home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 211 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 21045 gange)
probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #30: 09 Apr 2016, 00:08 »

jeg har overtaget Real madrid efter jeg har ført Chelsea til en masse titler! MEN men men... jeg ved ikke helt hvordan jeg skal bruge ronaldo i angrebet.. han er blevet 36 år men har stadig top niveau kan jeg se efter hans sidste sæson.. jeg har ligeledes hentede en luis suarez på 35år som ronaldo kommer til at dele angreb med.. ved godt de er oppe i slutningen af deres kunnen... men jeg er nød til at prøve og få det til at lykkedes Wink hvordan skal jeg udnytte ronaldo bedst... ps. han er ret langson nu kan jeg se på hans stats Smiley
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #31: 09 Apr 2016, 08:38 »

Fordi han er langsom, skal nok hvert fald ikke have ham som skarpretter, hvilket jeg ellers havde lidt held med. Måske Fremskudt eller Komplet Angriber
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #32: 12 Apr 2016, 00:45 »

Fordi han er langsom, skal nok hvert fald ikke have ham som skarpretter, hvilket jeg ellers havde lidt held med. Måske Fremskudt eller Komplet Angriber

komplet ang. skal vel også være hurtig.. så ja måske jeg skulle prøve fremskudt.. evt. trinquista ? (staves)
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #33: 12 Apr 2016, 08:50 »

komplet ang. skal vel også være hurtig.. så ja måske jeg skulle prøve fremskudt.. evt. trinquista ? (staves)


Hurtighed ville være optimalt som komplet angriber, deraf navnet, men der er så mange flere elementer i den rolle end lige farten.

Jeg har aldrig haft held med treqaristaen, når det kommer til målfarlighed, måske Ronaldo er fyren, der kan ændre det
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #34: 12 Apr 2016, 09:59 »

Jeg havde ham som komplet i anden sæson og det gik rigtig godt Opstemt

* Ronaldo.jpg (183,54 KB - hentet 288 gange.)
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #35: 07 Maj 2016, 20:33 »

Fandt lige lysten til et nyt Real save med den seneste opdatering..

Jeg vil forsøge at anvende den samme taktik som tidligere beskrevet i tråden, men få den til at passe til den nye opdate! Wink Forhåbentligt Ronaldo kan bombe!
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #36: 23 Maj 2016, 22:25 »

Ubesejret de 20 første kampe i ligaen målscore 63-7, bliver så lidt overmodig og spare nogle spillere.. Så taber jeg til BETIS! 0-1 nejnejnej Peace på en 18. plads!

Ellers går alt som flyvende i det første halve sæson! fører ligaen stort og er med i både ChL og Copa del Rey..

Jeg har hentet lidt forstærkninger i vinterpausen i form af Morata og Javi Martinez! Manglede en ekstra angriber og da Pepe ville væk, samt manglede en som kunne fylde ind på den defensive midtbane blev Javi Martinez hentet.. Måske ikke den stærkeste signing, men har altid været lidt fan af ham og så er han spansk Wink

Har i ellers nogle forslag til en stærk boldvindende midtbanespiller?
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #37: 03 Jun 2016, 19:14 »

Ubesejret de 20 første kampe i ligaen målscore 63-7, bliver så lidt overmodig og spare nogle spillere.. Så taber jeg til BETIS! 0-1 nejnejnej Peace på en 18. plads!

Ellers går alt som flyvende i det første halve sæson! fører ligaen stort og er med i både ChL og Copa del Rey..

Jeg har hentet lidt forstærkninger i vinterpausen i form af Morata og Javi Martinez! Manglede en ekstra angriber og da Pepe ville væk, samt manglede en som kunne fylde ind på den defensive midtbane blev Javi Martinez hentet.. Måske ikke den stærkeste signing, men har altid været lidt fan af ham og så er han spansk Wink

Har i ellers nogle forslag til en stærk boldvindende midtbanespiller?

Thiago Maia spillede fremragende for mig i et par sæsoner, som boldvindende midtbanespiller, trods sin unge alder. Her i 19/20-sæsonen styrer Renato Sanches begivenhederne på den defensive midtbane. Han er ikke den naturlige boldvindende midtbanespiller, men jeg vil gerne, at det defensive anker på holdet også kan distribuere lidt bolde rundt :-)

1. sæson: 7,39
2. sæson: 7,60
3. sæson: 7,47

Et OK snit på dén position, synes jeg!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #38: 04 Okt 2016, 09:37 »

Vil forsøge at få lidt liv i denne tråd, ved at skrive et lille indlæg om mit Madrid-save.

Real Madrid er ALTID mit første FM-save. Dette save er udelukkende et hyggesave. Et save jeg vender tilbage til i ny og næ - eksempelvis når jeg har fejlet i et andet save. Mit Real Madrid-save er ALTID et save, der kan genvinde min FM-glæde. Nå, men jeg har i skrivende stund tilbagelagt fem sæsoner. Min sjette er lige på trapperne.

