home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196059 gange)
mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #360: 22 Dec 2015, 23:13 »

Nogen der har oplevet at alle spillere i hele spillet har ændret navne? Spiller med United og lige inden fa cup finalen har alle spillere i spillet ændret navne. De gea hedder feks tope veloz og Rooney hedder kasey borredot.. Kan man under spillet krydse af at det ikke skal være virkelige navne?

Har lige haft genindlæst alle mine forskellige spil og det er sket i allesammen.. Arrrrrgh..
« Seneste Redigering: 22 Dec 2015, 23:16 af mvinding » Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #361: 22 Dec 2015, 23:22 »

Nogen der har oplevet at alle spillere i hele spillet har ændret navne? Spiller med United og lige inden fa cup finalen har alle spillere i spillet ændret navne. De gea hedder feks tope veloz og Rooney hedder kasey borredot.. Kan man under spillet krydse af at det ikke skal være virkelige navne?

Har lige haft genindlæst alle mine forskellige spil og det er sket i allesammen.. Arrrrrgh..

Bekræft spilcachens integritet...

Åbn dit Steam-bibliotek - Højreklik på FM2016 - Vælg Egenskaber (nederst) - Vælg fanen Lokale Filer - Tryk på Bekræft spilcachens integritet... - Så skulle det gerne fixe sig selv

EDIT: Ved ikke om det er nødvendigt, men det er også en god idé at slette cachen inde i Indstillinger - Interface/Brugerflade
« Seneste Redigering: 22 Dec 2015, 23:30 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #362: 23 Dec 2015, 12:44 »

Bekræft spilcachens integritet...

Åbn dit Steam-bibliotek - Højreklik på FM2016 - Vælg Egenskaber (nederst) - Vælg fanen Lokale Filer - Tryk på Bekræft spilcachens integritet... - Så skulle det gerne fixe sig selv

EDIT: Ved ikke om det er nødvendigt, men det er også en god idé at slette cachen inde i Indstillinger - Interface/Brugerflade

Det hjalp.. 1000 tak
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #363: 23 Dec 2015, 13:35 »

Nogle der har været en tur i editoren (eller gider tjekke det) og se om Monaco stadig ikke kan få et større stadion end de 18,000?
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #364: 23 Dec 2015, 13:39 »

Deres stadion ligger i et tætbeboet område med en skyhøj ejendomspris, så jeg tvivler meget stærkt.

Og de har jo heller ingen fans, så hvad vil du bruge et større stadion til Wink Peace
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #365: 23 Dec 2015, 13:43 »

Deres stadion ligger i et tætbeboet område med en skyhøj ejendomspris, så jeg tvivler meget stærkt.

Og de har jo heller ingen fans, så hvad vil du bruge et større stadion til Wink Peace
Fans kan der jo ændres på så det er irrelevant. Ved godt hvordan det foregår mht realisme delen og stadion i FM men en gut på sigames forum fik sidste år bevilliged et større stadion men han skrev aldrig en update om hvorvidt det skete Smiley Det var bare at hvis det kunne lade sig gøre så kunne det være et rigtig fedt save med deres penge, ambitioner osv.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #366: 23 Dec 2015, 15:27 »

Er jeg desuden den eneste som er så syg at når jeg skal vælge klub så tager jeg med i overvejelserne om det er et sted jeg gad at bo? Opstemt feks london kontra manchester osv.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #367: 23 Dec 2015, 15:41 »

Slet ikke, jeg har irriterende mange krav til min klub Peace

Jeg har svært ved at finde glæden ved en engelsk klub, fordi jeg har svært ved at identificere mig med England (og svært ved at se mig selv bo der)
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #368: 23 Dec 2015, 15:59 »

Slet ikke, jeg har irriterende mange krav til min klub Peace

Jeg har svært ved at finde glæden ved en engelsk klub, fordi jeg har svært ved at identificere mig med England (og svært ved at se mig selv bo der)

Privatfly til og fra England må være løsningen så Wink
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #369: 23 Dec 2015, 21:47 »

Er jeg den eneste der har mere end svært at komme af med spillere? Uanset om det er leje, eller sælge, til tider endda til salg for 0 kr. ?
Logged


beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #370: 23 Dec 2015, 21:59 »

Er jeg den eneste der har mere end svært at komme af med spillere? Uanset om det er leje, eller sælge, til tider endda til salg for 0 kr. ?

Jeg har i hvert fald ikke de problemer. Men kommer vel meget an på hvordan ens spillere er? Jeg har til gengæld oplevet at der er HELT urimelige priser på visse klubbers unge talenter, der vel ikke engang ville kunne spille Dansk seriebold..., det sig værende Bayern og Man utd, jeg har oplevet det ved, at deres talenter som er RINGE, vurderes til flere hundrede millioner kroner.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #371: 25 Dec 2015, 20:15 »

Hej folkens..

Er der andre der har problemer med kits? Jeg har lagt kits ind og er ret sikker på det har virket? men nu er halvdelen af klubbernes kits væk i spillet selvom jeg har den fulde kits pakke? Nogle der ved hvad der kan være galt?
Logged

MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #372: 25 Dec 2015, 22:48 »

Er det mig som har misforstået noget fuldstændigt? Eller hvordan kan jeg ende i CHL gruppespillet sammen med Tottenham, når jeg er Arsenal?
- Det handler selvfølgelig om gruppe D.



Jeg har ingen custom filer, udover mine egne ændringer i turnerings- og klubnavne.

EDIT
Opdager endda at Real og Sevilla er i samme situation.
« Seneste Redigering: 25 Dec 2015, 22:50 af MarcSinding » Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #373: 26 Dec 2015, 00:26 »

Det er ikke muligt for hold fra samme land at komme i samme pulje, som det er tilfældet med pulje D & H
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #374: 26 Dec 2015, 01:37 »

En hurtig eftersøgning understreger min egen opfattelse af CHL reglerne:
"The tournament proper begins with a group stage of 32 teams, divided into eight groups. Seeding is used whilst making the draw for this stage, whilst teams from the same country may not be drawn into groups together."

Mente også først det var engang efter gruppespillet det burde være muligt, dog kan jeg under regler i spillet kun se en lodtrækningsregl omkring det, indtil bedst placerede - playoff i kvalifikationens sidste runde. Det er dog ikke sket endnu i mit eget save, at to hold fra samme land har mødtes så tidligt. Faktisk er det ikke sket tidligere end kvartfinalerne en eneste gang på de 15-16 sæsoner.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010