|
Kefiren
|
|
Jeg var lidt optimistisk, jeg brugte min gamle taktik fra FM15 som jeg vandt 90% af kampene med (stort set) men det kan man ikke ligefrem sige jeg gør mere. Så jeg vil høre om der er nogen af jer som har en god taktik?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Jeg var lidt optimistisk, jeg brugte min gamle taktik fra FM15 som jeg vandt 90% af kampene med (stort set) men det kan man ikke ligefrem sige jeg gør mere. Så jeg vil høre om der er nogen af jer som har en god taktik?
Det var tidligt at opgive sin egen taktik 
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
Kefiren
|
|
Det var tidligt at opgive sin egen taktik  Jeg gav det næsten en sæson, men med 14 tabte kamp 5 uagjort og 3 vundet kampe med Vejle så synes jeg ikke rigtigt det var værd at prøve mere med den taktik jeg kørte med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
så er det jo at kaste sig over at lave en ny  pt forsøger vi os jo alle frem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Husted6950
|
|
ingen grund til at opgive sin taktik her i betaen fordi er et meget normalt problem af defensiven halter gevaldigt i betaen ihvertfald i mit tilfælde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
ingen grund til at opgive sin taktik her i betaen fordi er et meget normalt problem af defensiven halter gevaldigt i betaen ihvertfald i mit tilfælde  Hehe mit problem er lige modsat, jeg kan slet ikke få offensiven igang, i særdelshed ikke min spids angriber her efter 17 kampe har front manden scoret blot 2 pinde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kefiren
|
|
Kan du smide et screenshot af nogle af dine resultater?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Husted6950
|
|
Hehe mit problem er lige modsat, jeg kan slet ikke få offensiven igang, i særdelshed ikke min spids angriber her efter 17 kampe har front manden scoret blot 2 pinde.
ja okay jeg spiller med fcm og pusic score ca hver kamp han spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
husk at smide real name fil ind så du får rigtige hold navne og tysk landshold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RasmusA12
|
|
Nogle der har nogle idé'er til dødbolde? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|