Truppen anno 2020-2021








Jeg vil mene, at ovenstående 11 er det bedste jeg kan stille, når alle mand er fit for fight. Som altid er man nødt til at tage højde for eventuelt momentum hos visse spillere. Eksempelvis har Ronaldo startet indværende sæson fuldstændig fænomenalt med 8 mål i blot 4 kampe. Manden er altså 35 år! Derfor er Dybala nok lidt på sidelinjen den kommende periode. Jeg er generelt glad for at rotere. Det holder truppens humør højt og alle spillere er i form til at spille vigtige kampe.

Titler

Liga BBVA: 5
Pokalturnering: 1
Champions League: 1
Spanske Super Cup: 3
VM for klubhold: 1

Jeg er ganske tilfreds. Det er vel sagtens et OK realistisk pokalskab. Ligaen er nem at vinde. Jeg har rundet 90 point alle sæsonerne so far og sidste sæson rundede jeg de magiske 100. Champions League er en lidt anden størrelse. Det er sgu ikke godt nok, at jeg ikke har vundet dén pokal flere gange, men det handler også om lodtrækningsheld nogle gange. Jeg har stået i tre finaler, så det kunne sagtens have set anderledes ud. Men det skyldes nok også min plug'n'play tilgang, hvor jeg ikke går videre meget op i det taktiske element - dog har jeg en taktik, som overordnet set virker mod alle hold!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #39: 04 Okt 2016, 19:03 »

Vil forsøge at få lidt liv i denne tråd, ved at skrive et lille indlæg om mit Madrid-save.

Real Madrid er ALTID mit første FM-save. Dette save er udelukkende et hyggesave. Et save jeg vender tilbage til i ny og næ - eksempelvis når jeg har fejlet i et andet save. Mit Real Madrid-save er ALTID et save, der kan genvinde min FM-glæde. Nå, men jeg har i skrivende stund tilbagelagt fem sæsoner. Min sjette er lige på trapperne.

Truppen anno 2020-2021








Jeg vil mene, at ovenstående 11 er det bedste jeg kan stille, når alle mand er fit for fight. Som altid er man nødt til at tage højde for eventuelt momentum hos visse spillere. Eksempelvis har Ronaldo startet indværende sæson fuldstændig fænomenalt med 8 mål i blot 4 kampe. Manden er altså 35 år! Derfor er Dybala nok lidt på sidelinjen den kommende periode. Jeg er generelt glad for at rotere. Det holder truppens humør højt og alle spillere er i form til at spille vigtige kampe.

Titler

Liga BBVA: 5
Pokalturnering: 1
Champions League: 1
Spanske Super Cup: 3
VM for klubhold: 1

Jeg er ganske tilfreds. Det er vel sagtens et OK realistisk pokalskab. Ligaen er nem at vinde. Jeg har rundet 90 point alle sæsonerne so far og sidste sæson rundede jeg de magiske 100. Champions League er en lidt anden størrelse. Det er sgu ikke godt nok, at jeg ikke har vundet dén pokal flere gange, men det handler også om lodtrækningsheld nogle gange. Jeg har stået i tre finaler, så det kunne sagtens have set anderledes ud. Men det skyldes nok også min plug'n'play tilgang, hvor jeg ikke går videre meget op i det taktiske element - dog har jeg en taktik, som overordnet set virker mod alle hold!

hvor er bale blevet af?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #40: 04 Okt 2016, 19:11 »

Bale er såmænd smidt på porten op til denne sæson. Han spillede 6 kampe kun som indskifter i 18/19-sæsonen pga. skader og vedvarende tilbagefald. I 19/20-sæsonen spillede han også kun ganske få kampe. Det blev til en håndfuld pga. samme omstændigheder som sæsonen forinden.

Derfor satser jeg fuldt ud på James og Zivkovic som back-up til colombianeren. James er fremragende i rollen som indvendig angriber...
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #41: 05 Okt 2016, 21:11 »

Hvad med Kroos? Er han røget samme vej :O
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #42: 06 Okt 2016, 07:20 »

Hvad med Kroos? Er han røget samme vej :O

Selvfølgelig. Jeg afhændede tyskeren til Arsenal op til 19/20-sæsonen. Han snittede nogle OK procenter, men jeg havde en plan med Marcos Llorente og den plan ville Kroos' tilstedeværelse i truppen stå i vejen for.

Jeg har også solgt andre store Madrid-kapaciteter. Men jeg handler meget på følelser. Det vil sige, at jeg eksempelvis smed Varane på porten op til denne sæson, da han valgte at koste HELE 3 mål mod Tenerife i Copa del Rey-finalen. Sådan noget kan jeg slet ikke tilgive ;-)

Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010