home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:36 Broen13 Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132747 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Portsmouth
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Portsmouth  (Læst 26227 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #45: 14 Dec 2015, 15:49 »

Nogle gode handler so far? Smiley

I vintertransfervindu et bad jeg om penge, hvilket gav mig 23 mio., her spenderede jeg 14 mio. på Matt Doherty fra Wolves og James Keatings fra Hibernian for 2 mio. Samtidig har jeg præsteret af få Jed Wallace tilbage på lån, nu hvor han er solgt til Wolves Skuffet Elskede ham ellers i sær i FM15!
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #46: 14 Dec 2015, 15:52 »

Nogle gode handler so far? Smiley

Fyren fra Man U er Joe Rothwell, fik ham lige fundet på Google Opstemt
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #47: 17 Dec 2015, 01:16 »

Fyren fra Man U er Joe Rothwell, fik ham lige fundet på Google Opstemt

Som højre kant kan du prøve at hente Marcus Edwards fra Tottenham til Portsmouth
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #48: 17 Dec 2015, 09:28 »

Så blev først sæson færdigspillet, og hvilke en af slagsen! Allerede ved vinterpausen følte jeg, at oprykningen var sikker.



Jeg havde Mason Bennett på lån fra Derby, der scorede 32 kasser. Mit nyindkøb Jordan Cook fra Walsall scorede 17 mål og lavede 16 assist og blev årets spiller i Sky Bet League 2.
Jed Wallace fik jeg på lejekontrakt fra Januar til slutningen af sæsonen, og på bare 17 kampe præsterede han at lave 12 assists og 3 mål. Gud hvor jeg savner den fyr!

Den svære anden sæson

Jeg vil gå benhårdt efter direkte oprykning mod League 1, hvilket jeg føler, holdet kan leve op til. Inden transfervinduet efter første sæson, sagde jeg til mig selv, at jeg ville holde på den gode stamme af spillere, som jeg havde fået etableret. Men som altid, fik jeg ryddet godt og grundigt op og fik signet nogle forskellige spillere.

Ind kom

Caolan Lavery fra Sheffield Wednesday på fri transfer.
Janoi Donacien fra Aston Villa på fri transfer.
Franck Moussa fra Charlton på fri transfer.
Aidan White fra Rotherham på fri transfer.
Jake Kean fra Norwich for 600k.
Emmanuel Ledesma fra Rotherham på fri transfer.
Asdrúbal fra Las Palmas for 1 mio. (Tror virkelig det er et scoop, da han spillede jævnt godt i bedste spanske række forrige sæson)!

Ud gik

Matt Tubbs frit.
Michael Doyle frit.
Michael Poke frit.
Danny Hollands frit.
Paul Jones frit.
Mark Gundelack til Sheffield United for 1.2 mio. - Havde hentet ham til højre back i første sæson for 800k, men hans defensive egenskaber er elendige, hvilket gjorde, jeg ikke fik brug for ham længere.

Hvordan går det jer andre? Glæder mig til den nye sæson Smiley God spillelyst!
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #49: 19 Dec 2015, 21:17 »

Så er anden sæson spillet, hvor jeg havde forventninger om at spille med i toppen af League One. Dette var også en realitet, da jeg hele tiden var med i top 4 i ligaen. Rotherham og Rochdale lignede hele tiden de to stærkeste hold, men med mange dumme pointtab, holdt jeg hele tiden begge hold i snor.
Moderklubben Manchester United krydrede kagen ekstra meget ved at tilbyde mig både Andreas Pereira og Guillermo Varela, som i min optik er over niveau til League One. Herudover blomstrede også min nye angriber Caolan Lavery, der bidragede med 25 mål i sæsonen.
Den helt store overraskelse var dog Adam May, der tog årets spiller både på mit hold og i ligaen. Satme flot at en nu kun 19-årig knejt! Derudover har Adam Webster, Enda Stevens og Ben Close også været gode. Burgess og Whatmough er, desværre, faldet af på den og er henholdsvis 3. og 4. valg i forsvaret. Og det ser ud til kontraktudløb for Whatmough, der har skuffet mig katastrofalt i dette års udgave.

Men nu til det egentlige faktum!



