket betyder en foreløbig 7 plads, det er okay, det hele er så tæt, alle hold slår alle. Udover ligaen har jeg spillet Capital One Cup, her tabte jeg hjemme 3-1 til Millwall, det er jeg meget skuffet over! Men på den anden side er det okay, så kan jeg holde mere fokus på ligaen. Jeg røg også ud af Vans pokalen i 2. runde til Northampton efter straffespark. Til den historie høre dog at jeg fik 2 røde kort efter 30 min, og endnu 1 efter 55. Den pokal betyder alligevel intet for bestyrelsen, så hul i det, det er ligaen der er 1. prioritet.


Prøv evt. med en 4-1-2-3 opstilling jeg spiller denne i en bred version med to kanter. Dog har jeg haft held til at hente hurtige folk til kanterne og hurtige backs.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #3: 23 Nov 2015, 08:40 »

Så starter jeg traditionen tro et spil med Portsmouth.
Har altid holdt af Portsmouth, så jeg synes, at det er på tide, at føre dem tilbage til Premier League.
Målet i 1. sæson er stensikker. Oprykning!

Mit mål med spillet er, at jeg gerne vil føre en sund økonomi og udvikle talenter og jeg vil prøve, at holde spillet så realistisk som muligt, så hvis jeg modtager store bud på mine spillere, så vil jeg, afhængig af økonomien, træffe valget derefter. Men alle er til salg for den rigtige pris.

Jeg opdaterer løbende herinde jo længere jeg kommer med spillet.

Andre der spiller med denne spændende klub fra League 2?
« Seneste Redigering: 23 Nov 2015, 08:54 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #4: 23 Nov 2015, 18:57 »

Når jeg går død i mit RB Leipzig save, vil jeg have det obligatoriske Portsmouth-spil kørende! Det er en fed klub med nogle super talenter Smiley Følger denne tråd!
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #5: 29 Nov 2015, 11:06 »

Så er jeg startet med Portsmouth. En sovende kæmpe der bare skal tilbage hvor det er sjovt, så hurtigt som muligt!
Jeg spiller en klassisk 4-2-3-1. med 2 indvendige angribere.
Truppen fra start er rimelig spændende, og man har en del spillere man sagtens kan bruge efter en eventuel oprykning.

Jeg lavede følgende handler i 1. sæson:
UD:
Gareth Evans
Kyle Bennett
Kal Naismith
Brian Murphy

IND:
Ben Wyatt
Christian Holst
Justin Hoyte
Shaquile Coulthirst - leje
Kenneth McEvoy  leje
Harry Winks - leje
Milos Veljkovic - leje
Luke McGee - leje
Alan Tate
James Dayton

Jeg har en meget svingende sæson. Havde perioder med fantastisk spil, men lige så mange periode hvor det sejlede.
Jeg endte på en 5. plads - men vandt Play Off over Crawley i semi og Plymouth i finalen.
Mit samarbejde med Tottenham viste sig afgørende, og lejede nogle fantastiske spillere, men især Harry Winks var afgørende som playmaker. McEvoy sprudlede også, og blev topscorer med 23 mål, hvilket gav ham en plads til EM med Irland.

SÆSON 2:

Efter oprykningen var det klart er der skulle ske lidt med truppen. En del af de gamle spillere har fået løbepas og enkelte spillere blev solgt, da de ganske enkelt ikke holder niveau.
Jeg har købt følgende spillere:
Luke Moore
Jeppe Curth
Jordan Graham
Lee Novak
Eldin Jakupovic
Josh Brownhill
Shaun MacDonald

og har derudover gen-lejet McGee og McEvoy, samt lavet nye lejemål med Kyle Walker-Peters og Onomah. Veljkovic og Winks kunne desværre ikke fristes til en sæson mere i Portsmouth (de har udviklet sig vanvittigt, og er begge lejet ud til andre PL-klubber)

Min start 11'er ser ud som følger:

                          Jakupovic

Walker-Peters  Webster  Whatmough  Tate

                  MacDonald  Onomah

    McEvoy                Curth              Roberts

                             Moore

Bænk:
McGee
May
Wyatt
Brownhill
Graham
Chaplin
Novak

Jeg er startet rimelig stabilt efter oprykning med 5 sejre, 3 uafgjorte samt 2 nederlag. De 2 nederlag kom indenfor de første 4 kampe, så man må sige at de har fundet rytmen. Målet er at komme i Play Off, men med hold som Sheffield United, Peterborough, Bolton, Birmingham og Blackpool i rækken skal der nok blive kamp om pladserne. 

« Seneste Redigering: 29 Nov 2015, 11:08 af Rafa » Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #6: 29 Nov 2015, 12:08 »

Grundet lidt manglende bredde i truppen, har jeg hentet Ledesma på fri transfer, samt signet Sol Bamba og Gaetano Berardi begge fra Leeds
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #7: 30 Nov 2015, 21:50 »

Tog helt sensationelt den ene direkte oprykningsplads til Championsship!
Opdatering følger...
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #8: 30 Nov 2015, 23:20 »

Tog helt sensationelt den ene direkte oprykningsplads til Championsship!
Opdatering følger...

