home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 328 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Portsmouth
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Portsmouth  (Læst 26026 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #75: 30 Dec 2015, 23:08 »

Mangler en ordenlig venstre offensiv mid,
Skal erstatte Jesse Lindgard xDD

Andrew Hjulsager?
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #76: 05 Jan 2016, 15:09 »

Så er første sæson i Premier League overstået, hvor jeg præsterede langt over forventning! Havde troet, jeg skulle være bundhold og kæmpe for overlevelse, men piben fik sgu en anden lyd.



Arkadiusz Milik leverede 28 basser i 36 optrædender og jeg tror derfor, der vil være stor efterspørgsel efter ham. Jeg vil forsøge at holde på ham, da han virkelig gør det godt og passer perfekt ind på holdet.
Hvis det skulle ske, at han skulle ryge på frikøbsklausul på sølle 110 mio., så har ledelsen krydret budgettet rigtig godt!



Ser frem til anden sæson, hvor jeg vil kæmpe med i samme ende af tabellen - forhåbentligt! Smiley
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #77: 05 Jan 2016, 16:38 »

Helt LLM var ikke noget for mig endnu, og er derfor startet med med Portsmouth for 2. gang. Mason Bennett og Anthony Forde er indtil videre hentet ind på leje. Smiley
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #78: 05 Jan 2016, 22:03 »



Udemærket start, men havde dog heller ikke forventet andet. Skal rykke op i 1. sæson koste hvad det vil hehe. Smiley
Logged

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #79: 06 Jan 2016, 13:45 »

Er ligesom whapz rykket op i PL i 19/20 sæsonen. Dog forventer jeg slet ikke en position som 5´er til slut Peace 6 kampe og en 15 plads so far... 
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #80: 06 Jan 2016, 18:00 »

Jeg sætter mit spil på standby, da jeg er startet på akademi-challenge. Fortsætter med at følge tråden her Smiley
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #81: 06 Jan 2016, 18:53 »

Hvem kan i anbefale af spillere op igennem rækkerne? Lever meget af de 3-4 unge jeg har lejet i denne sæson. Smiley
Logged

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #82: 08 Jan 2016, 09:54 »

Jeg har haft stor succes med at hente Spillere lige i starten af 20´erne fra Italien og England. De Italienske spillere klarer sig fantastisk..
Logged

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #83: 16 Jan 2016, 13:40 »

Så er først sæson I PL afsluttet, og det blev til en 16 plads. Ganske tilfreds, da jeg aldrig var i farezonen for at rykke ned, men derimod lå i midterfeltet det mest af sæsonen(9-16). Bestyrelsen har godkendt min anmodning om en udbyggelse af Fratton Park med 6280 nye pladser, således der bliver plads til ca 27.000 fremover.

Derimod har bestyrelsen frigivet et transferbudget på 512 Mil til den kommende sæson, så der skulle være rig mulighed for markante erstatning, hvor især forsvaret trænger gevaldigt.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #84: 16 Jan 2016, 13:49 »

Så er først sæson I PL afsluttet, og det blev til en 16 plads. Ganske tilfreds, da jeg aldrig var i farezonen for at rykke ned, men derimod lå i midterfeltet det mest af sæsonen(9-16). Bestyrelsen har godkendt min anmodning om en udbyggelse af Fratton Park med 6280 nye pladser, således der bliver plads til ca 27.000 fremover.

Derimod har bestyrelsen frigivet et transferbudget på 512 Mil til den kommende sæson, så der skulle være rig mulighed for markante erstatning, hvor især forsvaret trænger gevaldigt.
Stort tillykke. Jeg har også erfaring med at få et godt transbudget i Portsmouth Thumbs Up
Logged

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #85: 16 Jan 2016, 14:51 »

Stort tillykke. Jeg har også erfaring med at få et godt transbudget i Portsmouth Thumbs Up
Tak skal de have. 512 mil er jo helt vildt. Men Økonomien er så også fortrinlig eftersom de foregående år har budt på mere moderate budgetter.
Og der har i den grad være behov for dem.... 8 spillere er hentet ind, som alle skal være en del af førsteholds truppen. Wink 
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #86: 16 Jan 2016, 17:08 »

Tak skal de have. 512 mil er jo helt vildt. Men Økonomien er så også fortrinlig eftersom de foregående år har budt på mere moderate budgetter.
Og der har i den grad være behov for dem.... 8 spillere er hentet ind, som alle skal være en del af førsteholds truppen. Wink 

Hvem har De hentet?
Logged

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #87: 16 Jan 2016, 17:43 »

Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth
« Svar #88: 09 Feb 2016, 04:14 »

Nogen der har haft held og dygtighed til at vinde mesterskabet med Portsmouth? Eller hvordan går det for jer i Portsmouth-universet? Håber der bliver vundet nogle pokaler!!!!
Logged

MLassen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth
« Svar #89: 10 Feb 2016, 18:29 »

Nogen der har haft held og dygtighed til at vinde mesterskabet med Portsmouth? Eller hvordan går det for jer i Portsmouth-universet? Håber der bliver vundet nogle pokaler!!!!

Jeg gik desværre i stå med mit Pompey save.. Så det blev ikke til nogle pokaler for mit vedkommende:/

Jeg gik desværre i stå med mit Pompey save.. Så det blev ikke til nogle pokaler for mit vedkommende:
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010