home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 212535 gange)
fc-andeby
Ynglingespiller

Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #150: 05 Nov 2015, 19:59 »

Efter updaten er spillet blevet langsom, bl.a. når man går ind på spillere. Kender godt løsningen med diverse mapper og starte ny save.

Men ved i om det bliver rettet i næste update? For jeg gider ikke til at starte nyt save, har brugt en del timer på mit nuværende og det er jo vildt irreterende at starte forfra Sur

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #151: 05 Nov 2015, 20:11 »

Virker til der er en del der har problemer med spillet er langtsomt.. Mon om det noget der bliver rettet op på når den rigtige version kommer ud?
Nogle der ved noget om dette?
Jeg har prøvet det med at rydder cache, slette preference mappen og til sidst validerer. også starte nyt save men det hjælper altså ikke for mig det er stadig lige langsomt...

Udover det så lever min com op til system kravet for at kunne køre det ordenligt.. Det eneste der halter er grafikkortet men der har ikke være et problem i nogle af de forgående spil overhovedet..
jeg har også sat grafikkens ydeevne ned hvilket har hjulpet inde i selve kampene bare ikke i spillet når man loader og f.eks trykker fortsæt så er den langsom og hakker..

Da jeg startede spillet op fik den 5/5 stjerner i forhold til computers ydeevne og 4/5 i forhold til spillets ydeevne..

Byd gerne ind med hvad der kan være galt? lyder til mange har samme problem..

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #152: 05 Nov 2015, 20:28 »

fandt denne her tråd og kan se de er klar over problemet. De siger også at vi ikke skal slette gamle saves, så de prøver at finde på en løsning.

http://community.sigames.com/showthread.php/439545-Micro-freezes-and-slower-processing-after-patch/page3

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #153: 05 Nov 2015, 21:02 »

fandt denne her tråd og kan se de er klar over problemet. De siger også at vi ikke skal slette gamle saves, så de prøver at finde på en løsning.

http://community.sigames.com/showthread.php/439545-Micro-freezes-and-slower-processing-after-patch/page3

Ja vi må håbe der kommer en løsning for det andet holder ikke...
Håber det er muligt at holde det nuværende save, lidt træls at skulle starte forfra.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #154: 06 Nov 2015, 10:30 »

Ser ud til Si games har lavet en patch der skulle afhjælpe problemet med det køre langtsomt. mit spil er opdateret men synes stadig mit spil er lige langsomt.. Skal man stadig rydde cache + rydde preference mappen og validerer inde i steam? efter den nye patch?

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #155: 07 Nov 2015, 17:01 »

Ser ud til Si games har lavet en patch der skulle afhjælpe problemet med det køre langtsomt. mit spil er opdateret men synes stadig mit spil er lige langsomt.. Skal man stadig rydde cache + rydde preference mappen og validerer inde i steam? efter den nye patch?

Efter updaten er kommet kører mit spil fint og jeg har ryddet diverse mapper ind updaten kom, så tror evt. ikke det hjælper at gøre det.

Radapo
Lilleputspiller
*

« Svar #156: 08 Nov 2015, 13:08 »

Er superligaens problemer med præmiepenge osv. fixed?

"If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice."

Ariana Grande
Manager

« Svar #157: 08 Nov 2015, 13:16 »

Er superligaens problemer med præmiepenge osv. fixed?

Nej.
Bliver det først den 13 november.

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #158: 08 Nov 2015, 15:56 »

Hej fmfreaks..

Har været en del offline på det sidste ang en øjnskade, men nu er jeg tilbage, har ikke lige overskud til at læse alle trådene igennem, men er fm 16 udkommet er det kun beta eller fulde version hvis jeg køber det nu! tak for hjælpen!

#Respect

The Captain says goodbye!

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #159: 08 Nov 2015, 16:08 »

Hej fmfreaks..

Har været en del offline på det sidste ang en øjnskade, men nu er jeg tilbage, har ikke lige overskud til at læse alle trådene igennem, men er fm 16 udkommet er det kun beta eller fulde version hvis jeg køber det nu! tak for hjælpen!

Kun beta, officielt udkommer det på fredag, d.13  Peace

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #160: 08 Nov 2015, 16:15 »

Okay men beta'en kan man vel spille videre på i den fulde version :?

#Respect

Svartovich
Gæst

« Svar #161: 08 Nov 2015, 16:20 »

Ja, det kan man.

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #162: 08 Nov 2015, 16:27 »

Okay fornem, nu har jeg bestilt spillet via fmfreaks hjemmeside jeg har fået nøglen og er igang med at downloade via steam, skulle man ikke få en beta key samme men når det er bestilt ? købte den version til 300kr som skulle give beta key med det samme..

#Respect

Ariana Grande
Manager

« Svar #163: 08 Nov 2015, 16:32 »

Okay fornem, nu har jeg bestilt spillet via fmfreaks hjemmeside jeg har fået nøglen og er igang med at downloade via steam, skulle man ikke få en beta key samme men når det er bestilt ? købte den version til 300kr som skulle give beta key med det samme..

Beta Keyen er den samme. Når du har hentet spillet kan du spille det.

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #164: 08 Nov 2015, 16:35 »

Mange tak for de hurtige svar Smiley

#Respect

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010