Tillykke med det- håber du får tilgang af talent Thumbs Up
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #9: 30 Nov 2015, 23:26 »

26 mål af McEvoy og 33 af Moore var en af de største faktorer i forhold til oprykningen. Dog hjalp det gevaldigt at få signet en keeper med topklasse, Jakupovic har taget godt fra i løbet af sæsonen. Bamba og Berardi har sammen med Whatmough og Walker-Peters udgjort den klart bedste defensiv i rækken. Brownhill fik kæmpet sig ind i start 11'eren ved siden af MacDonald, hvilket har skubbet Onomah frem på 10'eren.
Jeg ville ikke tøve en sekund med at spille med det samme hold i The Championsship, men grundet lejeaftaler og andre uklare omstændigheder ved jeg ikke om det er muligt. Truppen skal under alle omstændigheder gøres bredere.
« Seneste Redigering: 30 Nov 2015, 23:28 af Rafa » Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #10: 04 Dec 2015, 10:19 »

Jeg må sige at jeg er utroligt glad for mit Portsmouth-spil, som der har udviklet sig ret fantastisk!

Første sæson gik fint uden de store handler, og jeg endte (forventeligt) nummer 1 i LeagueTwo. I anden sæson i LeagueOne endte jeg meget overraskende som klar nummer et selvom jeg regnede med en midterplacering som maksimum.

Det skal dog siges at der også blev handlet lidt pænt ind, faktisk relativt store navne til sæsonen i LeagueOne, hvilket hjalp godt til!

3. sæson i Championship er der nu spillet 10 kampe, og jeg ligger fint til lige midt i tabellen. Jeg er godt tilfreds!

Andre der spiller med denne gamle traditionsklub?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #11: 04 Dec 2015, 11:23 »

Jeg må sige at jeg er utroligt glad for mit Portsmouth-spil, som der har udviklet sig ret fantastisk!

Første sæson gik fint uden de store handler, og jeg endte (forventeligt) nummer 1 i LeagueTwo. I anden sæson i LeagueOne endte jeg meget overraskende som klar nummer et selvom jeg regnede med en midterplacering som maksimum.

Det skal dog siges at der også blev handlet lidt pænt ind, faktisk relativt store navne til sæsonen i LeagueOne, hvilket hjalp godt til!

3. sæson i Championship er der nu spillet 10 kampe, og jeg ligger fint til lige midt i tabellen. Jeg er godt tilfreds!

Andre der spiller med denne gamle traditionsklub?
Jeg har også påbegyndt et Portsmouth-game. En fantastisk klub med god trup for start. Synes spillere som Webster, Bennet, Barton og Close når et fint niveau. Godt at se. at det gik dig så godt i League One. Jeg er grundet tidsmangel stadig i League 2. Skønt man kan låne så mange spillere. Det giver ekstra krydderi til holdet.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #12: 04 Dec 2015, 11:28 »

Jeg har også påbegyndt et Portsmouth-game. En fantastisk klub med god trup for start. Synes spillere som Webster, Bennet, Barton og Close når et fint niveau. Godt at se. at det gik dig så godt i League One. Jeg er grundet tidsmangel stadig i League 2. Skønt man kan låne så mange spillere. Det giver ekstra krydderi til holdet.

Jeg har stort set valgt ikke at leje spillere gennem hele spillet, lige set bort fra en eller to til bredden.

Men hver sin stil! Webster og Burgess er monstre i forsvaret, og de spiller stadig fast i Championship!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #13: 04 Dec 2015, 13:32 »

Her i første Championsship sæson, er det stadig egne talenter der er stammen på holdet. Det centrale forsvar består af Webster og Whatmough, mens May gør sig gældende på den centrale midtbane - og Conor Chaplin har tilspillet sig pladsen helt fremme med stor succes. Ben Close banker også på til start 11'eren, men i såfald ville det blive i stedet for May.

Gør i ikke brug af Chaplin og Whatmough?
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #14: 04 Dec 2015, 13:35 »

Her i første Championsship sæson, er det stadig egne talenter der er stammen på holdet. Det centrale forsvar består af Webster og Whatmough, mens May gør sig gældende på den centrale midtbane - og Conor Chaplin har tilspillet sig pladsen helt fremme med stor succes. Ben Close banker også på til start 11'eren, men i såfald ville det blive i stedet for May.

Gør i ikke brug af Chaplin og Whatmough?

Chaplin havde jeg aldrig den store fidus til, og Whatmough har simpelthen ikke været i nærheden af Webster og Burgess' niveau, så han er lejet ud, og tror ikke at jeg forlænger med ham her efter 3. sæson hvor han udløber.
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010