Vindere af både League One og Vans Pokalen! Jeg er en stolt mand, der kan give spillerne en fortjent ferie.
Dog må jeg understrege, at jeg bestemt ikke er tilfreds med ledelsen, der har givet mig et transferbudget på 0? For pokker det kan gå hen at blive hårdt. Men jeg må kigge efter frie transfers efter spillere, jeg ved, der har niveauet til Championship.

Håber at høre fra jeres saves snart!  Grin
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #50: 19 Dec 2015, 21:47 »

Hvilken formation vil være mest optimal i 1. sæson? Opstemt
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #51: 20 Dec 2015, 12:43 »

Hvilken formation vil være mest optimal i 1. sæson? Opstemt

Altså jeg har spillet boldbesiddende bold hele vejen i en 4-2-3-1 opstilling Grin
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #52: 20 Dec 2015, 20:18 »

Forsøger mig med min 4-2-3-1 som jeg havde nogenlunde succes i Spurs. Hvem er gode at hente i 1. sæson? Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #53: 20 Dec 2015, 20:30 »

Forsøger mig med min 4-2-3-1 som jeg havde nogenlunde succes i Spurs. Hvem er gode at hente i 1. sæson? Smiley

Jeg havde succes med at hente Mason Bennett på lån, han lavede over 30 mål Smiley I League Two er fysiske stats rigtig vildt!
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #54: 20 Dec 2015, 20:39 »

Vil prøve ham. Har ikke så store erfaringer med de lavere ligaer, så er lidt startet for at "lære". Opstemt
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #55: 21 Dec 2015, 20:31 »

Så er det tid til en lille opdatering fra Championship. Jeg har efter transfervinduet handlet - synes jeg - fornuftigt ind, hvilket har fået mine ambitioner lidt højere op. Synes bestemt holdet ligner et midterhold. Her er et lille indblik i mine transfers:

Tilgange

Josh Scowen fra Barnsley på fri transfer.
Martin Olsson fra Norwich på fri transfer.
Daniel Bachmann fra Stoke på fri transfer.
Nikos Ioannidis fra Olympiakos for 400k - ligner desværre et fejlkøb af en anden verden  Græder
Callum McManaman fra Aston Villa for 2 mio.
Jed Wallace lejet i Wolverhampton.
Andreas Pereira lejet i Manchester United. 
Guillermo Varela lejet i Manchester United.

Ud er gået

Asdrubal til Brentford for 15 mio. - godt scoop og stor efterspørgsel efter ham.
Aidan White til St. Johnstone for 3,5 mio. - Martin Olsson var bedre og kan forsvare, hvilket førte til salg.
Adam Barton, James Dunne, Christian Oxlade, Brondon Haustrup og Calvin Davies smuttet på fri transfer.

Præstationen

Efter 15 ligakampe ligger vi solidt på en 9. plads i Championship. Callum McManaman, Andreas Pereira og Guillermo Varela har i særdeleshed imponeret, og jeg er ellevild over min signing af McManaman, som jeg virkelig også beundrer i virkeligheden.
Adam May, Webster, Ben Close, Enda Stevens, Christian Burgess, Kyle Bennett, Jack Whatmough og Gary Roberts er stadig tilbage fra den oprindelige trup, dog er sidstnævnte 3 næsten aldrig i spil. Christian Burgess er også faldet ret så grumt af på den, og hans plads er nu overtaget af den tidligere Aston Villa spiller Janoi Donacien, der spiller rigtig godt trods sine kun 23 år.

Håber at høre fra jer andre snart!
Logged

Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #56: 22 Dec 2015, 12:18 »

Så er spillet startet som skal gøre Portsmouth til mestre! Jeg har ikke spillet nogen kampe endnu. Jeg vil dog lige komme med en opdatering vedr. transfers:

Ind:
Mason Bennett - Leje
Anders Randrup - 30k
Nico Yennaris - Leje
Kasey Palmer - Leje ( Moderklub )
Alex Kiwomya - Leje ( Moderklub )
Mikkel Rygaard - 1.1 mio.

Ud:

Ingen

Er klar til at rykke op!

Der vil komme opdateringer løbende! Smiley
Logged

specialgerrick
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #57: 25 Dec 2015, 23:44 »

Hey

Har lavet mit første spil som Pompey.

Syntes selv det går godt og ville dele lidt ud.

Spiller en 4-2-4
                  Murphy
Ola Aina  M. Clark  C. Burgess  E. Stevens
              Doyle  Henry Jones
G. Roberts                              Ivan Calero
         Mason Bennet    Jerome Sinclair

IND:
Ola Aina (leje fra chelsea)
Ivan Calero (leje fra Derby)
Mason Bennet (leje fra Derby)
Jerome Sinclair (leje fra Liverpool)
Henry Jones (transfer fra swansea) 1.5 mil

UD:
Ingen PT.

PT I første sæson og er halvvejs, ligger nr. 1 med  69 points 21 points ned til nr. 2.
Mason Bennet 17 mål
Jerome Sinclair 16 mål
Gary Robers 13 Mål
Ivan Calero 12 Mål
Kyle Bennet 11 mål (skifter mellem ham og Calero)

Forhåbentlig husker jeg at opdatere løbende Smiley
God vind der ude Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #58: 26 Dec 2015, 08:30 »

Hey

Har lavet mit første spil som Pompey.

Syntes selv det går godt og ville dele lidt ud.

Spiller en 4-2-4
                  Murphy
Ola Aina  M. Clark  C. Burgess  E. Stevens
              Doyle  Henry Jones
G. Roberts                              Ivan Calero
         Mason Bennet    Jerome Sinclair

IND:
Ola Aina (leje fra chelsea)
Ivan Calero (leje fra Derby)
Mason Bennet (leje fra Derby)
Jerome Sinclair (leje fra Liverpool)
Henry Jones (transfer fra swansea) 1.5 mil

UD:
Ingen PT.

PT I første sæson og er halvvejs, ligger nr. 1 med  69 points 21 points ned til nr. 2.
Mason Bennet 17 mål
Jerome Sinclair 16 mål
Gary Robers 13 Mål
Ivan Calero 12 Mål
Kyle Bennet 11 mål (skifter mellem ham og Calero)

Forhåbentlig husker jeg at opdatere løbende Smiley
God vind der ude Smiley

Velkommen til siden Smiley

Godt med endnu en spiller i pompey! Jeg er snart færdig med første sæson i Championship, opdatering følger.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #59: 26 Dec 2015, 22:07 »

Så er det tid til en opdatering fra Championship!

Sæsonen

Forventningerne fra bestyrelsen var, at overlevelse i ligaen var tilfredsstillende, hvor jeg selv havde lidt højere forventninger. De blev også indfriet, fordi vi fik en flot 7. plads. Et kanon forår og en god lejeaftale med Cenk Tosun gjorde, at vi kravlede og kravlede opad. Kun 4 point skilte os fra playoff-pladserne.

Transfers

Igen fik jeg ikke det store at handle ind for til den kommende sæson, da klubbens økonomi ikke er for god. Jeg får kun 20% af transferindtægterne, så jeg gik efter at holde på mine spillere og få et par signings i hus. Det skulle vise sig at blive løst på ret fin vis.

Ud røg

Christian Burgess for 300k til Preston. Havde ham ikke længere med i mine planer, da han præsterede for dårligt, og generelt er jeg ikke fan af SÅ dårlige tekniske stats, som han har.
Emmanuel Ledesma til Rotherham på fri transfer. Han var for løntung i forhold til hvor meget han spillede. Enten var han skadet eller træt. Ud med ham Smiley

Ind kom

Jed Wallace på fri transfer fra Wolves. Fantastisk! Elsker ham simpelthen, og han er lige så god som i FM15.
Guillermo Varela på fri transfer fra Manchester United. Efter at have spillet med et gennemsnit på 7,78 forrige sæson, valgte United ikke at forny hans kontrakt, hvilket gjorde, jeg kunne signe ham gratis. Fremragende signing.
Abdelaziz Barrada på fri transfer fra Marseille. Erstatning for Ledesma - bedre og billigere i drift.
Sam Gallagher på fri transfer.
Nahki Wells på leje fra West Brom.
3 styk Manchester United spillere lejet (moderklubben fodrer mig) - Callum Gribbin, DJ Buffonge og Timothy Fosu-Mensah, der alle tre skal bruges i bredde til truppen.

Sæsonforventninger

Jeg har sat mig op efter at rykke op nu. Championship er en svær række, men jeg tror og håber på en oprykning. Holdet er markant forstærket og jeg har holdt på samtlige profiler, selvom Ben Close og Jake Kean i buret er meget ombejlede.
Forventer mig rigtig meget af Adam May og Adam Webster, da de har udviklet sig til at være mine absolutte bedste spillere. Det bliver et brag af en sæson!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010